eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Dąbrowa"Zaprojektowanie i budowa świetlic kontenerowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowościach Nowa Dąbrowa, Białuń, Kicko (eko-świetlice)"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zaprojektowanie i budowa świetlic kontenerowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowościach Nowa Dąbrowa, Białuń, Kicko (eko-świetlice)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Dąbrowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685728

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stara Dąbrowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Stara Dąbrowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-112

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.gasiorek@staradabrowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.staradabrowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://staradabrowa.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zaprojektowanie i budowa świetlic kontenerowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowościach Nowa Dąbrowa, Białuń, Kicko (eko-świetlice)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e7e7877-28db-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004834/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 "Budowa świetlicy kontenerowej w miejscowości Nowa Dąbrowa"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230855/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRG.271.3.11.2021.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zaprojektowanie i budowa świetlic kontenerowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowościach Nowa Dąbrowa, Białuń, Kicko” z podziałem na części dotyczące poszczególnych lokalizacji świetlic, tj. część 1 – świetlica Nowa Dąbrowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 500000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zaprojektowanie i budowa świetlic kontenerowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowościach Nowa Dąbrowa, Białuń, Kicko” z podziałem na części dotyczące poszczególnych lokalizacji świetlic, tj. część 2 – świetlica Białuń,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 500000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i budowa świetlic kontenerowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowościach Nowa Dąbrowa, Białuń, Kicko” z podziałem na części dotyczące poszczególnych lokalizacji świetlic, tj. część 1 3 – świetlica Kicko.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 500000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć łączną kwotę w wysokości 1.500.000,00 zł., po 500.000,00 zł na każdą z części. W postępowaniu została złożona jedna oferta. Oferta opiewa na łączną kwotę 2.670.000,00 zł brutto, w ramach której każda z części została wyceniona na 890.000,00 zł brutto.

Cena oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a w konsekwencji aktualizuje się przesłanka unieważnienia postępowania, o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć łączną kwotę w wysokości 1.500.000,00 zł., po 500.000,00 zł na każdą z części. W postępowaniu została złożona jedna oferta. Oferta opiewa na łączną kwotę 2.670.000,00 zł brutto, w ramach której każda z części została wyceniona na 890.000,00 zł brutto.

Cena oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a w konsekwencji aktualizuje się przesłanka unieważnienia postępowania, o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć łączną kwotę w wysokości 1.500.000,00 zł., po 500.000,00 zł na każdą z części. W postępowaniu została złożona jedna oferta. Oferta opiewa na łączną kwotę 2.670.000,00 zł brutto, w ramach której każda z części została wyceniona na 890.000,00 zł brutto.

Cena oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a w konsekwencji aktualizuje się przesłanka unieważnienia postępowania, o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.