Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00236104/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00240292/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywne dostawy posiłków profilaktycznych dla Straży Akademickiej PW w okresie zimowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48222345324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Ewa.Szafranska@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywne dostawy posiłków profilaktycznych dla Straży Akademickiej PW w okresie zimowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3b15c3c-2043-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236104/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.D.SE.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42376,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest : Zakup i sukcesywne dostawy posiłków profilaktycznych dla Straży Akademickiej PW w okresie zimowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w :
Załączniku nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo- cenowy,
Załączniku nr 3 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powody unieważnienia:Art. 255 pkt 2)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
Podstawa prawna i powód odrzucenia:
Art. 226 ust 1 pkt 5)
W postępowaniu złożono jedną ofertę - Piotr Piróg Firma Handlowo Usługowa „Pirex” ul. Kołowa nr 32, kod: 36-200 Brzozów, pow. brzozowski, woj. podkarpackie, numer NIP 686 000 04 97 i oferta ta podlega odrzuceniu.
Oferta odrzucona.
Art. 226 ust 1 pkt 5) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wykonawca nie wypełnił w Załączniku nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo – cenowy kolumny o nazwie Proponowany produkt (patrz Rozdział 7 pkt. 7.6. ; 7.9.1. ; 7.12.3.) nie podał jaki produkt oferuje np. L.p. 9 czarna herbata ekspresowa w torebkach z zawieszką opakowanie 80-100 torebek – brak nazwy, producenta, ilości szt. torebek w opakowaniu. Brak podania w ofercie zaoferowanego produktu, stanowi nieusuwalny brak oferty, ponieważ oznacza brak złożenia oświadczenia woli Wykonawcy, co do tego jaki konkretny produkt oferuje.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44631,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44631,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Babice
- Usługa wykonania i dostawa oprawionych dyplomów do medali PRO MASOVIA oraz dyplomów uznania
- Dostawa warzyw i owoców na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Świadczenie usługi gwarancyjnej wraz z opieką powdrożeniową Zintegrowanego Systemu Zarządzania ERP (Enterprise Resource Planning)
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania kontraktorami zewnętrznymi (system PAM)
- Modernizacja boiska szkolnego nr 4 przy Szkole Podst. nr 139 - ul. Syreny 5/7 w Warszawie w ramach realizacji zadania - Modernizacja boisk szkolnych na terenie Dzielnicy Wola - nr postęp.: 67/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 94 WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do żłobka na 2026r.
- Dostawa Artykułów Żywnościowych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 4 im. J. Brzechwy w Piekarach Śląskich na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 38 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół w Brzozówce od 01.01.2026 - 31.07.2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





