Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00192936/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
- 2025/BZP 00203059/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojemników na odpady komunalne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WRZESIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 540475848
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Września
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 788796703
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wpuk.wrzesnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpuk.wrzesnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pukwrzesnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojemników na odpady komunalne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f88ae4c6-6fbd-4622-9dac-5b829bab2567
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192936
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPUK 2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 549650,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa standardowych, fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne, w tym na odpady selektywne,
w terminach podzielonych na transze dostaw (dostawa obejmuje rozładunek pojemników przez Wykonawcę na terenie siedziby Zamawiającego):
I transza dostawy zrealizowana musi być zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w ciągu do 6 tygodni od daty zawarcia umowy .
II transza dostawy zrealizowana musi być zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w terminie od 01.08.2025r. do 31.08.2025r.
III transza dostawy zrealizowana musi być zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w terminie od 01.10.2025r. do 31.10.2025r.
IV transza dostawy zrealizowana musi być zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w terminie od 10.01.2026r. do 31.01.2026r.
2. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy pojemników na odpady komunalne o pojemności 120, 240 i 1100 litrów w szacunkowej ilości całkowitej:
Charakterystyka pojemników:
- fabrycznie nowe, nieużywane, bez uszkodzeń,
- wykonane z tworzywa sztucznego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD),
- 1100l : pokrywa dzielona w systemie 1/3 do 2/3 przystosowana dla osób niepełnosprawnych, z systemem zabezpieczającym przed
zakleszczeniem palca oraz zabezpieczeniem przed dostaniem się wód opadowych,
- w kolorach: zielony RAL 6011, 6002 lub 6025 z naspiem SZKŁO, czarny RAL 7016 lub 7021 z napisem ODPADY ZMIESZANE,
brązowy RAL 8025, 8024, 8028 lub 8011 z napisem BIO, niebieski RAL 5005, 5015, 5003 lub 5007 z napisem PAPIER, żółty RAL 1018 lub
1021 z napisem METALE I TWORZYWA SZTUCZNE. Napisy w kolorze białym RAL 9010. Napis dla pojemników 120l i 240l o wysokości nie mniej niż 2 cm oraz dla pojemników 1100l o wysokości nie mniej niż 3 cm, dopuszcza się napis w dwóch wierszach.
- wykonane zgodnie z normą EN 840 (certyfikat zgodności lub oświadczenie o zgodności z normą do wglądu Zamawiającego przy odbiorze)
- posiadające atest higieniczny PZH, certyfikat jakości RAL GZ 951/1 lub równoważny, (obowiązkowe znaki na pojemniku), (certyfikat do
wglądu Zamawiającego przy odbiorze);
- znak jakości CE,
- wykonane metodą wtryskową z polietylenu o dużej wytrzymałości mechanicznej oraz odporności na niekorzystne warunki atmosfery
- pokrywa płaska lub wypukła,
- przetłoczenia wzmacniające na pokrywie,
- min. 2 przetłoczenia wzmacniające pionowe z przodu i z tyłu, na korpusie, ( w przypadku pojemników o pojemności 1100l Zamawiający
dopuszcza dostawę pojemników bez przetłoczeń na ścianach korpusu, natomiast pojemniki muszą być wyposażone w grubsze ścianki
korpusu),
- przystosowane do montażu urządzeń do identyfikacji w systemie RFID,
- Opróżnianie za pomocą standardowych urządzeń wyładowczych: w przypadku 2-kołowych pojemników Zamawiający oczekuje opróżniania za
pomocą listwy grzebieniowej, a w odniesieniu do pojemników 4-kołowych Zamawiający oczekuje opróżnienia za pomocą bocznych zaczepów DIN lub listwy grzebieniowej.
- wyposażone w wytrzymałe i cichobieżne koła o średnicy 200 mm, z ogumieniem montowane na stalowej lub ocynkowanej osi (pojemniki
czterokołowe wyposażone w hamulce 2 kół), system jezdny musi umożliwiać transport danego rodzaju pojemnika z uwzględnieniem co
najmniej minimalnej ładowności określonej powyżej,
- czterokołowe wyposażone w króćce odpływu wody,
- odporne na odbarwienia pod wpływem działania promieni UV,
- odporne na niskie i wysokie temperatury (w tym mróz),
- optymalizacja transportu i magazynowania, możliwość sztaplowania,
- pojemniki nie powinny zawierać pierwiastków szkodliwych dla ludzi, zwierząt i środowiska,
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614717,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 637213,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 614717,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN CLASS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272677481
7.3.3) Ulica: ul. Wiktorii Kaweckiej 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-029
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614717,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-31INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2948P - budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Bierzglinek - Gozdowo.
- Doposażenie pracowni przyrodniczych w Samorządowych Szkołach Podstawowych na terenie Miasta i Gminy Września w pomoce dydaktyczne z zakresu edukacji ekologicznej
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu wrzesińskiego w sezonie 2025/2026"- obszar gminy Kołaczkowo
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2932P na odcinku Podstolice - Opatówko"
- Przebudowa obiektów przedszkoli we Wrześni w celu dostosowania do obowiązujących wymogów przeciwpożarowych
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3666P Zberki - gr. Powiatu - Miłosław"
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Zakup i dostawy worków foliowych na odpady, worków na zwłoki, pojemników na zużyty sprzęt medyczny, koszy na śmieci i silnie skoncentrowanych preparatów do mycia i konserwacji różnych powierzchni.
- Zakup koszy ulicznych do selektywnej zbiórki odpadów
- Ścieżka ekologiczna przy Zespole Szkół w Mieszkowie - etap III
- Dostawa inteligentnych pojemników na odpady do miejscowości Baranów.
- Zakup koszy miejskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.