Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00228337/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00237897/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa hotelowa dla 23 gości w dniach 24 - 29.04.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR KTO
1.3.) Oddział zamawiającego: Instytucja Kultury Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356901227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamoyskiego 50
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-523
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126237300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@teatrkto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrkto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58a2997c-d7a9-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa hotelowa dla 23 gości w dniach 24 - 29.04.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58a2997c-d7a9-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226734/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Hotelarskie usługi noclegowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest finansowany przez Unię Europejską [projekt pn. ICEBREAK]2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228337
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKO.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 150000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22351,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelowej dla 23 gości w dniach 24 – 29.04.2024 r.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie 5 noclegów w pokojach maksymalnie dwuosobowych ze śniadaniem dla 23 gości w ramach rezydencji realizowanych w projekcie pn. ICEBREAK.
3. Hotel, w którym będzie świadczona usługa winien być zlokalizowany w odległości do 2 km (2000 metrów) od siedziby Teatru KTO mieszczącej się przy ul. Zamoyskiego 50 w Krakowie (odległość według najkrótszej trasy pieszej mierzonej za pomocą Google Maps).
4. Hotel, w którym będzie świadczona usługa na dzień składania ofert winien mieć nadaną przez Marszałka Województwa kategorię co najmniej trzygwiazdkową w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1944 z późn. zm.).
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1A do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
6. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 24 140,00 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (na Portalu e-Zamówienia) przed otwarciem ofert, które miało miejsce 12 marca 2024 r. o godzinie 9:30.
W postępowaniu zostało złożonych 5 ofert.
Zamawiający przeprowadził badanie ofert i w jej wyniku dokonał poprawy w ofertach oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
Następnie, Zamawiający na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia dokonał oceny ofert i stwierdził, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający, zatem zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41400,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Remont wejścia głównego do Żłobka Samorządowym nr 25 w Krakowie"
- Etap 1 remontu budynku użytkowego przy ul. Krasińskiego 23 w Krakowie w zakresie remontu świetlika w dachu.
- Usługi cateringowe dla Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie - od sierpnia do grudnia 2025 roku
- 40. Adaptacja pierwszego piętra w budynku przy ul. Jasnogórskiej 11 w Krakowie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa parkingu na os. Kolorowym w ramach Programu budowy parkingów lokalnych
- Prace konserwatorskie przy wątkach kamiennych i ceglanych w pomieszczeniach Wielkiej Wagi w Rynku podziemnym
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja usługi wyjazdu - nr 2024-1-PL01-KA121-SCH-000204585 ZSCKR-34-340-02-25
- Kompleksowe świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych oraz gastronomicznych celem przeprowadzenia w dniach 6-8 października 2025 r. szkolenia pracowników okręgu Sądu Okręgowego we Wrocławiu.
- Kompleksowa usługa hotelarsko-gastronomiczna oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas szkolenia sędziów Sądu Okręgowego w Koninie i Sądów Rejonowych z obszaru okręgu konińskiego w dn.17-19.09.2025r.
- Zakup usługi gastronomicznej oraz hotelowej dla 80 osób na zabezpieczenie konferencji "Letnia Szkoła Cyberbezpieczeństwa" realizowanej w dn. 02 - 05 września 2025 r. w miejscowościach Jurata lub Hel
- Usługa hotelarska dla uczestników międzynarodowych zawodów iGEM
- Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowej, dwudniowej Konferencji dla dyrektorów jednostek oświatowych Miasta Katowice oraz przedstawicieli organu prowadzącego
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.