Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00219672/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA AKADEMIA NAUK STOSOWANYCH W KROŚNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370468370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pans.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pans.krosno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11043041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84cac6f6-a738-43e9-807c-a83f76ba7f83
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066628/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu medycznego i fantomów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219672
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/109/ZP-11/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182711,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa różnego rodzaju sprzętu medycznego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, oraz wymaganiami umowy określonymi we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ.Przedmiot ten obejmuje:
Kabel EKG 2 szt.
Latarka laryngologiczna 7 szt.
Podkład bawełniany podgumowany 10 szt.
Pojemnik z pokrywą 8 szt.
Koszyk na drobiazgi 15 szt.
Koszyk na drobiazgi 20 szt.
Drabinka 3-stopniowa 1 szt.
Koszula szpitalna dla pacjenta 5 szt.
Tacka na leki na 12 kieliszków 5 szt.
Kieliszki na leki 60 szt.
Przykrywka do kieliszka 60 szt.
Butla tlenowa o pojemności 2,7 litra 1 szt.
Reduktor medyczny do butli tlenowych 3 szt.
Zestaw treningowy do wprowadzania igieł szybkiego dostępu doszpikowego 2 szt.
Kask ochronny 3 szt.
Kaftan bezpieczeństwa 2szt.
Pompa infuzyjna 1 szt.
Wózek reanimacyjny (szpitalny) 2 szt.
Wózek anestezjologiczny (szpitalny) 2 szt.
Mobilny aparat USG 2 szt.
Stolik zabiegowy 6 szt.
Panel medyczny 1 szt.
Aparat EKG 1 szt.
Wózek do aparatu EKG 1 szt.
Przejściówka do bezpiecznej nauki defibrylacji z użyciem klinicznego defibrylatora 3 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 122974,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa różnego rodzaju sprzętu medycznego ratowniczego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, oraz wymaganiami umowy określonymi we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ.Przedmiot ten obejmuje:
Szyna unieruchamiająca typu SPLINT - zestaw 4 szt. w etui 2 szt.
Nosze podbierające 1 szt.
Materac podciśnieniowy 1 szt.
Nosze płachtowe 1 szt.
Deska ortopedyczna dla dorosłych 1 szt.
Deska ortopedyczna dla dzieci 1 szt.
Kamizelka unieruchamiająca kręgosłup (KED) 1 szt.
Pasy (uprząż pediatryczna) do noszy dla dzieci 1 szt.
Zestaw szyn Kramera 1 szt.
Kołnierz ortopedyczny uniwersalny, regulowany dla dorosłych 2 szt.
Kołnierz ortopedyczny regulowany dla dzieci 2 szt.
Ssak mechaniczny ręczny (pistoletowy) 1 szt.
Silikonowy resuscytator dla dorosłych 2 szt.
Resuscytator dziecięcy 2 szt.
Resuscytator niemowlęcy 2 szt.
Ciśnieniomierz z mankietem dla dorosłych i dzieci 2 szt.
Pulsoksymetr 1 szt.
Termometr 2 szt.
Glukometr paskowy 2 szt.
Plecak ratowniczy bez wyposażenia 1 szt.
Torba pediatryczna bez wyposażenia (TRP) 1 szt.
Ampularium bez wyposażenia 1 szt.
Mankiet do szybkich przetoczeń 2 szt.
Śpiwór bakteriostatyczny 1 szt.
Stetoskop internistyczny 1 szt.
Kapnograf 1 szt.
Wideolaryngoskop 3 szt.
Ssak elektryczny z wyposażeniem 1 szt.
Zestaw TRIAGE 1 szt.
Defibrylator wraz z gablotą 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 59736,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157126,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157126,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157126,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MW Medical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571923133
7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 16/24
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-363
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157126,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87004,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90515,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90515,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MW Medical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571923133
7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 16/24
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-363
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90515,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Przebudowa parkingu na ulicy bocznej od ul. ks. S. Staszica w Krośnie
- Zakup wyposażenia i aranżacja przestrzeni ekspozycyjnej. Rekonstrukcja witryny sklepowej.
- "Dostawy energii elektrycznej wraz z dystrybucją na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Krośnie - część II"
- "Dostawy energii elektrycznej wraz z dystrybucją na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Krośnie - część I"
- Remont Jednostki Kogeneracyjnej w ramach zadania: "Naprawa Agregatu Kogeneracyjnego Vitobloc 200 EM w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim im. Jana Pawła II w Krośnie"
- REMONT ELEWACJI - COKOŁU I BONIOWANIA SĄDU OKRĘGOWEGO W KROŚNIE - Etap I
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup i dostawa urządzeń medycznych w ramach realizacji planu zakupowego Zespołu Szpitali Miejskich"
- Zakup dwóch kluczowych urządzeń medycznych: przezczaszkowego systemu dopplerowskiego oraz nowoczesnego aparatu do cyfrowej rejestracji, oceny i analizy EEG
- Dostawa urządzeń i wyposażenia medycznego - powtórzenie
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych - aparat do znieczulenia
- DOSTARCZANIE SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH WG 2 PAKIETÓW
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.