eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funk.-użytk. dla bud. użyt. pub. Miasta Katowice - 3 części.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funk.-użytk. dla bud. użyt. pub. Miasta Katowice – 3 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funk.-użytk. dla bud. użyt. pub. Miasta Katowice – 3 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8ab9ca2-a496-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028599/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu techn., koncepcji obejm. dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funkcjonalno-użytkowego dla budynków użyt. publ. M. Katowice–zam. udz. w 3 cz.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579392

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/55/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funkcjonalno-użytkowego dla budynku Pałacu Młodzieży im prof. A. Kamińskiego przy ul. Mikołowskiej 26.
Zakres zamówienia dla części I obejmuje wykonanie:
1. inwentaryzacji konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej budynku Pałacu Młodzieży im. prof. A. Kamińskiego przy ul. Mikołowskiej 26, w zakresie niezbędnym do wykonania planowanych prac związanych z montażem paneli fotowoltaicznych,
2. ekspertyzy stanu technicznego elementów konstrukcji obiektu Pałacu Młodzieży im. prof. A. Kamińskiego przy ul. Mikołowskiej 26, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
3. oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej wewnętrznej ww. obiektu, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
4. opracowania koncepcyjnego obejmującego dobór instalacji fotowoltaicznej dla ww. obiektu Pałacu Młodzieży im. prof. A. Kamińskiego przy ul. Mikołowskiej 26, wraz z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych i zlokalizowaniem magazynu energii dla potrzeb obiektu wykorzystując budynek, w tym dach budynku,
5. opracowania programu funkcjonalno – użytkowego,
6. oszacowania kosztów realizacji zadania inwestycyjnego.

Szczegółowy zakres prac określa:
1) specyfikacje techniczne
2) plany sytuacyjne
3) projektowane postanowienia umowne

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 115988,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funkcjonalno-użytkowego dla budynku Urzędu Stanu Cywilnego na pl. Wolności 12a.
Zakres zamówienia dla części II obejmuje wykonanie:
1. inwentaryzacji konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej obiektu Urzędu Stanu Cywilnego przy Placu Wolności 12a, w zakresie niezbędnym do wykonania planowanych prac związanych z montażem paneli fotowoltaicznych,
2. ekspertyzy stanu technicznego elementów konstrukcji obiektu Urzędu Stanu Cywilnego przy Placu Wolności 12a, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
3. oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej wewnętrznej ww. obiektu, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
4. opracowania koncepcyjnego obejmującego dobór instalacji fotowoltaicznej dla ww. obiektu Urzędu Stanu Cywilnego przy Placu Wolności 12a, wraz z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych i zlokalizowaniem magazynu energii dla potrzeb obiektu wykorzystując budynki, w tym dachy budynków,
5. opracowania programu funkcjonalno – użytkowego,
6. oszacowania kosztów realizacji zadania inwestycyjnego.

Szczegółowy zakres prac określa:
1) specyfikacje techniczne
2) plany sytuacyjne
3) projektowane postanowienia umowne

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 19337,18 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funkcjonalno-użytkowego dla budynku Miejskiego Domu Kultury „Szopienice-Giszowiec” przy ul. Hallera 28.

Zakres zamówienia dla części III obejmuje wykonanie:
1. inwentaryzacji konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej budynku Miejskiego Domu Kultury „Szopienice-Giszowiec” przy ul. Gen. Józefa Hallera 28, w zakresie niezbędnym do wykonania planowanych prac związanych z montażem paneli fotowoltaicznych,
2. ekspertyzy stanu technicznego elementów konstrukcji obiektu Miejskiego Domu Kultury „Szopienice-Giszowiec” przy ul. Gen. Józefa Hallera 28, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
3. oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej wewnętrznej ww. obiektu, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
4. opracowania koncepcyjnego obejmującego dobór instalacji fotowoltaicznej dla ww. obiektu Miejskiego Domu Kultury „Szopienice-Giszowiec” przy ul. Gen. Józefa Hallera 28, wraz z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych i zlokalizowaniem magazynu energii dla potrzeb obiektu wykorzystując budynek, w tym dach budynku,
5. opracowania programu funkcjonalno – użytkowego,
6. oszacowania kosztów realizacji zadania inwestycyjnego.

Szczegółowy zakres prac określa:
1) specyfikacje techniczne
2) plany sytuacyjne
3) projektowane postanowienia umowne

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 65678,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”
Uzasadnienie faktyczne :
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte poprzez publikację ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.12.2023 r., numer ogłoszenia 2023/BZP 00579392. W wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.01.2024 r do godz. 8.00 do Zamawiającego w ramach części I wpłynęło 8 ofert. W toku badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż oferty wszystkich Wykonawców podlegają odrzuceniu.

W tym stanie rzeczy, wobec braku ofert niepodlegających odrzuceniu ziściły się przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 255 ust 2 ustawy Pzp .

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”
Uzasadnienie faktyczne :
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte poprzez publikację ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.12.2023 r., numer ogłoszenia 2023/BZP 00579392. W wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.01.2024 r do godz. 8.00 do Zamawiającego w ramach części III wpłynęło 8 ofert. W toku badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż oferty wszystkich Wykonawców podlegają odrzuceniu.

W tym stanie rzeczy, wobec braku ofert niepodlegających odrzuceniu ziściły się przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 255 ust 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.