eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połaniec › Całoroczne utrzymanie dróg na terenie gminy Połaniec



Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całoroczne utrzymanie dróg na terenie gminy Połaniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27

1.5.2.) Miejscowość: Połaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/878301

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całoroczne utrzymanie dróg na terenie gminy Połaniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2072dfbe-bf67-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047083/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Całoroczne utrzymanie dróg i ulic

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086731

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.271.36.2024.TID-2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 839926,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje Całoroczne utrzymanie dróg na terenie gminy Połaniec polegające na zimowym utrzymaniu dróg, ulic, ciągów pieszych, utrzymaniu przejezdności, przeciwdziałaniu i likwidacji gołoledzi, odśnieżaniu dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Połaniec oraz na zamiataniu mechanicznym jezdni i koszeniu poboczy wzdłuż asfaltowych dróg gminnych.
a) utrzymywanie przejezdności dróg,
b) systematyczne odśnieżanie chodników i ciągów pieszych,
c) wywożenie nadmiaru śniegu z ciągów komunikacyjnych w miejsca wskazane przez Zamawiającego,
d) przeciwdziałanie gołoledzi (piasek, mieszanki piaskowo-solne),
e) utrzymanie stanu gotowości służb w ramach całodobowych dyżurów po uzgodnieniu
z Zamawiającym,
f) podjęcie działań interwencyjnych maksymalnie w ciągu 30 minut od momentu zaistnienia lub zgłoszenia zdarzenia,
g) uporządkowanie dróg i kanalizacji deszczowej po zimie najpóźniej do 15 maja 2024r.
h) po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem komisja dokona przeglądu stanu nowych krawężników i chodników w ciągach ulic objętych umową.
a) koszenie poboczy wzdłuż asfaltowych dróg gminnych polegające na wykoszeniu pobocza wraz z rowem przydrożnym jeżeli taki istnieje;
b) koszenie poboczy dróg nieutwardzonych na pisemne zlecenie Zamawiającego (telefonicznie lub mail);
c) zamiatanie dróg gminnych zamiatarką uliczna na samochodzie ciężarowym 8t – 12t na na pisemne zlecenie Zamawiającego (telefonicznie lub mail).
2. Wykaz załączników:
a) Wykaz dróg gminnych’ spis dróg gminnych;
b) ‘mapa-1’ ulice w obrębie miasta Połaniec;
c) ‘mapa-2’ drogi gminne na terenie gminy;
d) ‘mapa-3’ drogi powiatowe na terenie gminy.
3. Zamówienie rozliczane będzie na zasadach określonych w umowie, tj. fakturami miesięcznymi, na podstawie ilości przepracowanych roboczogodzin, motogodzin, ton, sztuk oraz zaoferowanych cen jednostkowych, do osiągnięcia kwoty nieprzekraczalnej wskazanej w umowie bądź do upływu okresu na jaki została zawarta (w zależności co nastąpi wcześniej).
4. Zamawiający wskazuje następujące szacunkowe ilości w okresie wykonywania niniejszego zamówienia:
L.p. Wyszczególnienie: Jedn. Szacowana ilość
a b c d
1 Roboczogodzina z narzutami r-g 400
2 ciągnik 60-90 KW z rozrzutnikiem m-g 120
3 koparko-ładowarka o pojemności łyżki od 0,15m3 do 0,6m3 m-g 80
4 samochód dostawczy do 1,5 t m-g 160
5 Piasek/sól (90%/10%) ton 880
6 samochód ciężarowy piaskarka m-g 50
7 Ciągnik - minitraktor z osprzętem (pług podgumowany, rozsiewacz) m-g 20
8 ciągnik 20-35 KW z rozrzutnikiem m-g 100
9 roboczogodzina awaryjna z narzutami r-g 150
10 ciągnik 60-90 z pługiem m-g 50
11 samochód ciężarowy piaskarka o ładowności od 6 t do 8 t z pługiem odśnieżnym podgumowanym m-g 5
12 ciągnik 20-35 KW z pługiem m-g 50
13 koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym m-g 60
14 zamiatarka uliczna na samochodzie ciężarowym 8t – 12t m-g 320
15 koparko-ładowarka z zamiatarką m-g 20
16 dyżur domowy - roboczogodzina z narzutami (po uzgodnieniu z Zamawiającym) r-g 380
17 ciągnik 60-90 KW z przyczepą m-g. 35
18 samochód ciężarowy o ładowności 8-12 t z HDS m-g 10
19 ciągnik 20-35 KW z zamiatarką m-g 230
20 mini kosiarka z mulczerem m-g 20
21 urządzenie do ciśnieniowego płukania sieci wod-kan o dopuszczalnej masie całkowitej do 2 t przy ciśnieniu roboczym od 100 bar do 140 bar m-g 20
22 samochód asenizacyjny o pojemności beczki od 6m3 do 8m3 m-g 20
23 przyczepa samowyładowcza 4 - 6 t m-g 10
24 piasek Ton 10
25 rozsiewacz ładowność 0,2 t - 0,6 t m-g 10
26 rozrzutnik ładowność 2,0 t - 3,5 t m-g 55
27 Czyszczenie wpustów ulicznych Szt. 260
28 Kosiarka bijakowa z ciągnikiem m-g 100
29 Kosiarka wysięgnikowa do skarp z ciągnikiem m-g 500
30 Kosa, kosiarka spalinowa m-g 130
31 Koparka kołowa o poj .łyżki 0,15 do 0,6 m3 m-g 10
32 Opryskiwacz zawieszany na ciągniku, poj. min. 300 l., z wodą m-g 10
33 Środki chwastobójcze Szt. 10
W oparciu o w/w ilości szacunkowe należy wyliczyć cenę oferty.
Wyliczona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania złożonych ofert.
5. Roboczogodzina lub motogodzina pracy sprzętu będzie liczona od momentu podjęcia pracy na terenie gminy Połaniec, nie wlicza się do nich kosztów dojazdu do miejsca wykonywania pracy.
6. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
8. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
Wymagania dodatkowe:
Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 895429,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 895429,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 895429,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Połańcu Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8660001398

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ceny podane przez Wykonawców w ofertach służą tylko do porównania ofert. Rozliczanie wykonanych usług następować będzie na zasadach określonych w umowie, na podstawie ilości przepracowanych roboczogodzin, motogodzin, sztuk, ton oraz zaoferowanych cen jednostkowych, do osiągnięcia kwoty nieprzekraczalnej umowy tj. 1 000 000,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.