eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › "Czyszczenie i malowanie elewacji budynku Sądu Rejonowego w Kielcach przy ul. Warszawskiej 44"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Czyszczenie i malowanie elewacji budynku Sądu Rejonowego w Kielcach
przy ul. Warszawskiej 44”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-312

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@kielce.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Czyszczenie i malowanie elewacji budynku Sądu Rejonowego w Kielcach
przy ul. Warszawskiej 44”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28ec2463-1146-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017488/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Renowacja i malowanie elewacji na budynku Sądu Rejonowego w Kielcach przy ul. Warszawskiej 44 (dotyczy fragmentów elewacji wykończonych tynkiem).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175413/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gosp .26-04/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 307475,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Czyszczenie i malowanie elewacji budynku Sądu Rejonowego w Kielcach przy ul. Warszawskiej 44.
1) Informacje o obiekcie:
Budynek sądu posiada nieregularny kształt, na który składają się bryły poszczególnych skrzydeł wybudowane i rozbudowane na przestrzeni lat. Całość budynku podpiwniczona.
Oprócz piwnic przedmiotowy budynek posiada 6 kondygnacji nadziemnych. Pokrycie stanowi stropodach pokryty papą.
Elewacja została pokryta tynkiem mineralnym cienkowarstwowym malowanym oraz okładziną z płyt kamiennych o wymiarach 60x60cm mocowanych do rusztu elewacji wentylowanej.

Charakterystyka obiektu:
- wysokość budynku do ~ 25,00 m,
- powierzchnia elewacji – część wykończona tynkiem i malowana: ok. 2850 m2
2) Prace przygotowawcze:
Prace przygotowawcze i zabezpieczające należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania
i Odbioru Robót (STWiOR), Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SSTWiOR), Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wiedzą i doświadczeniem Wykonawcy.
Zakres prac przygotowawczych obejmuje między innymi: zabezpieczenie folią i taśmą malarską wszystkich elementów zewnętrznych: tj., okien, drzwi, okładzin kamiennych elewacji wentylowanej, schodów zewnętrznych wejścia głównego do budynku, pochylni dla niepełnosprawnych oraz części cokołowej budynku, elementów oświetlenia zewnętrznego, liter elewacyjnych itp. oraz nawierzchni chodników pieszych i podjazdów oraz zieleńców w taki sposób aby nie doszło do zabrudzenia powierzchni.
Odpady powstałe w trakcie realizacji prac powinny być segregowane i sukcesywnie wynoszone
z miejsca robót. Po zakończeniu robót Wykonawca usunie wszystkie zabezpieczania oraz materiały odpadowe i zbędne powstałe w trakcie prac remontowych.
Za wszystkie szkody tj. zabrudzenia lub uszkodzenia elementów budynku powstałych w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia odpowiada Wykonawca. Jest on również zobowiązany do ich usunięcia tj. ewentualne czyszczenie lub wymianę w przypadku nieodwracalnego. Prace te wykona na swój koszt, przed przekazaniem obiektu do odbioru końcowego robót. Powyższe dotycz również szkód powstałych u pracowników lub osób trzecich, a wynikłych w trakcie prowadzonych prac remontowych.
3) Ogólny zakres prac:
a) Malowanie elewacji budynku należącej do Sądu Rejonowego
− oczyszczenie elewacji z zabrudzeń zatłuszczeń, glonów oraz ewentualnie fragmentów odspojonego tynku,
− zmycie elewacji wodą pod ciśnieniem z użyciem preparatu czyszczącego i płukanie elewacji, odtłuszczenie i przygotowanie powierzchni pod malowanie
− uzupełnianie wszystkich ubytków, pęknięć, rys i szczelin (jeśli wystąpią) na powierzchniach ścian zewnętrznych budynku, wyrównanie i wygładzenie powierzchni pacami i szpachelkami oraz przetarcie drobnoziarnistym papierem ściernym (albo papierem ściernym o odpowiedniej granulacji),
− gruntowanie powierzchni elewacji wraz z ościeżami,
− dwukrotne malowanie farbami elewacyjnymi silikonowymi odpornymi na porastanie pleśni i glonów, w kolorze pastelowym o parametrach zgodnych z wymaganiami określonymi w SSTWiOR. Zamawiający nie wskazuje konkretnej metody wykonania prac jednak muszą być one zgodna z wymaganiami i zaleceniami producenta oferowanej przez Wykonawcę farby. Kolor farby należy uzgodnić z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac.

Opis sposobu wykonania prac malarskich określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST.02.01).

4) Informacje ogólne:
b) Ze względu na zróżnicowany sposób ukształtowania terenu wokół budynku, dostępność do poszczególnych ścian lub fragmentów elewacji istnieje konieczność zastosowania różnych urządzeń do pracy przy elewacji min. podnośników, rusztowań lub sprzętu alpinistycznego. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej celem wyboru odpowiedniego sprzętu do realizacji zamówienia. Rusztowania, podnośniki, liny czy platformy alpinistyczne należy mocować i użytkować w taki sposób aby nie naruszyć i nie uszkodzić elementów budynku oraz elementów zagospodarowania terenu min. istniejącej roślinności. Ewentualne punkty zakotwień rusztowania należy uzupełnić i pomalować w taki sposób by były niewidoczne. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek uszkodzeń (min. uszkodzeń obróbek blacharskich na dachu, połamanie roślinności) powstałych z winy Wykonawcy jest on zobowiązany do ich usunięcia na własny koszt.
c) W związku z tym, że prace będą prowadzone w funkcjonującym budynku użyteczności publicznej, Wykonawca zapewni:
-szczelne zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych w czasie trwających robót elewacyjnych celem zminimalizowania skutków ewentualnego przenikania pyłów i zapachów do wnętrza pomieszczeń,
- elastyczną pracę zgodnie z ustalonym harmonogramem prac oraz wskazaniami Zamawiającego.
c) Wykonawca w trakcie prowadzenia prac zobowiązany jest do należytego oznakowania i zabezpieczenia terenu robót, wykonania i rozebrania niezbędnego rusztowania wraz z utrzymaniem jego sprawności technicznej, utrzymania porządku na placu budowy i uprzątniecie terenu po wykonanych robotach, z zachowaniem zasad BHP,
d) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, STWiOR, SSTWiOR, Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, wskazówkami i wytycznymi Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia. Za szkody wyrządzone w mieniu publicznym jak również wobec osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami Wykonawca ponosi całkowita odpowiedzialność cywilno-prawną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KESYR Marcin Rycek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 729 245 25 56

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-134

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.