Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00169110/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA KUBKÓW NA WYDARZENIA „ŚNIADANIE Z REKTOREM”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 320 43 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.kowalek@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27e60673-d511-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA KUBKÓW NA WYDARZENIA „ŚNIADANIE Z REKTOREM”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27e60673-d511-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004898/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.129 Kubki z logo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169110
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-096/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kubków na wydarzenia „Śniadanie z Rektorem”, które odbędzie się we Wrocławiu w terminie 16 maja 2023 roku.
2. Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ - OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 7 dni od podpisania umowy.
6. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15830,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33825,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21266,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekus Kinga Świderska & Michał Świderski Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520103654
7.3.3) Ulica: Inowłodzka5004
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-237
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Rekus Kinga Świderska & Michał Świderski spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
Rekus Kinga Świderska & Michał Świderski spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21266,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie projektu budowlanego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Oleśnicy przy ul. 3 Maja 48/49 do wymagań ochrony przeciwpożarowej ..."
- 131.2025 Świadczenie usług eksperckich związanych z przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej w ramach programu "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza" dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków do Dziennego Domu Pomocy "Pogodna Jesień" mieszczącego się przy ul. Litewskiej 20 we Wrocławiu
- dostawa dostawa fabrycznie nowego sprzętu drukującego: urządzenie wielofunkcyjne
- Utrzymanie w stałej sprawności technicznej agregatów wody lodowej
- Dostawa materiałów sanitarnych i wentylacyjnych do USK
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów jednorazowych i akcesoriów do sprzątania wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby ZSCKR w Mieczysławowie"
- Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń Gminnego Żłobka w Nowogródku Pomorskim
- Wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Górznie.
- "Dostawa i montaż wyposażenia w budynku DPS w Zdziarach" - II raz
- Dostawa artykułów gospodarczych dla jednostek organizacyjnych powiatu płockiego na 2026 rok
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





