eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W WOJKOWICACH PRZY UL. SUCHARSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W WOJKOWICACH PRZY UL. SUCHARSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIM ZAGŁĘBIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520703578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 8 lokal 2.21

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-208

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 500 408 604

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@simzaglebie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.simzaglebie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/849836

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W WOJKOWICACH PRZY UL. SUCHARSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8966021-8793-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506249

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/PN/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 17508135,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Wojkowicach przy ul. Sucharskiego.
Wykonany obiekt będący przedmiotem zamówienia na koniec inwestycji będzie musiał uzyskać świadectwo energetyczne efektywności energetycznej EP [kWh/m2 x rok] ≤ 52 (mniejszy lub równy).
Projektowany budynek użytkowany będzie jako budynek mieszkalny wielorodzinny.
W układzie funkcjonalnym wydzielono:
• strefę przeznaczoną na stały pobyt ludzi - lokale mieszkalne
• strefa dla komórek lokatorskich - parter
• dwie klatki schodowe z windami
• pomieszczenia techniczne na piętrach ( wózkownia/rowerownia)
• pomieszczenie rozdzielni elektrycznej oraz rowerowni na parterze budynku
• wolnostojący budynek kotłowni gazowej z dostępem z zewnątrz
Wejścia główne do budynku zaprojektowano od strony północnej (od strony ul. Sucharskiego) w formie 2 klatek dwubiegowych z windami . Na parterze zlokalizowano 8 lokali mieszkalnych oraz część przeznaczoną na komórki lokatorskie - część środkowa budynku. Od północnej części dostępne jest pomieszczenie rozdzielni głównej prądu z wejściem z zewnątrz jak również zlokalizowana pomieszczenie kotłowni gazowej formie budynku wolnostojącego, oddylatowanego od projektowanego budynku mieszkalnego ,z dostępem z zewnątrz.
Od strony południowej zaprojektowano pomieszczenie rowerowni dostępne z zewnątrz.
Na pozostałych kondygnacjach to jest na piętrze 1, 2, 3 i 4 zaprojektowano lokale mieszkalne w łącznej ilości 43 lokali mieszkalnych. ostatnia kondygnacja - kondygnacja 5 zaprojektowana jako piętro z antresolami mieszkalnym.
Układ funkcjonalny budynku przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji zamówienia – rysunki rzutów poszczególnych kondygnacji.
Projektowany obiekt stanowi zespół funkcjonujący łącznie.
Zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, w świetle przepisów rozporządzenia dostęp dla osób niepełnosprawnych jest wymagany do budynków użyteczności publicznej, budynków mieszkalnych wielorodzinnych, a także budynków zamieszkania zbiorowego.
Przewiduje się możliwość częściowego użytkowania obiektu przez osoby niepełnosprawne. Dostępność zapewniona poprzez dźwigi osobowe zaprojektowane przy klatkach schodowych.
Lokale mieszkalne przystosowane są poprzez zaprojektowanie otworów drzwiowych o szerokości 90cm, zaś przestrzeń manewrowa w łazienkach dostosowana do promienia manewrowego 0,75m.
Projektuje się 3 lokale mieszkalne dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Układ funkcjonalny lokali mieszkalnych przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji projektowej – rysunki rzutów poszczególnych kondygnacji.
Projektowany budynek jest obiektem 5 kondygnacyjnym na planie prostokąta.
Wejścia główne do budynku zaprojektowano od strony wschodniej w formie 2 klatek dwubiegowych z windami . Na parterze zlokalizowano 8 lokali mieszkalnych oraz część przeznaczoną na komórki lokatorskie. Od strony północnej zlokalizowana jest rozdzielnia główna prądu oraz pomieszczenie kotłowni gazowej formie budynku wolnostojącego, oddylatowanego od istniejącego budynku mieszkalnego ,z dostępem z zewnątrz.
Na pozostałych kondygnacjach to jest na piętrze 1, 2, 3 i 4 zaprojektowano lokale mieszkalne łącznej ilości 43 lokali oraz po dwa pomieszczenia wózkowni na każdym piętrze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22263136,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22263136,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22263136,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane MODULAR sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681949056

7.3.3) Ulica: os. Parkowe 3/30

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót budowlanych – podwykonawcy nieznani na etapie składania oferty Część robót instalacyjnych sanitarnych – podwykonawcy nieznani na etapie składania oferty Część robót instalacyjnych elektrycznych – podwykonawcy nieznani na etapie składania oferty
FORMEE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 66-300 Międzyrzecz ul. Zakaszewskiego 7 (dostawa i montaż prefabrykatów)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22263136,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.