Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
wymiana instalacji kanalizacyjnej w budynku „Starego Szpitala”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 7
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dt@szpital-sulecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-sulecin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wymiana instalacji kanalizacyjnej w budynku „Starego Szpitala”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89692ec7-e127-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Z uwagi na: na wyjątkową sytuację nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć – czterdziestoletnia, skorodowana instalacja ułożona pod posadzką, co nie pozwalało na wcześniejszą diagnozę jej stanu technicznego. Po wykonaniu wizji kamerą inspekcyjną kolektora stwierdzono liczne pęknięcia, zapadnięcia i dziury w rurach żeliwnych, na skutek tych uszkodzeń dochodzi do cofania się zanieczyszczeń i zalania pomieszczeń w przyziemiu, w tym kuchni.
Wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia z uwagi:
• w każdej chwili może powstać do zalania pomieszczeń kuchni ściekami, co może stworzyć zagrożenie epidemiologiczne;
• zagrożenie zamknięcia kuchni, co za tym idzie, pacjenci będą pozbawieni posiłków,
• niedrożność instalacji kanalizacyjnej może przyczynić się do częściowego wyłączenia oddziałów z użytkowania przy pełnym obłożeniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT/11/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac: wymiana przyłączy instalacji kanalizacyjnej na odcinkach około 100 mb z rur PCV, wymiana pionów żeliwnych na PCV w przyziemiu do poziomu parteru, wykonanie prac towarzyszących tj. wykonanie posadzki w ciągu komunikacyjnym, uzupełnienie posadzek w pomieszczeniach kuchni, położenie nowych okładzin ściennych z płytek glazurowych po wymianie pionów instalacji kanalizacyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowoczesne Techniki Grzewcze Marcin Szejner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 596-150-81-79, REGON 080292888
7.3.3) Ulica: ul. Różana 12
7.3.4) Miejscowość: Sulęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 69-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN SZEJNER NOWOCZESNE TECHNIKI GRZEWCZE
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN SZEJNER NOWOCZESNE TECHNIKI GRZEWCZE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-17INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Odbiór odpadów gastronomicznych
- Częściowy remont dachu bud. nr 135/k.4877 w m. Nowogród Bobrzański
- Wymiana kotła parowego budynek nr 2/k.2629 m. Skwierzyna oraz remont pomieszczeń budynek nr 2/k.2629 m. Skwierzyna w podziale na dwie części.
- Termomodernizacja budynku Szpitala Powiatowego w Sulęcinie (stary szpital) w formule zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót w ramach zadania: "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zakroczym
- Przetarg wielozadaniowy dla zadania inwestycyjnego na terenie Schroniska dla zwierząt bezdomnych przy ul. Opolskiej w Chorzowie - 3 części
- Remont budynku administracyjno-gospodarczego zlokalizowanego na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Utworzenie żłobka w Gminie Mała Wieś
- Budowa budynku administracyjnego - kancelaria leśnictwa Błotno w miejscowości Grabin, gmina Nowogard - III postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.