Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00231287/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00237213/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Chorzele w okresie od 12.11.2021 r. do 11.11.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHORZELE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Komosińskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Chorzele
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 7516540
1.5.8.) Numer faksu: 29 7516530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@chorzele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzele.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://chorzele.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Chorzele w okresie od 12.11.2021 r. do 11.11.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa50349d-2b4a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002809/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywlnej Miasta i Gminy Chorzele na okres 3 lat
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406524,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
Ubezpieczenie łodzi.
Szczegółowy zakres poszczególnych zadań/części zamówienia został opisany w Załączniku nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 271602,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR, ASS).
Szczegółowy zakres poszczególnych zadań/części zamówienia został opisany w Załączniku nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 134922,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
SWZ w postępowaniu przewidywała zastosowanie prawa opcji, natomiast w formularzu oferty nie było wyznaczonego miejsca na wpisanie ceny za opcje. W związku z powyższym wykonawcy nie podali składki za ten element, co za tym idzie oferty nie odpowiadały przedmiotowi zamówienia i wada ta jest niemożliwa do usunięcia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187209,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187209,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
SWZ w postępowaniu przewidywała zastosowanie prawa opcji, natomiast w formularzu oferty nie było wyznaczonego miejsca na wpisanie ceny za opcje. W związku z powyższym wykonawcy nie podali składki za ten element, co za tym idzie oferty nie odpowiadały przedmiotowi zamówienia i wada ta jest niemożliwa do usunięcia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110007,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA I GMINY OSTRZESZÓW WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI ORAZ SPÓŁKAMI KOMUNALNYMI
- Kompleksowe ubezpieczenie dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego (Zadanie nr 1-3)
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Ciechnowie Sp. z o. o. w okresie od 01.08.2025 r. do 31.07.2026 r.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Stara Dąbrowa
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Kraśnickiego
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Nakielskiego
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.