eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcinwymiana instalacji kanalizacyjnej w budynku "Starego Szpitala"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
wymiana instalacji kanalizacyjnej w budynku „Starego Szpitala”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 7

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dt@szpital-sulecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-sulecin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

wymiana instalacji kanalizacyjnej w budynku „Starego Szpitala”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89692ec7-e127-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Z uwagi na: na wyjątkową sytuację nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć – czterdziestoletnia, skorodowana instalacja ułożona pod posadzką, co nie pozwalało na wcześniejszą diagnozę jej stanu technicznego. Po wykonaniu wizji kamerą inspekcyjną kolektora stwierdzono liczne pęknięcia, zapadnięcia i dziury w rurach żeliwnych, na skutek tych uszkodzeń dochodzi do cofania się zanieczyszczeń i zalania pomieszczeń w przyziemiu, w tym kuchni.
Wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia z uwagi:
• w każdej chwili może powstać do zalania pomieszczeń kuchni ściekami, co może stworzyć zagrożenie epidemiologiczne;
• zagrożenie zamknięcia kuchni, co za tym idzie, pacjenci będą pozbawieni posiłków,
• niedrożność instalacji kanalizacyjnej może przyczynić się do częściowego wyłączenia oddziałów z użytkowania przy pełnym obłożeniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT/11/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac: wymiana przyłączy instalacji kanalizacyjnej na odcinkach około 100 mb z rur PCV, wymiana pionów żeliwnych na PCV w przyziemiu do poziomu parteru, wykonanie prac towarzyszących tj. wykonanie posadzki w ciągu komunikacyjnym, uzupełnienie posadzek w pomieszczeniach kuchni, położenie nowych okładzin ściennych z płytek glazurowych po wymianie pionów instalacji kanalizacyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowoczesne Techniki Grzewcze Marcin Szejner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 596-150-81-79, REGON 080292888

7.3.3) Ulica: ul. Różana 12

7.3.4) Miejscowość: Sulęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 69-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.