Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00209077/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w Gminie Prudnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prudnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI 3
1.5.2.) Miejscowość: Prudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@prudnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.prudnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-994642f3-6a2a-4997-9494-992f06941ac61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w Gminie Prudnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-994642f3-6a2a-4997-9494-992f06941ac6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036281/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w Gminie Prudnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I-II.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1024000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zbierania, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 82 02 powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 na terenie Gminy Prudnik.
2. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów następujących aktów prawnych:
a) ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
b) rozporządzenia Ministra Środowiska z 9 grudnia 2014 r. r. w sprawie katalogu odpadów,
c) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
W przypadku zmiany w toku realizacji umowy o zamówienie publiczne przepisów powszechnie obowiązujących związanych z przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania sposobu wykonywania umowy zawartej z Zamawiającym do zmian w przepisach.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) zbierania, załadunku na własny środek transportu, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 82 02 powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 na terenie Gminy Prudnik,
2) dokonania ważenia pojazdu przed i po wykonaniu usługi na legalizowanej wadze wskazanej spółki gminnej, będącej podstawą wyliczenia ilości odpadów do faktury,
3) zagospodarowania odpadów na instalacji przyjmującej odpady o kodzie 16 82 02 wraz z dostarczeniem kart przekazania odpadów (KPO),
4) transportu odpadów bezpośrednio do instalacji, bez magazynowania,
5) uprzątnięcia terenu z którego zostały zebrane opady.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1105920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1105920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1105920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych - Jednoosobowa Spółka Gminy z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530544646
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Prudnik
7.3.5) Kod pocztowy: 48-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
transport, odbiór i zagospodarowanie odpadów popowodziowych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1105920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- "Naprawa uszkodzonego po powodzi korpusu drogowego drogi leśnej nr 569/242 w leśnictwie Pokrzywna"
- Strzelce Opolskie - BUDOWA BUDYNKU NR 1 WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ STANOWIĄCĄ CZĘŚĆ PROJEKTOWANEGO ZESPOŁU DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH (...)
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie załadunku, wywozu oraz zagospodarowania nieczystości stałych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków "Centralna" w Retkowie
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 4 części" - nr postępowania 119/25
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kalinowo
- Usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania nieczystości stałych i płynnych z obiektu SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim - ZOL Łózki
- Przejęcie i wykonanie obowiązku Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. w zakresie zapewnienia recyklingu odpadów opakowaniowych oraz prowadzenia publicznych kampanii edukacyjnych
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.