Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie i administrowanie zakładowego ośrodka wczasowego Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A.
w Krakowie „Patrycja i Patusia” w Zakopanem, ul. Makuszyńskiego 11
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka Akcyjna w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003911311
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Wawrzyńca 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-060
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mpk.krakow.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpk-krakow.logintrade.net/zapytania_email,188164,c6a91770e5760de872a9967a0b5a6dd1.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Transport publiczny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie i administrowanie zakładowego ośrodka wczasowego Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A.w Krakowie „Patrycja i Patusia” w Zakopanem, ul. Makuszyńskiego 11
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1abeb2c6-e2ce-4b82-b423-5b9f7bbad6ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: zastosowanie trybu zamówienie z wolnej ręki w oparciu o art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie jest udzielane dotychczasowemu Wykonawcy usług, wybranemu w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust. 1 ustawy Pzp), znak sprawy LP.281.111.2023 i polega na możliwości udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu usług przy możliwości negocjacji, po upływie okresu podstawowego trwania umowy RE230279 (17 miesięcy). Umowa RE230279 została zawarta w dniu 06.09.2023 r. Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 2023/BZP 00300628/01, które obejmowało świadczenie usług prowadzenia i administrowania zakładowego ośrodka wczasowego Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie „Patrycja i Patusia” w Zakopanem, ul. Makuszyńskiego 11 zgodnie z zakresem wskazanym w SWZ.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a1b2a774-1f62-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LP.281.230.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzeniei administrowanie zakładowego ośrodka wczasowego Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie „Patrycja i Patusia” w Zakopanem, ul. Makuszyńskiego 11
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171303,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171303,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171303,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karolina Job
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: OSOBA FIZYCZNA NIE PROWADZĄCA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
7.3.3) Ulica: Os. Krzeptówki 141a
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171303,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2026-08-01INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Termomodernizacja budynku użytkowego przy al. Jana Pawła II 15 w Krakowie - etap I wymiana witryn
- dostawa wraz z montażem i uruchomieniem - zadanie pn. "Elektroniczne zabezpieczenie pasa ochronnego w Oddziale Zewnętrznym w Krakowie Nowej Hucie".
- 63/2025 Remont polegający na konserwacji i wymianie stolarki witrynowej w lokalach użytkowych na parterze w budynkach mieszkalnych przy ul. Szpitalnej 11 / św. Tomasz 22, 24 i 26 w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania remontu pokoi oraz wykonania systemu nagłośnienia w Domu Studenckim Stary Żaczek, Al. 3 Maja 5 Kraków.
- Modernizacja instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu zielonego i parkingów wokół budynków przy ul. Przyzby 1, 3, 5, 7, 9, 11 oraz ul. Magnolii 6, 8, 10 w Krakowie
- Prace remontowe w budynku AMKP przy ul. św. Tomasza 43 31-027 KRAKÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA KOLONII DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "AKADEMIA DZIECI BIECZA"
- ORGANIZACJA KOLONII DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "MAŁE TALENTY"
- Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów
- "Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności
- Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.