eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleDostawa 3 łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem i przyczepami pod łodziowymi oraz prawem opcji zakupu dodatkowego sprzętu (zamówienie opcjonalne nr 1, 2, 3)



Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 3 łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem i przyczepami pod łodziowymi oraz prawem opcji zakupu dodatkowego sprzętu (zamówienie opcjonalne nr 1, 2, 3)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531419630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kraszewskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 861 65 10

1.5.8.) Numer faksu: 47 86 16 520

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kozlesekret@psp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-kedzierzyn-kozle

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8098affd-f58c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 3 łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem i przyczepami pod łodziowymi oraz prawem opcji zakupu dodatkowego sprzętu (zamówienie opcjonalne nr 1, 2, 3)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8098affd-f58c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00223504/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa 3 łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem i przyczepami pod łodziowymi oraz prawem opcji zakupu dodatkowego sprzętu (zamówienie opcjonalne nr 1, 2, 3)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224603

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.57.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 569105,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy określone w niniejszej Specyfikacji.
1.Przedmiot zamówienia wg CPV: 34521400-9 Łodzie ratunkowe, 35110000-8 sprzęt gaśniczy,ratowniczy i bezpieczeństwo, 33182100-0 -sprzęt medyczny
2. Dostawa 1 szt. łodzi z wyposażeniem i przyczepą pod łodziową oraz prawem opcji zakupu dodatkowego sprzętu (zamówienie opcjonalne nr 1,2,3) zgodnie z wymaganiami załącznika nr 1A oraz 1A1, 1A2, 1A3 do SWZ –szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34520000-8 - Łodzie

4.5.5.) Wartość części: 406504,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy określone w niniejszej Specyfikacji.
1.Przedmiot zamówienia wg CPV: 34521400-9 Łodzie ratunkowe, 35110000-8 sprzęt gaśniczy,ratowniczy i bezpieczeństwo,
2. Dostawa 2 szt. łodzi z wyposażeniem i przyczepą pod łodziową zgodnie z wymaganiami załącznika nr 1B do SWZ –szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34521400-9 - Łodzie ratunkowe

4.5.5.) Wartość części: 162601,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 254 ust. 2, art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, 1812, 1933 ,2185, z 2023 r. poz.
412.) informuję, że prowadzone postępowanie zostaje unieważnione
Uzasadnienie.
W ramach niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, złożono 1 ofertę na cześć A2
która odnosi się jedynie do Zamówienia opcjonalnego, zawartego w prawie opcji zakupu
dodatkowego sprzętu przewidzianego dla Części A. Z uwagi na powyższe na podstawie art.
223 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych skierowano do
oferenta Wezwanie do uzupełnienia dokumentacji w przedmiotowym postepowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego. Mając na uwadze iż oferent nie złożył wymaganych
dokumentów jak również nie złożono żadnej oferty na Część A oraz B przedmiotowego
zamówienia podjęto decyzję o unieważnieniu postepowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 254 ust. 2, art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, 1812, 1933 ,2185, z 2023 r. poz.
412.) informuję, że prowadzone postępowanie zostaje unieważnione.
Uzasadnienie:
W ramach niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, złożono 1 ofertę na cześć A2
która odnosi się jedynie do Zamówienia opcjonalnego, zawartego w prawie opcji zakupu
dodatkowego sprzętu przewidzianego dla Części A. Z uwagi na powyższe na podstawie art.
223 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych skierowano do
oferenta Wezwanie do uzupełnienia dokumentacji w przedmiotowym postepowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego. Mając na uwadze iż oferent nie złożył wymaganych
dokumentów jak również nie złożono żadnej oferty na Część A oraz B przedmiotowego
zamówienia podjęto decyzję o unieważnieniu postepowania

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy postępowania o udzielenia zamówienia publicznego w trybie podstawowym
pn.: „Dostawa 3 łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem i przyczepami pod
łodziowymi oraz prawem opcji zakupu dodatkowego sprzętu (zamówienie opcjonalne
nr 1, 2, 3).”
Działając na podstawie art. 254 ust. 2, art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, 1812, 1933 ,2185, z 2023 r. poz.
412.) informuję, że prowadzone postępowanie zostaje unieważnione.
Uzasadnienie:
W ramach niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, złożono 1 ofertę na cześć A2
która odnosi się jedynie do Zamówienia opcjonalnego, zawartego w prawie opcji zakupu
dodatkowego sprzętu przewidzianego dla Części A. Z uwagi na powyższe na podstawie art.
223 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych skierowano do
oferenta Wezwanie do uzupełnienia dokumentacji w przedmiotowym postepowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego. Mając na uwadze iż oferent nie złożył wymaganych
dokumentów jak również nie złożono żadnej oferty na Część A oraz B przedmiotowego
zamówienia podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.