Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00171193/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
- 2025/BZP 00171933/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących modernizacji boiska przy ul. Heila, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących modernizacji boiska przy ul. Heila, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-455b0822-e15c-44ae-88ba-7f1762262fa6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045761/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z przebudową piłkochwytów wokół boiska przy ul. Heila
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171193
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.30.25.UK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 639092,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących modernizacji boiska przy ul. Heila, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania „Modernizacja boiska przy ul. Heila”, obejmująca budowę nawierzchni EPDM oraz demontaż istniejącego i budowę nowego ogrodzenia typu: piłkochwyt. na działkach nr 57/171; 139/14 jedn. ew. Podgórze, obręb P-47, Dzielnica XI Podgórze Duchackie przy ul. Heila w Krakowie, na podstawie załączonej dokumentacji projektowej pn.: „Modernizacja boiska na terenie ogródka jordanowskiego przy ul. Heila, działka nr 57/171 i część działki 139/14 obr. 47 Podgórze, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie” w ramach zadania: „Modernizacja boiska przy ul. Heila” w Krakowie” autorstwa firmy LandsArt Biuro Architektoniczno-Krajobrazowe. Dokumentacja obejmuje między innymi zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych, znak sprawy: AU-01-7.6743.1520.2023.AMA z dn.08.08.2023 r.
1.3 Niniejsze zamówienie stanowi kolejny etap realizacji ww. projektu zagospodarowania. W 2024 roku zostały wybudowane elementy małej architektury, tj. bramki do piłki nożnej/ręcznej 2 szt., kosz do koszykówki 4 szt. oraz ławeczka rezerwowych z zadaszeniem.
1.4 W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać w szczególności:
1.4.1 budowę nawierzchni EPDM (770 m2) wraz z podbudową;
1.4.2 na wykonanej nawierzchni poliuretanowej boiska należy wyznaczyć pole do gry i linie, zgodnie z projektem: do pełnowymiarowej gry w piłkę ręczną o wymiarach: 32x20m – 1 szt., do niepełnowymiarowej gry w koszykówkę o wymiarach: 15x21 m – 2 szt.;
1.4.3 demontaż wraz utylizacją istniejącego i budowę nowego ogrodzenia typu piłkochwyt o wysokości 4 m i długości łącznej wraz z furtkami i wejściem technicznym: 72 m-b.;
1.4.4 montaż 2 szt. ławek parkowych z oparciem oraz tablicę z regulaminem;
1.4.5 wykonanie trawników z siewu, wokół boiska pomiędzy nawierzchnią poliuretanową, a piłkochwytami należy wykonać profilowanie terenu – mikroniwelację i rekultywację trawnika.
UWAGA! Zamawiający informuje, że w najbliższym sąsiedztwie boiska została zaprojektowana toaleta systemowa wraz z przyłączem wod-kan. Na chwilę obecną nie zaplanowano budowy ze względu na brak środków w budżecie na budowę toalety; niemniej jednak niezbędne jest uwzględnienie projektu przyłącza podczas prowadzenia robót budowlanych dotyczących modernizacji boiska. Wszelkie niejasności należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Do niniejszego zamówienia załącza się planszę projektu zagospodarowania terenu dla budowy toalety systemowej; w razie potrzeby Zamawiający udostępni kompletną dokumentację projektową na budowę toalety.
1.5 Prace należy realizować zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
1.6 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.7 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.8 Opis wymagań i warunków związanych z wykonaniem zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) 7., SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, jak również musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 624848,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733324,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 624848,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Francuz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6821804607
7.3.3) Ulica: Żębocin 24b
7.3.4) Miejscowość: Proszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace ziemne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 624848,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej do budynku dyspozytorni pętli Pleszów
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- Obsługa Zamawiającego w zakresie sukcesywnej rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych realizowanych na terenie Polski oraz poza jej granicami w latach 2025-2026
- "Spawacz TIG - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) stali zwykłej i nierdzewnej" wraz z egzaminem
- Dostawy radiofarmaceutyków i odczynników
- Remont sal laboratoryjnych i wykładowych nr 13, 102, 118, 119,218 i 218b w pawilonie A-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-468/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa boiska (2).
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.