eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › Remont i przebudowa dróg na terenie Gminy Ujazd

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa dróg na terenie Gminy Ujazd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJAZD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 6

1.5.2.) Miejscowość: Ujazd

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ujazd.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.ujazd.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b497b3f0-efea-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa dróg na terenie Gminy Ujazd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b497b3f0-efea-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057861/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi wewnetrznej w miejscowości Skrzynki

1.1.10 Remont drogi gminnej nr 116455E w miejscowości Szymanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213606

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Skrzynki” w zakres przedmiotu umowy wchodzi m.in. wykonanie robót budowlanych i zapewnienie materiałów niezbędnych dla realizacji Przedmiotu Zamówienia, polegających m.in. na wykonaniu:
a) Jezdni - konstrukcja nawierzchni jest następująca: nawierzchnia bitumiczna – warstwa ścieralna o grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70; szerokość jezdni – 3,00m – 4.00m. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego frakcji 0/63 i 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm + 5 cm = 20 cm. Wzmocnienie podłoża – stabilizacja gruntu cementem o Rm=2,5 MPa o grubości 15 cm; Kategoria ruchu KR1;
b) Oznakowanie pionowe - montaż nowych elementów oznakowania pionowego zgodnie z projektem budowlanym;
c) Odwodnienie – oczyszczenie z zarośli i chwastów istniejących poboczy, podwyższenie poziomu korony drogi o około 5 cm, uzyskanie prawidłowych spadków poprzecznych jezdni i poboczy, umożliwiających sprawny odpływa wody z korony drogi;
d) Roboty uzupełniające - regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej i wymiana skrzynek zaworów wodociągowych wraz z regulacją pionową urządzeń zgodnie z projektem budowlanym;
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, skuteczne zgłoszenie wyników prac geodezyjnych do Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim oraz przekazanie ich wyników Zamawiającemu;
f) Serwis przebudowanej drogi w okresie rękojmi, a także gwarancji w zakresie odpowiednim do postanowień gwarancyjnych oraz przepisów dotyczących rękojmi;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 906225,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II „Remont drogi gminnej nr 116455E w miejscowości Szymanów” w zakres przedmiotu umowy wchodzi m.in. wykonanie robót budowlanych i zapewnienie materiałów niezbędnych dla realizacji Przedmiotu Zamówienia, polegających m.in. na wykonaniu:
a) Jezdni - konstrukcja nawierzchni jest następująca: nawierzchnia bitumiczna – warstwa ścieralna o grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70; szerokość jezdni – 3,50 m. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego frakcji 0/63 i 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm + 5 cm = 20 cm. Wzmocnienie podłoża – stabilizacja gruntu cementem o Rm=2,5 MPa o grubości 15 cm; Kategoria ruchu KR1;
b) Oznakowanie pionowe - montaż nowych elementów oznakowania pionowego zgodnie z projektem budowlanym;
c) Odwodnienie – wymiana w km 0+312 części przelotowej na rury karbowane PEHD Ø60 i montaż nowych ścianek czołowych. Na odcinku od km 0+312 do końca zakresu remontu w km 0+472 – odwodnienie grawitacyjne.
d) Roboty uzupełniające - regulacja pionowa studzienek i wymiana skrzynek zaworów wodociągowych zgodnie z projektem budowlanym;
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, skuteczne zgłoszenie wyników prac geodezyjnych do Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim oraz przekazanie ich wyników Zamawiającemu;
f) Serwis przebudowanej drogi w okresie rękojmi, a także gwarancji w zakresie odpowiednim do postanowień gwarancyjnych oraz przepisów dotyczących rękojmi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 416469,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, że w prowadzonym postępowaniu wpłynęło 5 ofert oraz najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 450 000,00 zł, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1157970,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1632420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.