eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Zimowe utrzymanie dróg II



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Hajnówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658999

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina 1

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@hajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.hajnowka.pl/przetargi-i-ogloszenia-2021

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7f42ced-2cb1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003734/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232091/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 456872,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na zimowe utrzymanie dróg będących
w zarządzie Gminy Miejskiej Hajnówka rozumiane jako akcja czynna, od 1 listopada 2021 r. do dnia 31
marca 2022 r., poprzez:
a) odśnieżanie ulic, chodników, przejść dla pieszych, ścieżek rowerowych, parkingów, zatok
przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej oraz miejsc, z których korzystają
osoby niepełnosprawne na całej długości i szerokości do uzyskania czystej nawierzchni,
b) usuwanie śliskości zimowej oraz gołoledzi poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi
(piasek) oraz rozmrażającymi (mieszanka solno – piaskowa),
c) Wykonawca przy zimowym utrzymaniu dróg powinien zachować szczególną staranność przy
odśnieżaniu miejsc, z których korzystają osoby niepełnosprawne,
d) zabrania się usuwania śniegu z jezdni na przyległe chodniki, odsunięty śnieg należy pozostawić na
krawędzi krawężnika z jezdnią, ze szczególnym uwzględnieniem punktów newralgicznych jak
skrzyżowania dróg, przejścia dla pieszych, zatoki przystankowe,
e) należy usuwać tworzące się wałki śniegowe powstałe podczas odśnieżania ulic wzdłuż parkingów,
przejść dla pieszych, przystanków komunikacji miejskiej do godz. 600 rano.
f) podczas odśnieżania należy zwrócić uwagę na nie niszczenie krawężników w drogach
i obrzeży trawnikowych na chodnikach oraz obiektów małej architektury,
g) pełnienia dyżurów całodobowych z gotowością sprzętu i transportu,
h) pozimowego sprzątania piasku pozostałego po zimowym utrzymaniu dróg,
i) wykonywania niezbędnych czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg przy użyciu sprzętu
wykonawcy,
j) zapewnienia zakupu i transportu materiałów niezbędnych przy usuwaniu śliskości i gołoledzi oraz
miejsca, w którym materiały te będą składowane,
k) wskazania numeru telefonu czynnego 24 godziny na dobę, pod który będzie można zgłaszać
ewentualne nieprawidłowości,
l) w przypadku wystąpienia gołoledzi, prace należy prowadzić w czasie opadów, aż do uzyskania stanu
nawierzchni chodnika gwarantującego bezpieczne poruszanie się pieszych i zakończyć w ciągu 2
godzin od ustania opadów. Łączna masa pojazdu wraz z całym osprzętem pracujących przy
utrzymaniu chodników, nie powinna przekraczać 3,5 tony.
m) każdorazowego powiadomienia telefonicznie lub mailowo Zamawiającego o rozpoczęciu akcji
czynnej.
5.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 5 - 8 do SIWZ.
5.3 CPV: 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431002087

7.3.3) Ulica: Łowcza 4

7.3.4) Miejscowość: Hajnówka

7.3.5) Kod pocztowy: 17-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-01 do 2022-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.