eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskModernizacja boiska sportowego w Wierzawicach w zakresie: budowy instalacji nawadniającej oraz remontu nawierzchni boiska



Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska sportowego w Wierzawicach w zakresie: budowy instalacji nawadniającej oraz remontu nawierzchni boiska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boiska sportowego w Wierzawicach w zakresie: budowy instalacji nawadniającej oraz remontu nawierzchni boiska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b143f892-e64b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025787/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja infrastruktury sportowej: boiska piłkarskiego i budynku zaplecza i pomieszczeń zaplecza w miejscowości Wierzawice, budynku zaplecza i boiska piłkarskiego w miejscowości Przychojec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198915/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190105,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Modernizacja boiska sportowego w Wierzawicach w zakresie: budowy instalacji nawadniającej oraz remontu nawierzchni boiska”.
2. Zadanie obejmuje wykonanie instalacji nawadniającej oraz remont nawierzchni boiska sportowego na działce nr ewid. 1147/8 w miejscowości Wierzawice.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawodnienia i remont boiska sportowego w Wierzawicach.
Roboty jakie zostaną wykonane:
 roboty pomiarowe,
 przeoranie płyty boiska glebogryzarką,
 wykonanie instalacji nawadniającej,
 umieszczenie siatki na krety,
 dowiezienie warstwy ziemi urodzajnej,
 zasianie nowej trawy.

Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych, a w przypadku istniejących Zarządca Obiektu deklaruje zapewnić wsparcie innej osoby zgodnie z art.7 ust. 1 i 2 pkt 1 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1062).

Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji w wysokości 70%.

3. Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
2) Przedmiary robót.
4. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy sformułowanie „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.

Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232120-9 - Roboty nawadniające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189001,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316793,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189001,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KOBUD Krzysztof Ozga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP - 8670006871

7.3.3) Ulica: Krawce 102A

7.3.4) Miejscowość: Krawce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-410

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189001,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.