Ogłoszenie z dnia 2023-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00274133/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00295784/01 - Wynik z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty Budowlane - wymiana dźwigu osobowego elektrycznego zainstalowanego w Domu Pomocy Społecznej w Pielgrzymowicach przy ul. Golasowickiej 15, 43-253 Pielgrzymowice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZGROMADZENIE SIÓSTR ŚW.JADWIGI PROWINCJA KATOWICKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006471953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leopolda 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-210
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@kunicki-wspolnicy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jadwizanki.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zgromadzenie Sióstr św. Jadwigi
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty Budowlane - wymiana dźwigu osobowego elektrycznego zainstalowanego w Domu Pomocy Społecznej w Pielgrzymowicach przy ul. Golasowickiej 15, 43-253 Pielgrzymowice.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cf437af-0500-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252837
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1cf437af-0500-11ee-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-PIEL/ZP-1/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest: wymiana dźwigu osobowego elektrycznego zainstalowanego w Domu Pomocy Społecznej w Pielgrzymowicach przy ul. Golasowickiej 15, 43-253 Pielgrzymowice.
2. Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1 do SWZ, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Program Funkcjonalno-Użytkowy), w poniższym zakresie:
Faza I Projektowa, w której zakres wchodzi w szczególności opracowanie dokumentacji projektowej, w tym przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, z uzyskaniem wszystkich niezbędnych materiałów, a także zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych oraz przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych i zależnych do wszystkich utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych wytworzonych w trakcie realizacji zamówienia.
Faza II wykonanie robót budowlanych, na podstawie opracowanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego Dokumentacji Projektowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za serwis
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału postępowaniu w zakresie:1.1. zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:
1.1.1. Posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
1.1.1.1. posiada doświadczenie i potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia, tj., że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
1.1.1.1.1. co najmniej trzy zamówienia obejmujące wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, polegających na remoncie modernizacji lub przebudowie obiektu budowlanego związanego z wymianą dźwigu osobowego w obiektach szpitalnych lub ośrodkach pomocy społecznej, o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 / trzysta pięćdziesiąt tysięcy/ złotych brutto.
1.1.1.1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełniać w całości przynajmniej jeden z tych Wykonawców.
1.1.1.2. Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
w zakresie projektowania
1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej.
2) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
w zakresie kierowania i realizacji robót budowlanych
1) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno–budowlanej.
2) co najmniej jedną osobą uprawnioną do prowadzenia konserwacji dźwigów posiadającą uprawnienia do modernizacji/konserwacji dźwigów, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie określonym załącznikiem nr 4 do SWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie określonym załącznikiem nr 4 do SWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4 500,00 (słownie: cztery tysiące pięćset i 00/100 złotych).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określono w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określa załącznik nr 2 do SWZ - projekt umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia w UZP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-24 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-23
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup mikrofonów dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
- Usługa wywozu i utylizacji odpadów - wyściółki i odchodów zwierzęcych w okresie 12 miesięcy
- "Zakup sprzętu sportowego i akcesoriów sportowych" w ramach programu UNICEF ADAP 6.9 i środków własnych
- Dostawa produktu leczniczego
- Wywóz i unieszkodliwianie stałych odpadów komunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 1 grudnia 2023 r. do 30 listopada 2024 r.
- Dostawa notebooków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ogólnodostępnego pomostu widokowego oraz wyposażenie terenu przy Zalewie Małomickim w ławki parkowe z koszami
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kołobrzeg
- Remont drogi gminnej Nr 137510B Chojewo - Truski
- Budowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Masłowicach
- Adaptacja zespołu pomieszczeń IV piętra na Centrum Badań Reach oraz remont pomieszczeń 12, 12a, 15 i 15a celem powołania i uruchomienia Centrum Badawczo-Rozwojowego BIO-MAS.
- Roboty remontowo-budowlane obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Myślibórz - II postępowanie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.