Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00188260/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg powiatowych w roku 2023 z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351579270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 106
1.5.2.) Miejscowość: Batowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-086
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f7a8034-e033-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg powiatowych w roku 2023 z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f7a8034-e033-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082677/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.1.1 Modernizacja ul. Skawińskiej i ul. Jana Pawła II w Radziszowie w ciągu drogi powiatowej nr 1940K
2.1.2 Modernizacja ul. Tynieckiej w Skawinie w ciągu drogi powiatowej nr 2177K
2.1.3 Modernizacja ul. 29-go Listopada w Skawinie w ciągu drogi powiatowej nr 2199K
2.1.4 Remont nawierzchni asfaltowej drogi powiatowej DP 1943K ul. Sportowa w m. Świątnikach Górnych
2.1.8 Remont drogi powiatowej nr 2124K w miejscowości Wola Filipowska (ul. Leśna)
2.1.9 Remont drogi powiatowej nr 1173K w m. Lipna Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188260
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/261/27/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg powiatowych w roku 2023 z podziałem na zadania, w zakresie przedstawionym w tabelach elementów rozliczeniowych – zał. nr 1.1; 1.2, 1.3 , 1.4 do SWZ:- Zadanie nr 1 – obejmuje remont nawierzchni asfaltowej drogi powiatowej DP 1943K ul. Sportowa w m. Świątniki Górne;
2. Zakres robót obejmuje:
Zadanie nr 1 Remont nawierzchni asfaltowej drogi powiatowej DP 1943K ul. Sportowa w m. Świątnikach Górnych .
1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;
2) frezowanie nawierzchni;
3) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki
4) regulacja pionowa studzienek wodościekowych;
5) regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych;
6) wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3;
7) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;
8) wykonanie rowów odwadniających;
9) malowanie linii farbą chlorokauczukową (mechaniczne);
10) uzupełnienie poboczy frezem bitumicznym stabilizowanych mechanicznie.
3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania na każdym zadaniu zostanie określony „ w tabeli elementów rozliczeniowych” i w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót (ST) do poszczególnych zadań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
03452000-3 - Drzewa
77211600-8 - Sadzenie drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 772233,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg powiatowych w roku 2023 z podziałem na zadania, w zakresie przedstawionym w tabelach elementów rozliczeniowych – zał. nr 1.1; 1.2, 1.3 , 1.4 do SWZ:- Zadanie nr 2 – obejmuje modernizację ul. Skawińskiej i ul. Jana Pawła II w Radziszowie w ciągu DP nr 1940K, modernizację ul. Tynieckiej w Skawinie w ciągu DP nr 2177K, modernizację ul. 29-go Listopada w Skawinie w ciągu DP nr 2199K;
2. Zakres robót obejmuje:
Zadanie nr 2:Modernizacja ul. Skawińskiej i ul. Jana Pawła II w Radziszowie w ciągu drogi powiatowej nr 1940K, Modernizacja ul. Tynieckiej w Skawinie w ciągu drogi powiatowej nr 2177K,Modernizacja ul. 29-go Listopada w Skawinie w ciągu drogi powiatowej nr 2199K
Remont drogi powiatowej nr 1940K ul. Jana Pawła II i ul. Skawińska w m. Radziszów
1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;
2) frezowanie nawierzchni;
3) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki
4) regulacja pionowa studzienek wodościekowych;
5) regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych;
6) wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3;
7) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;
8) wykonanie rowów odwadniających;
9) malowanie linii farbą chlorokauczukową (mechaniczne);
10)uzupełnienie poboczy frezem bitumicznym stabilizowanych mechanicznie.
Modernizacja ul. 29-go Listopada w Skawinie w ciągu drogi powiatowej nr 2199K
1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;
2) frezowanie nawierzchni;
3) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki
4) regulacja pionowa studzienek wodościekowych;
5) regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych;
6) wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3;
7) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;
8) malowanie linii farbą chlorokauczukową (mechaniczne);
9)uzupełnienie poboczy frezem bitumicznym stabilizowanych mechanicznie.
Modernizacja ul. Tynieckiej w Skawinie w ciągu drogi powiatowej nr 2177K
1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;
2) frezowanie nawierzchni;
3) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki
4) regulacja pionowa studzienek wodościekowych;
5) regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych;
6) wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3;
7) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;
8) malowanie linii farbą chlorokauczukową (mechaniczne);
9)uzupełnienie poboczy frezem bitumicznym stabilizowanych mechanicznie.
3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania na każdym zadaniu zostanie określony „ w tabeli elementów rozliczeniowych” i w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót (ST) do poszczególnych zadań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
03452000-3 - Drzewa
77211600-8 - Sadzenie drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 926848,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg powiatowych w roku 2023 z podziałem na zadania, w zakresie przedstawionym w tabelach elementów rozliczeniowych – zał. nr 1.1; 1.2, 1.3 , 1.4 do SWZ:- Zadanie nr 3 – obejmuje remont DP nr 2124K w m. Wola Filipowska (ul. Leśna);
2. Zakres robót obejmuje:
Zadanie nr 3:Remont drogi powiatowej nr 2124K w miejscowości Wola Filipowska (ul. Leśna)
Remont drogi powiatowej nr 2124K w miejscowości Wola Filipowska, gm. Krzeszowice na odcinku ok. 349 m w kilometrażu: 2+464 ÷ 2 +813, polegający na wymianie nawierzchni poprzez sfrezowanie starej i położenie w miejsce istniejącej nowej nakładki bitumicznej.
1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;
2) frezowanie nawierzchni;
3) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki
4) regulacja pionowa studzienek wodościekowych;
5) regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych;
6) wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3;
7) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;
8) wykonanie rowów odwadniających;
9) malowanie linii farbą chlorokauczukową (mechaniczne);
10)uzupełnienie poboczy frezem bitumicznym stabilizowanych mechanicznie.
3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania na każdym zadaniu zostanie określony „ w tabeli elementów rozliczeniowych” i w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót (ST) do poszczególnych zadań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
03452000-3 - Drzewa
77211600-8 - Sadzenie drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 163276,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg powiatowych w roku 2023 z podziałem na zadania, w zakresie przedstawionym w tabelach elementów rozliczeniowych – zał. nr 1.1; 1.2, 1.3 , 1.4 do SWZ:- Zadanie nr 4 – obejmuje remont DP nr 1173K w m. Lipna Wola ,
2. Zakres robót obejmuje:
Zadanie nr 4:Remont drogi powiatowej nr 1173K w m. Lipna Wola.
Remont nawierzchni DP 1173K w m. Lipna Wola gm. Słomniki na odc. ok. 1400 mb w km 5+808 do 6+308 oraz 6+460 do 7+360
1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;
2) frezowanie nawierzchni;
3) dostosowanie zjazdów do wysokości nakładki
4) regulacja pionowa studzienek wodościekowych;
5) regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych;
6) wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC16W KR 3;
7) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S KR 3-4;
8) wykonanie rowów odwadniających;
9) malowanie linii farbą chlorokauczukową (mechaniczne);
10)uzupełnienie poboczy frezem bitumicznym stabilizowanych mechanicznie.
3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania na każdym zadaniu zostanie określony „ w tabeli elementów rozliczeniowych” i w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót (ST) do poszczególnych zadań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
03452000-3 - Drzewa
77211600-8 - Sadzenie drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 884213,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 697697,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1099969,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 697697,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631014321
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty z wyłączeniem robót dotyczących wykonania warstw bitumicznych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 697697,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1066743,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1392164,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1066743,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631014321
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty z wyłączeniem robót dotyczących wykonania warstw bitumicznych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1066743,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196286,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291448,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196286,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631014321
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty z wyłączeniem robót dotyczących wykonania warstw bitumicznych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196286,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 835432,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1256732,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 835432,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631014321
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty z wyłączeniem robót dotyczących wykonania warstw bitumicznych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 835432,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BATOWICE
- Dostawa maszyny do prowadzenia prac utrzymaniowych przy drogach powiatowych
- Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2157K w miejscowości Pielgrzymowice w km 3+407,91 - km 4+150,95"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2129K od km 0+517,40 do km 0+611,65 wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Rudawa, gm. Zabierzów, Powiat Krakowski
więcej: przetargi BATOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
więcej: Drzewa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.