eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłakowice › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach - etap VI"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach – etap VI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mysłakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Mysłakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-533

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@myslakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://myslakowice.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e9aa377-f62f-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach – etap VI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e9aa377-f62f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254112

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072632/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla inwestycji pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach - VI etap"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224738

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.ZP.271.09.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach – etap VI”.
2. Planowany zakres inwestycji: roboty budowlane polegające na wykonaniu etapu VI-go budowy Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach na dz. nr 618/33 obręb 0009 Mysłakowice, obejmującego:
1) Branża Architektoniczno-budowlana – budynek:
a) Wykonanie kompletnego wykończenia wewnętrznego dla części budynku opisanego osiami od B10 do C17; w tym szczególnie:
- wykonanie okładzin podłogowych wraz z cokołami, w tym okładzin schodów;
- wykonanie wszelkich sufitów podwieszanych, obudów wraz z rewizjami i infrastrukturą instalacyjną;
- wykonanie powłok malarskich ścian, w tym impregnacja powłok betonowych;
- wykonanie okładzin ścian, w tym luster wklejanych;
-wykonanie ślusarki/stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z wyposażeniem;
- wykonanie ścianek kabin sanitarnych;
- dostawa wyposażenia pomieszczeń sanitarno-higienicznych
- dostawa i montaż „białego montażu” urządzeń sanitarnych wraz z bateriami;
- dostawa i montaż wyposażenia sanitarnego;
- wykonanie informacji wizualnej budynku;
- wykonanie schodów technicznych;
- wykonanie balustrad schodowych;
- wykonanie parapetów wewnętrznych;

b) Wykonanie kompletnego wykończenia wewnętrznego pomieszczenia kotłowni i pomieszczenia B.015:
- wykonanie wszelkich sufitów, obudów wraz z rewizjami i infrastrukturą instalacyjną;
- wykonanie powłok malarskich ścian, w tym impregnacja powłok betonowych;
- wykonanie ślusarki/stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z wyposażeniem;
- wykonanie informacji wizualnej budynku;
- wykonanie parapetów wewnętrznych;

2) Instalacje sanitarne – budynek
a) wykonanie kompletnej technologii kotłowni i pomieszczenia B.015 umożliwiające ogrzewanie, wentylacje, zasilanie w media budynku w osiach od B.10-D.13 (segmenty II-część, III, IV i V) oraz:
- Bufor i zasobnik c.w.u. (z grzałką elektryczną) oraz sterowniki i automatykę także pomp ciepła co pozwoli sterować układem kaskadowym kotłów gazowych bez późniejszych przeróbek.
- zestaw hydroforowy na cele wody użytkowej i hydrantowej
b) wykonanie kompletnej wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji budynku w osiach od B.10 do C.17;
c) wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej ppoż. wraz z skrzynkami hydrantowymi z wężem, obejmującej wyposażenie i zabezpieczenie całego obiektu;
d) wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej budynku w osiach od B.10 do C.17;
e) wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej w osiach B.10 do C.17;

3) Instalacje elektryczne – budynek
a) Montaż rozdzielnic: 1.T.1, 1.T.2, 1.T.3, 0.T.2, 0.T.3, O.T.5, T.K, T.W.3, T.W.4, T.W.5, wraz z montażem linii zasilających dla wymienionych rozdzielnic;
b) Montaż instalacji wewnętrznych między osiami B10-C017;
1. Instalacje gniazd wtykowych, wypustów zasilających;
2. Instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego;
3. Instalacja nagłośnienia wraz z szafą rack SZ1, SZ3;
4. Instalacja SSWIN, instalacja CCTV w zakresie całej elewacji budynku;
5. Instalacja LAN wraz z szafą rack w tym: LPD1, LPD3, GPD;
6. Montaż koryt kablowych;
7. Oświetlenie awaryjne w zakresie całej elewacji tj. nad wszystkimi drzwiami wejściowymi do budynku;
8. Instalacja połączeń wyrównawczych
9. Okablowanie instalacji rolet wraz z urządzeniami sterującymi pozwalające na kompatybilne funkcjonowanie w ramach istniejącego systemu z częścią zarządzającą znajdującą się w segmencie „V” obiektu
c) Montaż kompletnej instalacji oddymiania grawitacyjnego klatek schodowych wraz z zasileniem dla części budynku III i IV;
d) wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej i teletechnicznej w kotłowni i w pomieszczeniu B.015

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anoval Arkadiusz Depczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281235997

7.3.3) Ulica: Jeleniogórska 4

7.3.4) Miejscowość: Mysłakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-533

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230010,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 179 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.