Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00198260/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00202458/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA CZUJNIKÓW DO POMIARU GŁĘBOKOŚCI ZNIECZULENIA WRAZ Z NAJMEM MONITORÓW GŁĘBOKOŚCI UŚPIENIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126468210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mira.ksiazkiewicz@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73a0d19e-e5af-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SZPITAL SP. Z O.O.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA CZUJNIKÓW DO POMIARU GŁĘBOKOŚCI ZNIECZULENIA WRAZ Z NAJMEM MONITORÓW GŁĘBOKOŚCI UŚPIENIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73a0d19e-e5af-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198260
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 107/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 28590 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa czujników do pomiaru głębokości znieczulenia wraz z najmem monitorów głębokości uśpienia do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A oraz załączniku nr 1B do nin. specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22831,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31646 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22831,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDTRONIC POLAND SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: UL. POLNA 11
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22831,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja: Lublin)
- Wykonanie nasadzeń w rejonie ul. Burzowej i dz. 95 obr. 13 NH oraz stworzenie "mikro retencji - siedliska płazów" na dz. 95 obr. 13 NH
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku oraz posesji Archiwum Narodowego w Krakowie.
- 152/2025 Wywóz mebli i innych ruchomości oraz nieczystości nietypowych (w tym gruzu, ziemi itp.) z lokali zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie.
- Dostawa komory laminarnej, w ramach realizacji projektu pt. "Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem"
- Świadczenie usług polegających m.in. na dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 5 części
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją w ŚDS
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych.
- Dostawa niezbędnych narzędzi i wyposażenia na potrzeby realizowania zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup sprzętu do rehabilitacji dla pacjentów onkologicznych - postępowanie powtórzone
- "Sukcesywny zakup i dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży"
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





