eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyraków › Budowa placów zabaw



Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placów zabaw

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyraków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żyraków 137

1.5.2.) Miejscowość: Żyraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zyrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zyrakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-903fdc44-d918-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placów zabaw

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-903fdc44-d918-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008992/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa placu zabaw w Żyrakowie

1.1.10 Budowa placu zabaw w Nagoszynie

1.1.11 Budowa placu zabaw w Straszęcinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173592

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiGK.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1560976,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część I zamówienia: Budowa placów zabaw – roboty ogólnobudowlane
Budowa placu w Żyrakowie:
1) Zdjęcie humusu – ok. 511 m2
2) Ułożenie geowłókniny – ok. 318,23 m2
3) Wykonanie nawierzchni bezpiecznych z piasku wokół urządzeń placu zabaw – ok. 318,23 m2
4) Wykonanie nawierzchni trawiastych wraz pielęgnacją – ok. 193 m2
5) Budowa ogrodzenia ażurowego – ok. 35 mb
6) Zasadzenie i pielęgnacja żywopłotu – ok. 67 mb

Budowa placu w Straszęcinie (obok Groty):
1) Zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej – 1 kpl.
2) Wykonanie warstw podbudowy dla stref bezpieczeństwa – ok. 815 m2
3) Wykonanie i pielęgnacja trawników parkowych – ok. 251 m2
4) Zasadzenie i pielęgnacja żywopłotu – ok. 100 mb (labirynt)
5) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grubości 6 cm - ok. 281 m2
6) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grubości 8 cm - ok. 83 m

Budowa placu w Nagoszynie:
1) Roboty ziemne – przygotowanie podłoża – ok 345 m2
2) Wykonanie podbudowy pod nawierzchnie bezpieczne – ok. 345 m2
3) Wykonanie ogrodzenia panelowego – ok. 14,5 mb
4) Oczyszczenie i konserwacja istniejącego ogrodzenia – ok. 56 mb
5) Nasadzenia i pielęgnacja drzew i żywopłotu – 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

4.5.5.) Wartość części: 267714,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część II zamówienia: Budowa placów zabaw – dostawa i montaż urządzeń rekreacji indywidualnej
Budowa placu w Żyrakowie:
W ramach zamówienia obejmuje następujące urządzenia wraz z ich fundamentami:
1) Huśtawka ważka bez oparcia – 1 szt.
2) Zestaw bambino lub równoważny – 1 szt.
3) Kiwak ultra lub równoważny – 1 szt.
4) Zestaw labirynt lub równoważny – 1 szt.
5) Urządzenie typu banan lub równoważne – 1 szt.
6) Karuzela kubełek lub równoważna – 1 szt.
7) Huśtawka łączona – 1 szt.
8) Zestaw kopalnia piasku lub równoważny – 1 szt.
9) Zestaw typu box play 33.0 lub równoważny – 1 szt.
10) Kiwak tuba lub równoważny – 1 szt.
11) Urządzenie młynek lub równoważne – 1szt.
12) Zestaw box play 8.1 lub równoważne – 1 szt.
13) Zestaw box play 4.0 lub równoważne – 1 szt.
14) Platforma do balansowania – 1 szt.
15) Urządzenie panel drzewa lub równoważne – 1 szt.
16) Urządzenie panel obieg wody lub równoważne – 1 szt.
17) Ławki – 4 szt.
18) Kosz na śmieci – 2 szt.
19) Tablica informacyjna – 1 szt.


Budowa placu w Straszęcinie (obok Groty):
W ramach zamówienia obejmuje następujące urządzenia wraz z ich fundamentami:
1) Zestaw Eskako 3 - 1 szt.
2) Linarium Infano 5 - 1 szt.
3) Huśtawka wahadłowa Eniro - 1 szt.
4) Linearium Flux 6 - 1 szt.
5) Linearium Carrantuohill 1 - 1 szt.
6) Trampolina Circle 60 - 1 szt.
7) Bujak Chapo - 1 szt.
8) Bujak Sidi 1 - 1 szt.
9) Bujak Sidi 3 - 1 szt.
10) Karuzela Turnado - 1 szt.
11) Huśtawka wagowa Balancio 1 - 1 szt.
12) Huśtawka wahadłowa Birdo - 1 szt.
13) Bujak Ringo - 1 szt.
14) Labirynt z żywopłotu - 1 szt.
15) Ławka - 3 szt.
16) Tablica informacyjna - 1 szt.
17) Kosz na śmieci - 2 szt.
18) Stojak na rowery - 3 szt.
19) Ławki betonowe do gry - 2 szt.

Budowa placu w Straszęcinie (obok przedszkola):
W ramach zamówienia obejmuje następujące urządzenia wraz z ich fundamentami:
1) Zestaw Infano 5 - 1 szt.
2) Linarium Classic 2 - 1 szt.
3) Karuzela Yugo - 1 szt.
4) Huśtawka wahadłowa Birdo - 1 szt.
5) Zestaw zabawowy Dometo 1-1 - 1 szt.
6) Huśtawka wahadłowa Arco - 1 szt.
7) Bujak Ringo - 1 szt.
8) Bujak Sidi2 - 1 szt.
9) Ławka - 2 szt.
10) Tablica informacyjna - 1 szt.
11) Kosz na śmieci - 1 szt.

Budowa placu w Nagoszynie:
W ramach zamówienia obejmuje następujące urządzenia wraz z ich fundamentami:
1) Zestaw zabawowy nr 7 - 1 szt.
2) Huśtawka podwójna metalowa - 1 szt.
3) Huśtawka ważka - 1 szt.
4) Piaskownica - 1 szt.
5) Ławka - 1 szt.
6) Kosz - 1 szt.
7) Stojak na rowery - 2 szt.
8) Tablica informacyjna - 1 szt.
9) Huśtawka bujak motor - 1 szt.
10) Huśtawka bujak słonik -1 szt.
11) Karuzela tarczowa z siedziskami - 1 szt.
12) Kółko i krzyżyk - 1 szt.
13) Parowóz - 1 szt.
14) Wagon do parowozu - 1 szt.
15) Stolik do gry szachy/warcaby - 1 szt.
16) Wahadło+biegacz+twister - 1 szt.
17) Orbitrek - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 598480,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część III zamówienia: Budowa placów zabaw – wykonanie nawierzchni bezpiecznych
Budowa placu w Straszęcinie (obok Groty):
1) Przygotowanie końcowe podłoża na wcześniej wykonanych podbudowach – ok. 815 m2
2) Dostawa i ułożenie różnokolorowej nawierzchni bezpiecznej z EPDM – ok. 815 m2

Budowa placu w Straszęcinie (obok przedszkola):
1) Przygotowanie końcowe podłoża na wcześniej wykonanych podbudowach – ok. 415 m2
2) Dostawa i ułożenie różnokolorowej nawierzchni bezpiecznej z EPDM – ok. 415 m2

Budowa placu w Nagoszynie:
1) Przygotowanie końcowe podłoża na wcześniej wykonanych podbudowach – ok. 345 m2
2) Dostawa i ułożenie różnokolorowej nawierzchni bezpiecznej z EPDM – ok. 345 m2
Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części II OPZ będący załącznikiem do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

4.5.5.) Wartość części: 694781,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257656,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496305,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257656,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Miejskich Sp. z o. o. w Dębicy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720003321

7.3.3) Ulica: Ratuszowa 12

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257656,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada dodatkowych środków na ten cel.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 684390,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1822860,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada dodatkowych środków na ten cel.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 654156,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725697,93 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.