eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Usługa hotelarska w Mielnie na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film w CK 105 w 2023 roku.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa hotelarska w Mielnie na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film w CK 105 w 2023 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury 105 w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330584066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 105

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-001

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 347 57 55

1.5.8.) Numer faksu: 94 3422612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.wilke@ck105.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ck105.koszalin.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a050faf5-f3c2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa hotelarska w Mielnie na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film w CK 105 w 2023 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a050faf5-f3c2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024415/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa hotelarska w Mielnie na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film w CK 105 w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218011

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/US/2/05/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 222850,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Hotel/pensjonat w Mielnie o standardzie minimum 3* w odległości do 150 m od morza:
1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
3. apartament
w terminie 11-18.06.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Hotel/pensjonat w Mielnie o standardzie minimum 3* w odległości do 1,5 km od morza:
1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
3. pokój dwuosobowy LUX
4. apartament

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 75350 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Hotel/pensjonat w Mielnie o standardzie minimum 4* w odległości do 1,5 km od morza:
1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
3. pokój dwuosobowy LUX
4. apartament

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 122500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23925 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23925 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23925 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaienica s.c. Elżbieta Macierzanka - Wąsowicz, Maciej Wąsowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990652889

7.3.3) Ulica: Żebrowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Mielno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-032

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23925 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-11 do 2023-06-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74640 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa XXL S.C. Iwona Dudziak Wiesłaaw Dudziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692252576

7.3.3) Ulica: Zwcięstwa 75

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-006

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-11 do 2023-06-18

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118560 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa XXL S. C. Iwona Dudziak, Wiesław Dudziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692252576

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-006

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-11 do 2023-06-18

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 Ustawy Pzp w zakresie
wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający, realizując prawo opcji ma prawo zgłosić dodatkowe noclegi wraz ze śniadaniem, jednak całkowita liczba dodatkowych rezerwacji nie może przekroczyć 20% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia objęty prawem opcji może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 20% wynagrodzenia zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.