Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00167955/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
- 2021/BZP 00176839/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do sal dydaktycznych WSCKZiU nr 2 w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302278724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mostowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-855
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 618529625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wmeller@wsck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do sal dydaktycznych WSCKZiU nr 2 w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b5e04d7-0bbc-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00043237/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia do sal dydaktycznych WSCKZiU nr 2 w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr 43/RPWP.09.03.02-IZ.00-30-001/20 pod nazwą „Podniesienie efektywności kształcenia zawodowego poprzez modernizację obiektów, zakup nowoczesnego wyposażenia sal dydaktycznych oraz innych środków wsparcia procesów edukacyjnych” realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167955/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSCK2.A.381.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 248852,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 „Unity stomatologiczne” - przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa 2 unitów stomatologicznych oraz innych niezbędnych urządzeń do ich działania. Szczegółowy opis wyposażenia został określony w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 „Wyposażenie pracowni stomatologicznej i sterylizatorni” - przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa narzędzi i urządzeń stomatologicznych oraz urządzeń służących sterylizacji narzędzi stomatologicznych. Szczegółowy opis wyposażenia został określony w pkt 2 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
4.5.5.) Wartość części: 88598,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 „Wyposażenie pracowni zabiegów higienicznych” - przedmiotem zamówienia dla tej części jest dostawa sprzętu medycznego, w tym fantomów pielęgnacyjnych. Szczegółowy opis wyposażenia został określony w pkt 3 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 38302,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie, ponieważ jedyna złożona oferta do tej części podlegała odrzuceniu ze względu na to, że wykonawca który ją złożył nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111499,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111499,20 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie, ponieważ jedyna złożona oferta do tej części podlegała odrzuceniu ze względu na to, że wykonawca który ją złożył nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72144,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72144,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36974,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51217,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36974,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Euro-Medical Maciej Świda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241295419
7.3.3) Ulica: Fabryczna 19
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36974,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- dostawa produktu leczniczego - AmBisome- na 10 miesięcy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 471 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od m. Emilianów do m. Dębsko
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, kiszonek, słoiczków dla dzieci
- Wymiana opraw oświetlenia iluminacji na oświetlenie LED w Collegium Maius Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Zakup i dostawa chromatografów gazowych-liczba części 2.
- Wykonanie koszenia oraz koszenia wraz z usunięciem odrostów w obszarach Natura 2000 w województwie wielkopolskim w układzie zadaniowym odpowiadającym częściom zamówienia od I do VI
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowych urządzeń medycznych: bronchofiberoskopu kompatybilnego z posiadanym źródłem światła LH150 PC- 1 szt. oraz cystoskopu giętkiego optycznego z funkcją aspiracji- 3 szt., dla DCOPiH, W-w.
- "Zakup sprzętu medycznego dla Szpital Lipno Sp. z o.o."
- SZP.221-10.2025 Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa wyposażenia dla Kierunku Kosmetologia.
- DZP.271.21.2025 Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.