Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00184423/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
- 2025/BZP 00202542/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-23
- 2025/BZP 00207887/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-28
- 2025/BZP 00215590/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-05
- 2025/BZP 00217184/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego w ramach projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnogórski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karłuszowiec 5
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 0323813786
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tgpowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogorski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tarnogorski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego w ramach projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a3c00f8-aab8-4a62-acfb-de9e438c200b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033572/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 zakup sprzętu fotograficznego dla szkół w ramach projektu Akcja Transformacja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz Sprawiedliwej Transformacji - priorytet: FESL.10.00 Fundusze Europejskie na transformację; działanie FESL.10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu, Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021- 2027 w związku z realizacją projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA”, numer umowy: UDA-FESL.10.23-IZ.01-06CG/23-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ.272.4.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawę sprzętu fotograficznego do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka do Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach oraz pracowni multimedialnej dla technika reklamy do Centrum Edukacji Ekonomiczno-Handlowej w Tarnowskich Górach, do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ w ramach projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się do Technikum nr 1 w Zespole Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach ul. Opolska 26, 42-600 Tarnowskie Góry oraz Technikum nr 9 w Centrum Edukacji Ekonomiczno-Handlowej w Tarnowskich Górach ul. Sobieskiego 5, 42-600 Tarnowskie Góry.
3. Zamawiający zastrzega, aby jakość przedmiotu umowy była zgodna z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi. Oferowane elementy przedmiotu umowy muszą stanowić własność Wykonawcy nieobciążoną prawami na rzecz osób trzecich i być fabrycznie nowe, pozyskane poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek polski.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 4do SWZ
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi minimum 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowych protokołów odbioru, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
32582000-6 - Nośniki danych
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 49516,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawę sprzętu fotograficznego do pracowni rejestracji oraz postprodukcji obrazu fotograficznego i wideo wysokiej rozdzielczości dla technika fotografii i multimediów do Wieloprofilowego Zespołu Szkół w Tarnowskich Górach, do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w ramach projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się do Technikum nr 5 w Wieloprofilowym Zespole Szkół w Tarnowskich Górach ul. Sienkiewicza 6, 42-600 Tarnowskie Góry .
3. Zamawiający zastrzega, aby jakość przedmiotu umowy była zgodna z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi. Oferowane elementy przedmiotu umowy muszą stanowić własność Wykonawcy nieobciążoną prawami na rzecz osób trzecich i być fabrycznie nowe, pozyskane poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek polski.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 5 do SWZ
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi minimum 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowych protokołów odbioru, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
32582000-6 - Nośniki danych
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 165621,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47191,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149137,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47191,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELABORO Agnieszka Borowiecka - Sorbian
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811062708
7.3.3) Ulica: Reymonta 15a
7.3.4) Miejscowość: Pobierowo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-346
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
" ELABORO " Agnieszka Borowiecka-Sorbian
jakie przetargi wygrała firma
" ELABORO " Agnieszka Borowiecka-Sorbian
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47191,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213036,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292015,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213036,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM MARKET Małgorzata Małecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221775726
7.3.3) Ulica: Szałwiowa 51A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-167
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MM MARKET" MAŁGORZATA MAŁECKA
jakie przetargi wygrała firma
"MM MARKET" MAŁGORZATA MAŁECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213036,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ ORAZ NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH
- Dostawa zestawów ćwiczeniowych do pracowni montażu maszyn i inteligentnych instalacji elektrycznych w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Zakup sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem
- "DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH WRAZ Z WDROŻENIEM W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- BZP.271.16.2025 Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Odrodzenia 3, 5, 7, 9 w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż oświetlenia scenicznego do sali kinowej Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury w celu zmiany jej funkcjonalności na kinowo-teatralną
- Zakup niezbędnego wyposażenia technicznego dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu" z podziałem na części
- DOSTAWA KOMPUTERA PRZENOŚNEGO, SMARTFONU I URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO
- Dostawa wyposażenia żłobka w Witanowicach i Woźnikach w celu utworzenia nowych miejsc opieki żłobkowej w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
- Zamówienie w postępowaniu w trybie podstawowym na dostawę urządzeń do inżynierii odwrotnej z instalacją i szkoleniem
- Dostawa doposażenia sprzętu pracowni zamawianego w ramach projektu pt. "Kompetencje zawodowe - szansą na lepsze jutro III"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.