Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00247912/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie trenerów profilaktyki uniwersalnej, selektywnej oraz wskazującej w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276240724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabrieli Zapolskiej 3
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-218
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@centrum-pediatrii.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum-pediatrii.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eff926bc-3710-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie trenerów profilaktyki uniwersalnej, selektywnej oraz wskazującej w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eff926bc-3710-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005278/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usług w zakresie trenerów profilaktyki uniwersalnej, selektywnej oraz wskazującej w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa: Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie: 4.1 Innowacje społeczne. Projekt numer: POWR.04.01.00-00-DM02/202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247912/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ/27/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64196,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener profilaktyki uniwersalnej zdrowia psychicznego - prowadzenie warsztatów dla rodziców oraz rad pedagogicznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 27573,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener profilaktyki selektywnej zdrowia psychicznego - prowadzenie warsztatów metodą peer support dla rad pedagogicznych Szkół Ponadpodstawowych4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5953,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener profilaktyki selektywnej zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży - prowadzenie warsztatów dla uczniów metodą peer suport w Szkołach Ponadpodstawowych4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15666,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener profilaktyki selektywnej zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży - prowadzenie warsztatów dla nauczycieli i opiekunów grup peer suport w Szkołach Ponadpodstawowych4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 29767,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z wystąpieniem okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenia postępowania jest nieuzasadnione z uwagi na konieczność zmniejszenia zakresu zamówienia tj. rezygnacji z jednego z Pakietów Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z wystąpieniem okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenia postępowania jest nieuzasadnione z uwagi na konieczność zmniejszenia zakresu zamówienia tj. rezygnacji z jednego z Pakietów Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z wystąpieniem okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenia postępowania jest nieuzasadnione z uwagi na konieczność zmniejszenia zakresu zamówienia tj. rezygnacji z jednego z Pakietów Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z wystąpieniem okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenia postępowania jest nieuzasadnione z uwagi na konieczność zmniejszenia zakresu zamówienia tj. rezygnacji z jednego z Pakietów Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Remont dachu w budynku mieszkalnym oddział II w Areszcie Śledczym w Sosnowcu
- ZP-22/25 Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla cz. II piętra Segm. A dla potrzeb Pracowni Endoskopii i Kolonoskopii SSM sp. z o.o w restrukturyzacji,
- "Ochrona budynków przy pomocy systemów monitorowania administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu".
- Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ulicy Urbanowicz 5 - 7 w Sosnowcu.
- ZP-31/25 (uzupełniające) Żywienie pacjentów szpitala
- Modernizacja obiektów budowlanych Stacji Pogotowia Ratunkowego oraz Miejsc Stacjonowania Zespołów Ratownictwa Medycznego SP ZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzeń organizowanych w ramach projektu pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, (...)"
- Zajęcia terapeutyczne dla dzieci z rodzin zastępczych w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Realizacja zajęć z zakresu IT dla uczniów w ramach projektu ,,ERA INŻYNIERA - Rozwój kompetencji kluczowych w Gminie Stalowa Wola".
- Przeprowadzenie przez eksperta zewnętrznego dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej szkoleń dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu.
- ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSU PRAWA JAZDY KATEGORII B NA POTRZEBY PROJEKTU pn.: Pozytywna przyszłość PLUS (...)*
- Przeprowadzenie cyklu 4 szkoleń online o tematyce OZE i przekazanie wytycznych dotyczących montażu i instalacji OZE.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.