eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Poprawa stanu nawierzchni dróg powiatowych poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 1932C Sipiory- Czerwonak oraz drogi powiatowej nr 1905C Liszkowo-Mrocza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu nawierzchni dróg powiatowych poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 1932C Sipiory-
Czerwonak oraz drogi powiatowej nr 1905C Liszkowo-Mrocza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092365081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska 5

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdpnaklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpnaklo.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rdk_naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu nawierzchni dróg powiatowych poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 1932C Sipiory-
Czerwonak oraz drogi powiatowej nr 1905C Liszkowo-Mrocza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff1ea3cd-c255-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003477/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa stanu dróg powiatowych poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 1932C Sipiory-Czerwonak oraz drogi powiatowej nr 1905C Liszkowo-Mrocza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134572

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-Z-4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa stanu nawierzchni dróg powiatowych poprzez:
• przebudowę drogi powiatowej nr 1932C Sipiory-Czerwonak w km 0+000-3+598 dł. 3598 mb
Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, krawężniki i obrzeża, poszerzenie jezdni, odtworzenie nawierzchni, nawierzchnia jezdni, perony, zabruk skrzyżowanie, zjazdy bitumiczne, wzmocnienie skarpy, organizacja ruchu, roboty wykończeniowe.

• przebudowę drogi powiatowej nr 1905C Liszkowo-Mrocza w km 9+512-13+130 dł. 3618 mb
Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, krawężniki i obrzeża, poszerzenie wymiana nawierzchni jezdni, nawierzchnia jezdni, ścieżka rowerowa, chodnik, zjazdy z kostki betonowej, zjazdy bitumiczne, skrzyżowania, ścieżka pieszo-rowerowa, zatoka postojowa, zatoki autobusowe, ściek z kostki, organizacja ruchu, wzmocnienie skarpy, przepusty, odwodnienie, roboty wykończeniowe.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót, tabele obliczeniowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorys ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10930075,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11052197,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10930075,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REDON NAKŁO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581863520

7.3.3) Ulica: ul. Karnowska 3

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10930075,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.