Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00247050/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00247532/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-11
- 2022/BZP 00335987/01 - Wynik z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wynajem pomieszczeń kuchni XXVII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46 w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: XXVII LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. ZESŁAŃCÓW SYBIRU W LUBLINIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060387400
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Biedronki 13
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-543
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: 815276733
1.4.8.) Numer faksu: 815276733
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@lo27.lublin.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.27lo.lublin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
szkoła publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253899
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00247050/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania Przed zmianą:
www.27lo.lublin.pl
Po zmianie:
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.4. Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
www.27lo.lublin.pl
Po zmianie:
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
Po zmianie:
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl oraz ePUAP, dostępnego pod adresem: /27LOLublin/SkrytkaESP
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.10. Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej Przed zmianą:
jest to niezbędne z powodu naruszenia bezpieczeństwa środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 5 ustawy)
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów Przed zmianą:
Złożenie oferty w zamkniętej kopercie w sekretariacie szkoły lub przesłanie pocztą tradycyjną.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: „RODO”), informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest XXVII Liceum Ogólnokształcące im. Zesłańców Sybiru w Lublinie; dane adresowe: ul. Biedronki 13, 20-543 Lublin.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: lo27@iod.lublin.eu, telefonicznie: 81 466 17 72 lub pisemnie na adres Administratora danych.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o zamówienie publiczne: 27LO.261.1.2022
a) zawarcie i wykonanie umowy – przez czas trwania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 b) RODO);
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 c) RODO) takich jak:
wystawianie i przechowywanie faktur oraz innych dokumentów księgowych; rozpatrywanie reklamacji.
odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 Ustawy Prawo zamówień publicznych
przez 4 lat od zakończenia postępowania, oraz okres trwania i przechowywania umowy.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem podstawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne.
W odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO.
Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019.1781) oraz RODO. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy i jego pełnomocnika, jak też informacji o innych osobach, wykazanych w ofercie.
Po zmianie:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: „RODO”), informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest XXVII Liceum Ogólnokształcące im. Zesłańców Sybiru w Lublinie; dane adresowe: ul. Biedronki 13, 20-543 Lublin.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: lo27@iod.lublin.eu, telefonicznie: 81 466 17 72 lub pisemnie na adres Administratora danych.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o zamówienie publiczne: 27LO.261.1.2022
a) zawarcie i wykonanie umowy – przez czas trwania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 b) RODO);
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 c) RODO) takich jak:
wystawianie i przechowywanie faktur oraz innych dokumentów księgowych; rozpatrywanie reklamacji.
Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 Ustawy Prawo zamówień publicznych przez 4 lata od zakończenia postępowania oraz okres trwania i przechowywania umowy.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem podstawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne.
W odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO.
Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019.1781) oraz RODO. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy i jego pełnomocnika, jak też informacji o innych osobach, wykazanych w ofercie. Administrator informuje o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania, których dokonał zgodnie z art. 16, art. 17 ust. 1 i art. 18, każdego odbiorcę, któremu ujawniono dane osobowe, chyba że okaże się to niemożliwe lub będzie wymagać niewspółmiernie dużego wysiłku. Administrator informuje osobę, której dane dotyczą, o tych odbiorcach, jeżeli osoba, której dane dotyczą, tego zażąda.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.16. RODO (ograniczenia stosowania) Przed zmianą:
Administrator informuje o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania, których dokonał zgodnie z art. 16, art. 17 ust. 1 i art. 18, każdego odbiorcę, któremu ujawniono dane osobowe, chyba że okaże się to niemożliwe lub będzie wymagać niewspółmiernie dużego wysiłku. Administrator informuje osobę, której dane dotyczą, o tych odbiorcach, jeżeli osoba, której dane dotyczą, tego zażąda. Artykuł 20 Prawo do
Po zmianie:
Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art.17 ust.3 lit.b, d lub e Rodo prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit.c RODO.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Wartość zamówienia Przed zmianą:
307182,18
Po zmianie:
365546,80
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
Doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie żywienia zbiorowego
Po zmianie:
Doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie żywienia zbiorowego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 4) Przed zmianą:
Rekomendacje dotyczące realizacji żywienia w szkołach
Po zmianie:
Rekomendacje dotyczące realizacji żywienia w szkołach.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
Sekretariat XXVII Liceum Ogólnokształcącego im. Zesłańców Sybiru w Lublinie, ul. Biedronki 13, 20-543 Lublin
Po zmianie:
Adres skrzynki ePUAP: /27LOLublin/SkrytkaESP
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja kursów na prawo jazdy kat. B+E, B dla Grupy Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa: kuwety do oznaczania hemoglobiny; krwi kontrolnej; akcesoriów do czyszczenia i konserwacji do hemoglobinometrów HemoCue 21 DM.
- Dostawa kolektora frakcji
- Dostawa terminali wideokonferencyjnych wraz z wyposażeniem
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sucharskiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych oraz wynajmu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 11 WE WROCŁAWIU
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sieprawiu w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usługi kompleksowej tj. usług cateringowych wraz z wynajmem sal szkoleniowych oraz świadczenie usług cateringowych (woj.dolnośląskie) 6 zadań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.