Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00168540/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Ogrodu Botanicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: /71/3752004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.danielewska-drzazga@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Ogrodu Botanicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83403952-0bf5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.47 Dostawa środków ochrony indywidualnej dla pracowników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168540/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.29.2021.KDD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 530500 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79134,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: dostawa.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego zgodnie ze szczegółowymi zestawieniami stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca oświadcza, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa, przepisów polskich i Unii Europejskiej.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych, opakowanie w nienaruszonym stanie, odpowiadający parametrom i rodzajowi.
5. Asortyment będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami i będzie posiadać aktualne atesty w języku polskim.
6. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
7. Realizacja dostawy odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, jednorazowo, do Ogrodu Botanicznego z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Sienkiewicza 23.
8. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia oferowanego asortymentu charakteryzując go poprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy) podanie producenta, modelu, nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz podać ceny zgodnie z kalkulacją cenową z Załącznika nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18830000-6 - Obuwie ochronne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83162,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83162,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83162,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VESTIM GROUP SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 146727022
7.3.3) Ulica: UL. PUŁAWSKA 14/18
7.3.4) Miejscowość: RADOM
7.3.5) Kod pocztowy: 26-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83162,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej
- Wymiana stolarki okiennej w gminnych lokalach usługowych przy ul. Kilińskiego 36 i ul. Grabiszyńskiej 329 we Wrocławiu.
- Dostawa wyrobów medycznych różnych,
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu A2
- Usługa aktualizacji Wiat przystankowych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sterylnych serwet oper., jednoraz. pokryć i prześcieradeł higienicznych, jednoraz. czepków , masek ochronnych i chirurg, sterylnych fartuchów, jednoraz. odzieży i odzieży ochr. ujęte w 10 zad
- Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Służby Parku Magurskiego Parku Narodowego.
- Dostawa sukcesywna odzieży ochronnej, zabezpieczającej i artykułów BHP do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa sort mundurowych leśnika oraz sort bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników nadleśnictwa Gromnik w 2025 roku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY I BUTÓW ROBOCZYCH ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE, Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego oraz technicznego dla pracowników SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postępowanie
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.