eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kadzid³o"Us³uga usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawieraj±cych azbest z terenu gminy Kadzid³o"



Og³oszenie z dnia 2025-05-28

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
"Us³uga usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawieraj±cych azbest z terenu gminy Kadzid³o"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kadzid³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668195

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Targowa 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kadzid³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-420

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 7618016 wew. 34

1.5.8.) Numer faksu: 29 7618016 wew. 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kadzidlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kadzidlo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Us³uga usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawieraj±cych azbest z terenu gminy Kadzid³o"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d1e06813-ee18-4c98-bd34-1e36b64914a9

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00252854

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00072720/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Us³uga usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawieraj±cych azbest z terenu gminy Kadzid³o

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1e06813-ee18-4c98-bd34-1e36b64914a9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1e06813-ee18-4c98-bd34-1e36b64914a9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±cznik. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
8. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655 ze zm.) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
9. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie
wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym (otaczaj±cym).
10. Uwaga: z uwagi na limit znaków pe³ne wytyczne zamieszczono w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W celu wype³nienia, ci±¿±cego na Zamawiaj±cym, obowi±zku informacyjnego zobowi±zuje siê Wykonawców zainteresowanych udzia³em w postêpowaniu, do zapoznania siê z "Klauzul± informacyjn±", zawart± w rozdziale XXVI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi z zakresu usuwania wyrobów zawieraj±cych azbest tj. odbiór wraz z za³adunkiem, transport i unieszkodliwianie p³yt azbestowo-cementowych p³askich i falistych pochodz±cych z budynków mieszkalnych i gospodarczych zlokalizowanych na terenie gminy Kadzid³o.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje odebranie wyrobów zawieraj±cych azbest z³o¿onych na posesjach mieszkañców gminy Kadzid³o wraz z ich transportem i unieszkodliwieniem na przystosowanym sk³adowisku. Niniejsze zamówienie sk³ada siê z dwóch zadañ:
Zadanie nr 1 - „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawieraj±cych azbest z terenu gminy Kadzid³o”.
Odebranie wyrobów zawieraj±cych azbest (p³yty eternitowe faliste i p³askie) z³o¿onych na posesjach mieszkañców gminy Kadzid³o wraz z ich transportem i unieszkodliwieniem na przystosowanym sk³adowisku w ilo¶ci oko³o 185,00 Mg.
Zadanie nr 2 - „Zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawieraj±cych azbest z gospodarstw rolnych na terenie Gminy Kadzid³o.”
Odebranie wyrobów zawieraj±cych azbest (p³yty eternitowe faliste i p³askie) z³o¿onych na terenie posesji mieszkañców gminy Kadzid³o wraz z ich transportem i unieszkodliwieniem na przystosowanym sk³adowisku w ilo¶ci 233,70 Mg.
1.3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e masa odpadów azbestowych zosta³a wyliczona na podstawie zaleconego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie przelicznika, tj.: 1 m2 p³yty azbestowo-cementowej wa¿y ¶rednio 0,015 Mg (15 kg). W zwi±zku z powy¿szym rzeczywista do usuniêcia masa wyrobów zawieraj±cych azbest mo¿e odbiegaæ od ilo¶ci planowanej. W takim wypadku Zamawiaj±cy dokona zap³aty za rzeczywist± ilo¶æ odebranych wyrobów zawieraj±cych azbest.
1.4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi, która obejmuje w ramach wymienionych zadañ:
1). Zbieranie i zabezpieczanie zdemontowanych wyrobów zawieraj±cych azbest zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami wed³ug listy adresów przekazanych przez Zamawiaj±cego,
2). Przygotowanie wyrobów zawieraj±cych azbest do transportu i ich za³adunek,
3). Wa¿enie materia³ów zawieraj±cych azbest z ka¿dej posesji objêtej wykazem przekazanym przez Zamawiaj±cego i dla ka¿dego rodzaju oddzielnie,
4). Wa¿enie wyrobów zawieraj±cych azbest (p³yt eternitowych falistych i p³askich) przy u¿yciu w³asnych (posiadaj±cych legalizacjê) urz±dzeñ Wykonawcy,
5). Przeprowadzenia czynno¶ci wa¿enia, z której nale¿y sporz±dziæ protokó³, który powinien zawieraæ co najmniej:
a) imiê i nazwisko w³a¶ciciela/u¿ytkownika nieruchomo¶ci, z której odbierane bêd± odpady zawieraj±ce azbest,
b) wskazanie miejsca odbioru,
c) datê odbioru,
d) ilo¶æ odebranych odpadów,
e) rodzaj odpadu,
f) podpis w³a¶ciciela/u¿ytkownika,
g) podpis przedstawiciela Wykonawcy.
1.5. Protoko³y nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu.
1.6. Transport zebranych odpadów do miejsca ich unieszkodliwienia.
1.7. Przekazanie zebranych odpadów na sk³adowisko posiadaj±ce odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie tego rodzaju odpadów.
1.8. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za szkody maj±tkowe zwi±zane z realizacj± zamówienia, wyrz±dzone osobom trzecim oraz za nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków pracowników i osób trzecich powsta³e w zwi±zku z wykonywaniem prac.
1.9. Miejsce realizacji zamówienie: gmina Kadzid³o, powiat ostro³êcki, województwo mazowieckie.
2. Listê lokalizacji z których nale¿y odebraæ azbest przeka¿e Zamawiaj±cy po podpisaniu umowy o wykonanie zamówienia publicznego oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia Zamawiaj±cemu:
1) Potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em karty przekazania odpadów zawieraj±cych azbest na sk³adowisko odpadów.
2) Protoko³u przekazania odpadów podpisanego przez w³a¶ciciela posesji potwierdzaj±cego ilo¶æ odebranych p³yt azbestowo-cementowych.
3) O¶wiadczenia o prawid³owo¶ci wykonanych prac zwi±zanych z usuniêciem odpadów zawieraj±cych azbest zgodnie z §8 ust. 3 Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego u¿ytkowania i usuwania wyrobów zawieraj±cych azbest (t.j. Dz. U. z 2004 nr 71 poz. 649 z pó¼n. zm.).
4) Dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej w kolorze w ilo¶ci minimum 2 sztuk czytelnych, dobrej jako¶ci zdjêæ dla poszczególnych lokalizacji (na p³ycie CD lub DVD).
4. Prace zwi±zane z usuwaniem i unieszkodliwianiem azbestu musz± byæ wykonywane przez firmê:
1) posiadaj±c± aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych oraz innych ni¿ niebezpieczne z grupy 17 06,
2) posiadaj±c± pozwolenie zintegrowane dla instalacji do sk³adowania odpadów niebezpiecznych zawieraj±cych azbest b±d¼ posiadaj±c± umowê z takim sk³adowiskiem na dostarczanie odpadów,
3) inne dokumenty, przewidziane prawem polskim dla tego typu dzia³alno¶ci.
5. Wszelkie dzia³ania lub czynno¶ci nie opisane powy¿ej, a wynikaj±ce z procedur okre¶lonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbêdne do w³a¶ciwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonaæ w ramach przedmiotu zamówienia i uwzglêdniæ w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia powinien byæ wykonany zgodnie z warunkami okre¶lonymi w SWZ oraz projektem umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia.
7. W zakres przedmiotu zamówienia wchodz± wszystkie prace, materia³y i us³ugi niezbêdne do jego kompleksowego wykonania i przekazania Zamawiaj±cemu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90650000-8 - Us³ugi usuwania azbestu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami
i ich wagami:
Kryterium 1 – Cena oferty – waga kryterium 60 %
Kryterium 2 – Termin p³atno¶ci faktury - waga kryterium 40 %
Punktacja zostanie wyliczona za pomoc± nastêpuj±cych wzorów:
Kryterium 1 – cena oferty:
C = (najni¿sza oferowana cena / cena badanej oferty) x 100 pkt x 60%.
1 punkt = 1 %
Kryterium 2 - Termin p³atno¶ci faktury - waga kryterium 40 %:
• termin p³atno¶ci – 14 - 29 dni od daty wp³ywu faktury do zamawiaj±cego – 0 pkt.
• termin p³atno¶ci - 30 dni lub wiêcej od daty wp³ywu faktury do zamawiaj±cego – 40 pkt.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów,
obliczon± wed³ug wzoru: P = C + G
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê
C – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „cena oferty”
G – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „termin p³atno¶ci faktury”
Punkty od 0 do 100 zostan± przydzielone z zaokr±gleniem do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert bêdzie brana pod uwagê cena ca³kowita (rycza³towa) brutto.
4. Je¿eli Zamawiaj±cy nie mo¿e dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert uzyska tak± sam± ³±czn± liczbê punktów, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia moga ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu oraz w SWZ, tj.:
1. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 3 us³ugi polegaj±ce na usuwaniu wyrobów zawieraj±cych azbest o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000,00 z³ brutto ka¿da i za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie.
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu :

1) Podpisane o¶wiadczenie, o braku podstaw do wykluczenia – wed³ug za³±czonego wzoru.

Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - wed³ug za³±czonego wzoru.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Zmawiaj±cy pobierze samodzielnie odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji oraz dokument z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (je¿eli dotyczy).
W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 125 ust.1 ustawy pzp, - w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument.
Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument dotycz±cy podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 125 ust.1.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie - w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument.
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – za³±cznik nr 7 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce niepodleganie wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) Podpisane o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu – wed³ug za³±czonego wzoru.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o¶wiadczenia o zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – wed³ug za³±czonego wzoru.
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) Wykaz wykonanych 3 us³ug polegaj±cych na usuwaniu wyrobów zawieraj±cych azbest, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (o¶wiadczenie wykonawcy); w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy sk³adaj± jeden dokument.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 3 000,00 z³
2. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98);
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego w Banku Spó³dzielczym w Kadzidle Nr konta 32 8916 0002 0000 0912 2000 0040.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. O wp³aceniu wadium w formie pieniê¿nej w wymaganym terminie decyduje data i godzina wp³ywu
¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
7. Z tre¶ci gwarancji i porêczeñ musi wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i wykonalne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty okre¶lonej w gwarancji lub porêczeniu, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
8. Gwarancje i porêczenia musz± podlegaæ prawu polskiemu. Wszystkie spory dotycz±ce gwarancji i porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez polskie s±dy powszechne. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia w jêzyku innym ni¿ jêzyk polski, dokument gwarancji lub porêczenia nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (mo¿liwo¶æ sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów np. konsorcjum, spó³kê cywiln±).
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo. Nie dotyczy to spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± nazw± albo z umowy podmiotów wspólnie sk³adaj±cych ofertê (do³±czonej do oferty).
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (¿aden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania, co oznacza, i¿ o¶wiadczenie w tym zakresie musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±; o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie).
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7. Dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przy czym je¿eli wadium zostanie wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz, z tre¶ci dokumentu wadium musi wynikaæ, i¿ zabezpiecza ono ofertê z³o¿on± przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Proponowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.
2. Zmiany postanowieñ umowy mo¿liwe s± jedynie w trybie art. 455 ustawy Pzp.
3. Przes³anki i zakres zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zawarto w proponowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (za³±cznik nr 9 do SWZ).
4. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego z³o¿enia na pi¶mie wniosku Wykonawcy wykazuj±cego zasadno¶æ wprowadzenia zmian i zgody Zamawiaj±cego na jej dokonanie lub przed³o¿enie propozycji zmiany przez Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-05 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-04

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.