Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00178243/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie 1 - Modernizacja instalacji p.poż i węzła wodomierzowego w ZSS nr 8 przy ul. Edukacji
Zadanie 2 - Remont wyjścia na ogród w Zespole Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 7763808
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htm1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie 1 - Modernizacja instalacji p.poż i węzła wodomierzowego w ZSS nr 8 przy ul. EdukacjiZadanie 2 - Remont wyjścia na ogród w Zespole Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4024a4f8-6e9c-4d80-a518-d0091ea3d099
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020818/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja instalacji p.poż. i węzła wodomierzowego w Zespole Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji
1.1.6 Remont wyjścia na ogród w Zespole Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.14.2025.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 385858,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Przedmiotem zadania jest modernizacja instalacji p.poż z oddzieleniem instalacji p.poż i wody bytowej wraz z przebudową przyłącza wody i węzła wodomierzowego i przebudową instalacji gazowej.Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w dokumentacji projektowej autorstwa Biura Projektowego INSTALACJE mgr inż. Monika Fyda, w skład której wchodzą projekty Remontu głównych przewodów instalacji p.poż z oddzieleniem instalacji p.poż i bytowej, Przebudowy przyłącza wody i węzła wodomierzowego i Przebudowy instalacji gazu.
Zakres prac remontowych:
Prace będą prowadzone w obu budynkach placówki (budynek A i budynek B) oraz na terenie zewnętrznym, zgodnie z dokumentacją projektową i obejmują m.in. :
• roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zmienne,
• wykonanie instalacji p.poż w gruncie łączącą budynek A i budynek B,
• rozdzielenie i wykonanie instalacji p.poż i instalacji wody bytowej w budynku A,
• rozdzielenie i wykonanie instalacji p.poż i instalacji wody bytowej w budynku B,
• wykonanie pomieszczenia hydroforni w budynku B,
• dostawa, montaż i uruchomienie 2 zestawów hydroforowych wraz z szafami sterowniczymi i niezbędnymi certyfikatami, dla celów instalacji p.poż i instalacji wody bytowej, zgodnie z parametrami znajdującymi się w dokumentacji projektowej,
• dostawa i montaż pompy zatapialnej, zgodnie z parametrami znajdującymi się w dokumentacji projektowej,
• przebudowa przyłącza wody,
• wykonanie węzła wodomierzowego dla instalacji wody bytowej,
• wykonanie węzła wodomierzowego dla instalacji p.poż,
• wykonanie przebudowy / przełożenia instalacji gazu,
• wykonanie wszystkich niezbędnych prób szczelności dla instalacji wodnej i gazowej, badań wydajności i ciśnienia dla instalacji p.poż,
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Wszystkie prace powinny być wykonywane i odbierane zgodnie z wytycznymi i wymaganiami znajdującymi się w dokumentacji projektowej. Po stronie Wykonawcy leży również prowadzenie wszelkich czynności wynikających z prowadzonych prac, a wymagających zatwierdzenia / sprawdzenia / odbioru przez gestorów poszczególnych sieci.
Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
1. W przypadku wskazania w dokumentach zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym.
2. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 331021,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych obejmujących remont 2 sztuk schodów stanowiących wyjście na ogród w Zespole Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji (rys. 1.). Przedmiot zamówienia powinien obejmować usunięcie obecnej okładziny wraz ze skuciem schodów, wykonanie nowej nawierzchni spoczników z kostki brukowej, wykonanie schodów z gotowych bloków schodowych. Prace prowadzone będą jedynie na powierzchni schodów, podjazdy pozostają bez zmian, należy jedynie wykonać połączenie pomiędzy obiema powierzchniamiz zachowaniem ich funkcjonalności. Podczas realizacji zamówienia należy przewidzieć demontaż i ponowny montaż balustrady wraz z jej przedłużeniem oraz malowaniem całości, odtworzenie terenu oraz odnowienie policzków pochylni i schodów. Dodatkowo w zakresie zamówienia znajdują się wszystkie prace z zakresu procesu budowlanego (m.in. wykonanie dokumentacji projektowej; pozyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, zgód, opinii itp.; realizację robót budowlanych; wykonanie dokumentacji powykonawczej).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno – użytkowym.
W zakres zadania wchodzi m.in.:
• sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami,
• roboty przygotowawcze,
• roboty demontażowe w obrębie kostki przy schodach, okładziny schodów i balustrad,
• wykonanie nowej nawierzchni na podestach z kostki brukowej wraz ze stopniami
z prefabrykatów betonowych,
• prace odtworzeniowe w obrębie kostki przy schodach, balustrady i powierzchni policzków pochylni i schodów,
• roboty porządkowe i utylizacyjne,
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
UWAGA
Zamawiający zastrzega, iż wartość dokumentacji projektowej nie może przekraczać 10% wartości oferty brutto.
Jeżeli wartość dokumentacji projektowej przekroczy 10% wartości oferty brutto, to Zamawiający przyjmie maksymalną dopuszczalność wartość, a kwotę przewyższającą doliczy do robót budowlanych. Wartość całej oferty nie ulegnie zmianie.
Program funkcjonalno – użytkowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
1. W przypadku wskazania w dokumentach zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym.
2. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 54836,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wybrańczyk Józef ZPHU REMSTOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381059156
7.3.3) Ulica: Ks. Tischnera 69
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje sanitarne, WOD-KAN wykona firma „Rafex” Rafał Kaleta
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYBRAŃCZYK JÓZEF ZPHU "REMSTOL"
jakie przetargi wygrała firma
WYBRAŃCZYK JÓZEF ZPHU "REMSTOL"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wybrańczyk Józef ZPHU REMSTOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381059156
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Tischnera 69
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYBRAŃCZYK JÓZEF ZPHU "REMSTOL"
jakie przetargi wygrała firma
WYBRAŃCZYK JÓZEF ZPHU "REMSTOL"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadanie 1 - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 12 tygodni od daty podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 30.06.2025r.
Zadanie 2 – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie:
a) Dokumentacja projektowa – do 4 tygodni od daty podpisania umowy,
b) Roboty budowlane – 16 tygodni od daty podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Mikołowskiej 172".
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach gminnych przy ul. Grota Roweckiego 35 administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Dostawa oraz nadzór nad uruchomieniem dmuchawy do napowietrzania reaktorów C-TECH na terenie Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice
- "Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie ex 190503 tj. kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania)
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szkolnej 70".
- Rozbudowa Sportowej Szkoły Podstawowej nr 19 przy al. Niepodległości w Tychach poprzez budowę sali gimnastycznej (projekt)
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki drzwiowej w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do wykonania remontu konserwatorskiego zabytkowego spichlerza Feuersteina w Kazimierzu Dolnym
- Wykonanie przebudowy budynku internatu z kuchnią ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce - Etap 5 i 6A
- "Inwestycja w infrastrukturę kształcenia zawodowego przy ul. Odrodzenia 8 w Kowalewie Pomorskim; Remont warsztatów samochodowych"
- "Budowa hali sportowej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w miejscowości Torzym."
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Nowe Zduny.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.