eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Wymiana pokrycia dachowego na budynkach mieszkalnych: ul. Szosa Kotomierska 19 i 21 oraz Dziedzinek 36.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego na budynkach mieszkalnych: ul. Szosa Kotomierska 19 i 21 oraz Dziedzinek 36.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koronowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1

1.5.2.) Miejscowość: Koronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523826459

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paulina.tomaszewska@um.koronowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachowego na budynkach mieszkalnych: ul. Szosa Kotomierska 19 i 21 oraz Dziedzinek 36.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3826f229-f872-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033074/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.31 WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKACH MIESZKALNYCH W KORONOWIE PRZY UL. SZOSA KOTOMIERSKA 19 ORAZ PRZY UL. SZOSA KOTOMIERSKA 21

1.1.32 WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU GMINNYM – DZIEDZINEK 36

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226114

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie 1:
Wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym przy ul. Szosa Kotomier-ska 19
a) Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z papy bitumicznej na budynku mieszkalnym jednorodzinnym wraz z pracami towarzyszącymi tj. np. napra-wy konstrukcyjne, wykonanie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich.
b) Lokalizacja planowanej inwestycji:
Budynek mieszkalny jednorodzinny będący przedmiotem opracowania zlokalizowany jest przy ul. Szosa Kotomierska 19, na działce nr 1118/5 w Koronowie woj. kujawsko-pomorskie. Zgodnie z planem sytuacyjnym zamieszczonym w dokumentacji projekto-wej.
c) Opis przedmiotu zamówienia:
1) Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z papy, deskowania, rynien, rozebra-nie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. nie nadających się do użytku.
2) Remont kominów.
3) Wzmocnienie i naprawa konstrukcji dachu
4) Wykonanie nowego pokrycia dachowego: deskowanie, papa.
5) Montaż rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich.
d) Szczegółowy opis techniczny oraz przedmiar robót w załączniku do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.5.5.) Wartość części: 249600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie 2:
Wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym przy ul. Szosa Kotomier-ska 21
a) Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z papy bitumicznej na budynku mieszkalnym jednorodzinnym wraz z pracami towarzyszącymi tj. np. napra-wy konstrukcyjne, wykonanie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich.
b) Lokalizacja planowanej inwestycji:
Budynek mieszkalny jednorodzinny będący przedmiotem opracowania zlokalizowany jest przy ul. Szosa Kotomierska 21, na działce nr 1118/1 w Koronowie woj. kujawsko-pomorskie. Zgodnie z planem sytuacyjnym zamieszczonym w dokumentacji projekto-wej.
c) Opis przedmiotu zamówienia:
1) Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego, deskowania, rynien nie nadających się do użytku, rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp.
2) Remont kominów, attyk i gzymsów.
3) Wzmocnienie i naprawa konstrukcji dachu.
4) Wykonanie nowego pokrycia dachowego: deskowanie, papa.
5) Montaż rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich.
d) Szczegółowy opis techniczny oraz przedmiar robót w załączniku do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.5.5.) Wartość części: 149600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3:
Wymiana pokrycia dachowego na budynku gminnym – Dziedzinek 36
a) Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę na rąbek wraz z pracami towarzyszącymi ujętymi w dokumentacji projektowej.
b) Lokalizacja planowanej inwestycji:
Budynek świetlicy wiejskiej na działce nr 30/2 w miejscowości Dziedzinek, gm. Ko-ronowo, woj. kujawsko-pomorskie. Zgodnie z planem sytuacyjnym zamieszczonym w dokumentacji projektowej. Budynek nr 36 w miejscowości Dziedzinek, gm. Koro-nowo ujęty jest w wojewódzkiej ewidencji zabytków województwa kujawsko-pomorskiego oraz gminnej ewidencji zabytków.
c) Opis przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca może przystąpić do prac po demontażu płyt azbestowych przez firmę zewnętrzną.
2) Uwaga:
• Demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych za-wierających azbest po stronie Zamawiającego przez firmę zewnętrzną (termin do uzgodnienia).
• Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia konstrukcji i poddasza po zdję-ciu istniejących płyt azbestowych do czasu wykonania nowego pokrycia dachowe-go.
d) Uwaga:
Demontaż materiałów zawierających azbest, ich zbieranie, transport i unieszkodliwianie nie jest objęte zakresem robót. Prace związane z wyrobami za-wierającymi azbest realizowane będą wg odrębnego zlecenia.
e) Zakres obowiązujących prac:
1) zabezpieczenie konstrukcji i poddasza ( strych i lokale mieszkalne na parterze oraz poddaszu) przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi po de-montażu płyt azbestowo-cementowych jak i przed montażem nowego pokrycia dachowego (termin do uzgodnienia z firmą zajmującą się demontażem płyt).
2) Demontaż ewentualnych pozostałości obróbek blacharskich, łat.
3) Wymiana lub wzmocnienie skorodowanych biologicznie elementów więźby dachowej.
4) Istniejące elementy więźby dachowej należy zaimpregnować preparatem chroniącym przed działaniem ognia, grzybów i owadów, sposób impregnacji zgodnie z zaleceniami producenta preparatu.
5) Wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej na powierzchniach skośnych nad przestrzeniami nieużytkowymi i nieogrzewanymi strychu.
6) Wykonanie remontu kominów.
7) Montaż membrany dachowej.
8) Wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy na rąbek stojący wraz z łaceniem.
9) Montaż rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich.
f) Szczegółowy opis techniczny oraz przedmiar robót w załączniku do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.5.5.) Wartość części: 170000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: Zgodnie z treścią art. 255 pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postepowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ specyfikacja warunków zamówienia SWZ oraz formularz ofertowy zawierają błędy – są wewnętrznie sprzeczne.
Zamawiający wskazał w SWZ, że zamówienie jest podzielone na 3 zadania, jednakże w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ - nie wymagał od Wykonawców wskazania ceny oferty na każde zadanie odrębnie a dla wszystkich trzech zadań łącznie. Zamiarem Zamawiającego było zaś przeprowadzenie postępowania z trzema odrębnymi zadaniami, tak, aby uzyskać oferty cenowe na każde zadanie odrębnie.
Wykonawcy jednak, przez tak przygotowany formularz ofertowy mogli zostać wprowadzeni w błąd, że Zamawiający wymaga podania jednej ceny ofertowej na wszystkie trzy zadania, a także mogli naliczyć niewłaściwy podatek VAT, zważywszy w szczególności na fakt, że przy zadaniu nr 1 i 2 właściwy do zastosowania był podatek 8 % a przy zadaniu nr 3 podatek 23 %.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198114,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: Zgodnie z treścią art. 255 pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postepowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ specyfikacja warunków zamówienia SWZ oraz formularz ofertowy zawierają błędy – są wewnętrznie sprzeczne.
Zamawiający wskazał w SWZ, że zamówienie jest podzielone na 3 zadania, jednakże w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ - nie wymagał od Wykonawców wskazania ceny oferty na każde zadanie odrębnie a dla wszystkich trzech zadań łącznie. Zamiarem Zamawiającego było zaś przeprowadzenie postępowania z trzema odrębnymi zadaniami, tak, aby uzyskać oferty cenowe na każde zadanie odrębnie.
Wykonawcy jednak, przez tak przygotowany formularz ofertowy mogli zostać wprowadzeni w błąd, że Zamawiający wymaga podania jednej ceny ofertowej na wszystkie trzy zadania, a także mogli naliczyć niewłaściwy podatek VAT, zważywszy w szczególności na fakt, że przy zadaniu nr 1 i 2 właściwy do zastosowania był podatek 8 % a przy zadaniu nr 3 podatek 23 %.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: Zgodnie z treścią art. 255 pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postepowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ specyfikacja warunków zamówienia SWZ oraz formularz ofertowy zawierają błędy – są wewnętrznie sprzeczne.
Zamawiający wskazał w SWZ, że zamówienie jest podzielone na 3 zadania, jednakże w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ - nie wymagał od Wykonawców wskazania ceny oferty na każde zadanie odrębnie a dla wszystkich trzech zadań łącznie. Zamiarem Zamawiającego było zaś przeprowadzenie postępowania z trzema odrębnymi zadaniami, tak, aby uzyskać oferty cenowe na każde zadanie odrębnie.
Wykonawcy jednak, przez tak przygotowany formularz ofertowy mogli zostać wprowadzeni w błąd, że Zamawiający wymaga podania jednej ceny ofertowej na wszystkie trzy zadania, a także mogli naliczyć niewłaściwy podatek VAT, zważywszy w szczególności na fakt, że przy zadaniu nr 1 i 2 właściwy do zastosowania był podatek 8 % a przy zadaniu nr 3 podatek 23 %.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179081,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.