eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szerzyny › Modernizacja dróg gminnych w Gminie Szerzyny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w Gminie Szerzyny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szerzyny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661211

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szerzyny 521

1.5.2.) Miejscowość: Szerzyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-246

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146517300

1.5.8.) Numer faksu: 146517901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: u.duda@szerzyny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szerzyny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych w Gminie Szerzyny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f9da2a8-e6cf-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szerzyny. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FER.271.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Modernizacja dróg we wsi Ołpiny
Droga nr 1: Remont - modernizacja drogi gminnej nr 200641K Ołpiny - Cmentarz
W ramach zadania na odcinku w/w drogi o długości 263 mb planuje się wykonanie następujących robót: frezowanie istniejącej nawierzchni na odcinku 110 mb, korytowanie i wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej na tym odcinku, warstwa wiążąca z masy asfaltowej gr. 4 cm na tym odcinku , warstwa ścieralna z masy asfaltowej gr. 6 cm na całym odcinku, uzupełnienie poboczy kruszywem.
Odtworzenie rowu przydrożnego koparką bez wywozu urobku na dł. do 60 mb (nie ujęte w przedmiarze robót)

Droga nr 2: Remont - modernizacja drogi gminnej Ołpiny - Biedoszyce
W ramach zadania na odcinku w/w drogi o długości 249 mb planuje się wykonanie następujących robót: frezowanie istniejącej najbardziej zniszczonej nawierzchni na powierzchni 130 m2 , korytowanie i wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej na pow. 130 m2, remont cząstkowy masą asfaltową (25 ton) istniejącej nawierzchni (koleiny i uzupełnienie w miejscach wymiany podbudowy) , warstwa ścieralna z masy asfaltowej gr. 6 cm na całym odcinku, uzupełnienie poboczy kruszywem z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami, uzupełnienie zjazdów.
Odtworzenie rowu przydrożnego koparką bez wywozu urobku na dł. do 250 mb jednostronnie (nie ujęte w przedmiarze robót)

Droga nr 3: Remont - modernizacja drogi gminnej Ołpiny Nagórze - Olszyny
W ramach zadania na odcinku w/w drogi o długości 290 mb planuje się wykonanie następujących robót: korytowanie i wykonanie nowej podbudowy pod mijankę, remont cząstkowy masą asfaltową (20 ton) istniejącej nawierzchni (koleiny i uzupełnienie w miejscu mijanki), warstwa ścieralna z masy asfaltowej gr. 6 cm na całym odcinku, uzupełnienie poboczy kruszywem z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami, uzupełnienie zjazdów.
Odtworzenie rowu przydrożnego koparką bez wywozu urobku na dł. do 100 mb jednostronnie (nie ujęte w przedmiarze robót)

Droga nr 4: Remont - modernizacja drogi gminnej Ołpiny Nagórze - Działki
W ramach zadania na odcinkach w/w drogi o łącznej długości 400 mb planuje się wykonanie następujących robót: - (odcinek pierwszy dł. 180 mb) frezowanie istniejącej najbardziej zniszczonej nawierzchni na powierzchni 133,5m2 , korytowanie i wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej na pow. 108,5 m2, masa asfaltowa gr 4 cm w miejscach wymiany podbudowy) , warstwa wiążąca gr.4 cm i warstwa ścieralna gr 4 cm na całym odcinku, uzupełnienie poboczy kruszywem z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami, uzupełnienie zjazdów; - (odcinek drugi i trzeci o łącznej d. 220 mb) korytowanie i wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 30 cm, nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna gr. 6 cm, uzupełnienie poboczy kruszywem z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami, uzupełnienie zjazdów.
Odtworzenie rowu przydrożnego koparką bez wywozu urobku na dł. do 200 mb jednostronnie (nie ujęte w przedmiarze robót)

Droga nr 5: Remont - modernizacja drogi gminnej Ołpiny - Podlesie k.kapliczki
W ramach zadania na odcinku w/w drogi o długości 313 mb planuje się wykonanie następujących robót: korytowanie i wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej gr. 35cm na odcinku 128 mb, wzmocnienie istniejącej podbudowy warstwą kruszywa gr 15 cm na pozostałym odcinku, warstwa ścieralna z masy asfaltowej gr. 6 cm na całym odcinku, uzupełnienie poboczy kruszywem z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami, uzupełnienie zjazdów.
Odtworzenie rowu przydrożnego koparką bez wywozu urobku na dł. do 500 mb jednostronnie (nie ujęte w przedmiarze robót)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Modernizacja dróg we wsiach Swoszowa, Żurowa i Czermna
Droga nr 1: Remont - modernizacja drogi gminnej Swoszowa - Góry
W ramach zadania na dwóch odcinku w/w drogi o łącznej długości 837 mb planuje się wykonanie następujących robót: mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, remont cząstkowy masą asfaltową istniejącej nawierzchni (koleiny i uzupełnienie w miejscach wyrw i ubytków), warstwa wiążąca gr. 4 cm i warstwa ścieralna gr. 3 cm z masy asfaltowej na całej długości obydwu odcinków, uzupełnienie poboczy kruszywem z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami, uzupełnienie zjazdów.
Odtworzenie rowu przydrożnego koparką bez wywozu urobku na dł. do 800 mb obustronnie (nie ujęte w przedmiarze robót)

Droga nr 2: Remont - modernizacja drogi gminnej Żurowa - Dobrocin
W ramach zadania na odcinku w/w drogi o długości 500 mb planuje się wykonanie następujących robót: wymiana przepustu z rur betonowych o średnicy 60 cm, dł 6 mb, wraz ze ściankami czołowymi, montaż 16 mb barier drogowych, mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, remont cząstkowy masą asfaltową istniejącej nawierzchni (koleiny i uzupełnienie w miejscach wyrw i ubytków), wykonanie korytowanie i podbudowy pod dwie mijanki, warstwa wiążąca gr. 4 cm i warstwa ścieralna gr. 4 cm z masy asfaltowej na całej długości odcinków, uzupełnienie poboczy kruszywem z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami, uzupełnienie zjazdów.
Odtworzenie rowu przydrożnego koparką bez wywozu urobku na dł. do 200 mb (nie ujęte w przedmiarze robót)

Droga nr 3: Remont - modernizacja drogi gminnej Czermna - Swoszowa
W ramach zadania na odcinku w/w drogi o długości 215 mb planuje się wykonanie następujących robót: mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, remont cząstkowy masą asfaltową istniejącej nawierzchni (koleiny i uzupełnienie w miejscach wyrw i ubytków), warstwa wiążąca gr. 4 cm i warstwa ścieralna gr. 4 cm z masy asfaltowej na całej długości odcinka, uzupełnienie poboczy kruszywem z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami, uzupełnienie zjazdów.
Odtworzenie rowu przydrożnego koparką bez wywozu urobku na dł. 215 mb obustronnie mb (nie ujęte w przedmiarze robót)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Modernizacja dróg we wsiach Czermna i Szerzyny
Droga nr 1: Remont - modernizacja drogi gminnej Czermna - Nagórze do Sarny
W ramach zadania na dwóch odcinkach w/w drogi o łącznej długości 727 mb planuje się wykonanie następujących robót: - (pierwszy odcinek) wykonanie stabilizacji cementem najbardziej zniszczonego odcinka wraz ze wzmocnieniem podbudowy warstwą kruszywa gr. 15 cm na pozostałej części remont cząstkowy masą asfaltową istniejącej nawierzchni (koleiny i uzupełnienie w miejscach wyrw i ubytków),- (drugi odcinek) wykonanie wzmocnienia istniejącej podbudowy warstwą kruszywa gr. 20 cm, warstwa wiążąca gr. 4 cm i warstwa ścieralna gr. 4 cm z masy asfaltowej na całej długości obydwu odcinków, uzupełnienie poboczy kruszywem z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami, uzupełnienie zjazdów.
Odtworzenie rowu przydrożnego koparką bez wywozu urobku na dł. 100 mb obustronnie (nie ujęte w przedmiarze robót)

Droga nr 2: Remont - modernizacja drogi gminnej Czermna - Kopaniny
W ramach zadania na trzech odcinkach w/w drogi o łącznej długości 191 mb planuje się wykonanie następujących robót: - (pierwszy i drugi odcinek) wykonanie wzmocnienia istniejącej podbudowy warstwą kruszywa gr. 8 cm, warstwa wiążąca gr. 4 cm i warstwa ścieralna gr. 4 cm z masy asfaltowej na całej długości obydwu odcinków - (trzeci odcinek) frezowanie nawierzchni i wykonanie stabilizacji cementem najbardziej zniszczonego odcinka wraz ze wzmocnieniem podbudowy warstwą kruszywa gr. 15 cm, warstwa wiążąca gr. 6 cm i warstwa ścieralna gr. 4 cm z masy asfaltowej na całej długości odcinka, na wszystkich trzech odcinkach uzupełnienie poboczy kruszywem z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami, uzupełnienie zjazdów.
Odtworzenie rowu przydrożnego koparką bez wywozu urobku na dł. 190 mb obustronnie (nie ujęte w przedmiarze robót)

Droga nr 3: Remont - modernizacja drogi gminnej Nr 203857 K Czermna - Srokowiec - Szerzyny
W ramach zadania na odcinku w/w drogi o długości 380 mb planuje się wykonanie następujących robót: mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, warstwa wyrównująca z masy asfaltowej średniej grubości 3 cm, warstwa wiążąca gr. 4 cm i warstwa ścieralna gr. 5 cm z masy asfaltowej na całej długości odcinka, uzupełnienie poboczy kruszywem , uzupełnienie zjazdów.
Odtworzenie rowu przydrożnego koparką bez wywozu urobku na dł. do 380 mb dwustronnie (nie ujęte w przedmiarze robót)

Droga nr 4: Remont - modernizacja drogi gminnej Szerzyny - Nadole do Sochy
W ramach zadania na odcinku w/w drogi o długości 130 mb planuje się wykonanie następujących robót: wykonanie wzmocnienia istniejącej podbudowy warstwą kruszywa gr. 10 cm, warstwa ścieralna gr. 6 cm z masy asfaltowej, uzupełnienie poboczy kruszywem , uzupełnienie zjazdów.
Odtworzenie rowu przydrożnego koparką bez wywozu urobku na dł. 130 mb jednostronnie (nie ujęte w przedmiarze robót)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej jak 400.000,- zł (czterysta tysięcy złotych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.; Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

warunki zmiany umowy określono w § 13 załącznika nr 6 do SWZ - projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.