eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Usługi ochrony fizycznej osób i mienia dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni w okresie od 01.02.2024 r. do 31.01.2025 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony fizycznej osób i mienia dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni w okresie od 01.02.2024 r. do 31.01.2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220362320

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zawiszy Czarnego 1B

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-374

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@muzeummw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeummw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muzeummw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ochrony fizycznej osób i mienia dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni w okresie od 01.02.2024 r. do 31.01.2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62a44f98-94de-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00136320/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi ochrony

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538818

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/03/MMW/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 740000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony fizycznej osób i mienia dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni w okresie od 01.02.2024 r. do 31.01.2025 r., realizowane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 1997 nr 114 poz. 740 z późniejszymi zmianami), aktami z nią powiązanymi oraz aktami wykonawczymi.
3.2. Zamówienie obejmuje sprawowanie ochrony budynku i magazynu studyjnego przy ul. Zawiszy Czarnego 1B w Gdyni wraz z terenem przyległym – ekspozycją plenerową broni i uzbrojenia morskiego i innego mienia, poprzez:
a) stałą bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia,
b) stały dozór sygnałów alarmowych przysyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych Zamawiającego – systemach sygnalizacji włamania i napadu, p/poż., awarii oraz telewizyjnego systemu nadzoru wizyjnego; do zadań Wykonawcy w tym zakresie należy również obsługa stałych urządzeń gaśniczych i wykonywanie wszelkich czynności opisanych w planie ochrony obiektu oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektu,
c) podejmowanie działań przez grupę interwencyjną Wykonawcy, w przypadku bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa mienia i osób.
Grupa interwencyjna zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z 21.10.2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjowania broni i amunicji: co najmniej dwóch uzbrojonych pracowników ochrony którzy po uzyskaniu za pośrednictwem uzbrojonego stanowiska interwencyjnego informacji z urządzeń lub systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób lub mienia wspólnie realizują zadania ochrony osób lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej doraźnej na terenie chronionego obszaru, obiektu lub urządzenia.
3.3. Zamawiający wymaga, aby ochrona obiektów odbywała się w następujący sposób:
a) Ochrona obiektów musi odbywać się przez dwóch pracowników ochrony - osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Służba ochronna musi odbywać się całodobowo w systemie 24-godzinnym przez dwóch pracowników ochrony: starszy zmiany oraz wartownik.
b) Organizacja służby ochrony: jeden posterunek stały z monitoringiem oraz patrol terenowy z zadaniem obchodu z częstotliwością co 2 godziny po wyznaczonej trasie z instrukcją i elektronicznym systemem kontroli wartowników. Obiekt wyposażony jest w system nadzoru nad wartownikami, umożliwiający kontrolę w czasie rzeczywistym na obchodami poprzez rozmieszczone punkty kontrolne. Na potrzeby posterunku stałego Zamawiający zapewni pomieszczenie do realizacji zadań usług ochrony oraz dostęp do pomieszczenia socjalnego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dostosowania na własny koszt pomieszczenia udostępnianego przez Zamawiającego, w którym będzie realizowana usługa ochrony.
c) Zamawiający wymaga, aby grupa interwencyjna przybyła na miejsce w czasie maksimum 15 minut od czasu powiadomienia i przystąpiła do działania w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia obiektu lub osób w nim przebywających.
d) W przypadku nie dochowania deklarowanego 15-minutowego terminu przybycia grupy interwencyjnej, za każdą minutę opóźnienia powyżej 5 minut, zostanie naliczona kara umowna według zasad określonych w postanowieniach umownych.
e) Zamawiającemu przysługuje prawo sprawdzenia czasu interwencji. Raz na kwartał Zamawiający ma prawo sprawdzić w obecności Wykonawcy czas przybycia grupy interwencyjnej poprzez uruchomienie lokalnego systemu alarmowego.
Pozostałe informacje zawiera pkt 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 693205,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 763865,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 693205,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nord Security Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570956846

7.3.3) Ulica: Partyzantów 76

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-254

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 693205,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ze względu na wniesienie dwóch odwołań w postępowaniu ZP/03/2023, przesunięty został termin rozpoczęcia wykonywania
usług ochrony, który rozpoczął się w dniu 15.03.2024 r. Tym samym aktualna wartość umowy wynosi: netto: 496.598,40 zł, brutto: 610.816,03 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.