Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00521683/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
- 2023/BZP 00543403/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana systemu kontroli dostępu w budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych przy Al. J.Ch. Szucha 21 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000177916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Chrystiana Szucha 23
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-580
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@msz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zamowienia
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e50395b-6f21-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana systemu kontroli dostępu w budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych przy Al. J.Ch. Szucha 21 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e50395b-6f21-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00128313/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Wymiana systemu kontroli dostępu w budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych przy ul. Al. J.Ch. Szucha 21 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521683
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPZZ.270.48.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 540415,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana systemu kontroli dostępu w budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych przy Al. J.Ch. Szucha 21 w Warszawie.
Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie podzielona na III etapy:
1) inwentaryzacja instalacji,
2) przygotowanie schematu blokowego nowego systemu kontroli dostępu, przygotowanie projektu wykonawczego,
3) wykonanie okablowania, dostawa sprzętu, przygotowanie serwera, wymiana kontrolerów, wymiana czytników, wymiany elementów wykonawczych przejść kontrolowanych (czujniki, rygle itp.), uruchomienie (aktywacja) systemu. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowe informacje dot. opisu oraz zakresu przedmiotu zamówienia zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319313,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 986278,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598764,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPAS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383755919
7.3.3) Ulica: Modlińska 17 B
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598764,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie robót budowlanych polegających na rozszerzeniu istniejącego Systemu Kontroli Dostępu wraz z wymianą istniejących czytników oraz dostawą kart SKD w obiekcie przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.