eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miko³ów › MIKO£ÓW DLA KLIMATU: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Zacienienie p³yty Rynku w Miko³owie poprzez nasadzenie 17 sztuk drzew"



Og³oszenie z dnia 2023-06-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MIKO£ÓW DLA KLIMATU: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Zacienienie p³yty Rynku w Miko³owie poprzez nasadzenie 17 sztuk drzew”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miko³ów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@zuk.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mikolow.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MIKO£ÓW DLA KLIMATU: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Zacienienie p³yty Rynku w Miko³owie poprzez nasadzenie 17 sztuk drzew”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-17e3c4cb-04ec-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00252015

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00039764/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.25 MIKO£ÓW DLA KLIMATU - Zacienienie p³yty Rynku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Miko³ów dla Klimatu - wdra¿anie inwestycji z zakresu b³êkitno-zielonej infrastruktury w mie¶cie. Dofinansowanie ze ¶rodków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 w ramach programu „¦rodowisko, Energia i Zmiany klimatu

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/761909

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/761909

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owy opis wymagañ znajduje siê w rozdziale XI SWZ
1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc., .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/761909
4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer ,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej.
6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miko³ów z siedzib± 43-190 Miko³ów, Rynek 16, reprezentowan± przez Burmistrza Miko³owa;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w jest Grzegorz Szymañski – tel. 32 3248422, e-mail grzegorz.szymanski@mikolow.eu;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z ustaw± Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych * ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ** ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN.2.2023.UM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie realizowane jest w oparciu o dokumentacjê projektow± opracowan± w 2023 r. przez Landscape Studio Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± z siedzib± w G³oskowie.
1) Realizacja zamówienia zosta³a podzielona na nastêpuj±ce etapy:
a) etap I – uzyskanie decyzji ¦l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o pozwoleniu na prowadzenie badañ archeologicznych oraz prowadzenie prac pod nadzorem archeologicznym, prace rozbiórkowe, przesadzenie 4 szt. drzew istniej±cych, wykonanie wykopów, monta¿ systemów do sadzenia drzew, nasadzenia 3 szt. drzew przy fontannie, roboty brukarskie – odtworzenie nawierzchni,
b) etap II – prace rozbiórkowe, przesadzenie 3 drzew istniej±cych, wykonanie wykopów, monta¿ systemów do sadzenia drzew, nasadzenia pozosta³ych 14 szt. drzew oraz wszystkich krzewów w rabatach, roboty brukarskie – odtworzenie nawierzchni oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej i granitowej,
b) Wykopanie istniej±cych drzew (7 szt.) i przesadzenie we wskazanym miejscu,
c) Wykonanie wykopów, monta¿ systemów antykompresyjnych wraz z nasadzeniem nowych drzew (17 szt.) i monta¿em kratownic wokó³ drzew (6 szt.),
d) Wytyczenie rabat i nasadzenia krzewów w rabatach,
e) Odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej i granitowej,
f) Uzyskanie decyzji ¦l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o pozwoleniu na prowadzenie badañ archeologicznych oraz prowadzenie prac pod nadzorem archeologicznym,
g) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 6 do SWZ.
Zgodnie z art. 100 ustawy Pzp, zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia zosta³ zrealizowany z uwzglêdnieniem potrzeb wszystkich u¿ytkowników, w tym zapewnienia dostêpno¶ci dla osób z niepe³nosprawno¶ciami, wymagañ ¶rodowiskowych oraz zaleceñ ¦l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 6 do SWZ – Program Funkcjonalno u¿ytkowy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±:
1) cena waga 85 pkt. = 85%
2) poza cenowe waga 15 pkt.=15%
a) okres gwarancji na wykonane prace budowlane waga 15 pkt =15%
2.1.Przy ocenie kryterium „Cena (C)” zostanie wykorzystany wzór:
C= CN/ CO x 60 pkt
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.
2.2.Ocena kryterium poza cenowe:
„Okres gwarancji – (G)
zostanie ocenione na podstawie zaoferowanego przez Wykonawcê wyd³u¿enia okresu gwarancji ponad minimalny 4 letni okres gwarancji jaki Wykonawca jest zobowi±zany udzieliæ na wykonane prace. W przypadku wyd³u¿enia okresu gwarancji Wykonawca zaznaczy odpowiedni± liczbê lat w formularzu ofertowym stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, na któr± Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu dodatkowy okres gwarancji na wykonane prace budowlane. Wykonawca otrzyma nastêpuj±c± liczbê punktów za:
- 4 letni okres gwarancji – 0 pkt
- 5 letni okres gwarancji – 10 pkt
- 6 letni okres gwarancji – 15 pkt
(okres gwarancji nale¿y podaæ w pe³nych latach)
W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym poda okres gwarancji krótszy ni¿ 4 lata Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca nie udzieli minimalnego wymaganego okresu gwarancji na wykonane prace i zastosowane materia³y bêd±ce przedmiotem zamówienia i odrzuci ofertê Wykonawcy jako niezgodn± z zapisami SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wpisze okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, jako podstawê do oceny, minimalny okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materia³y bêd±ce przedmiotem zamówienia, a oferta otrzyma w tym kryterium „0” punktów.
Oferta, która otrzyma najwiêksz±, ³±czn± ilo¶æ punktów, uznana zostanie za najkorzystniejsz±
w oparciu o poni¿szy wzór S = C + G – najwiêksza ilo¶æ punktów (S).
2. Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane prace budowlane

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1. Warunek w zakresie do¶wiadczenia Zamawiaj±cy uzna, za spe³niony, w przypadku wykazania przez Wykonawcê, ¿e Warunek w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) wykona³ minimum jedn± robotê polegaj±c± na budowie lub rozbudowie terenów rekreacyjnych lub terenów zieleni, obejmuj±cych swym zakresem sadzenie drzew z towarzysz±c± zieleni± nisk± o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 300 00,00 z³.
Zamawiaj±cy rozumie poprzez:
- tereny rekreacyjne - ogólnodostêpne, uporz±dkowane i zorganizowane tereny przeznaczone do odpoczynku i rekreacji mieszkañców,
- tereny zieleni - tereny ogólnodostêpne i zorganizowane pod wzglêdem przyrodniczym (parki, skwery, zieleñce, deptaki, promenady, pasy zieleni przyulicznej), towarzysz±ce zabudowie miejskiej.
2. Warunek w zakresie kwalifikacji zawodowych, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ nastêpuj±cymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia:
a) jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
b) jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika prac w zakresie urz±dzania terenów zieleni
Kwalifikacje zawodowe: minimum 5-letnie do¶wiadczenie w pracach zwi±zanych z zak³adaniem lub konserwacj± terenów zieleni, poprzez które Zamawiaj±cy rozumie tereny ogólnodostêpne i zorganizowane pod wzglêdem przyrodniczym (parki, skwery, zieleñce, deptaki, promenady, pasy zieleni przyulicznej), towarzysz±ce zabudowie miejskiej, wykszta³cenie wy¿sze lub ¶rednie w kierunku ogrodnictwo, architektura krajobrazu lub pokrewne,
c) jedn± osob± do prowadzenia badañ archeologicznych w obrêbie rynku, spe³niaj±c± wymagania okre¶lone w art. 37e ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840), tj. ukoñczy³a studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesiêcy bra³a udzia³ w badaniach archeologicznych (do¶wiadczenie zawodowe mo¿e byæ nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Osoba ta winna wykazaæ siê do¶wiadczeniem przy badaniach archeologicznych przy obiektach architektonicznych na terenie o¶rodków staromiejskich.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, kierowanie pracami w zakresie urz±dzania zieleni oraz nadzór archeologiczny wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami- za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

-Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
-Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
-Je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów – sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – zgodnie z za³±cznik nr 2A do SWZ
-zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 7 SWZ (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. rozliczenie czê¶ciowe (nie czê¶ciej ni¿ raz w miesi±cu) i rozliczenie koñcowe, przy czym rozliczenia czê¶ciowe bêd± obejmowa³y ³±cznie do 90% warto¶ci przedmiotu umowy,

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie zmiany terminu umownego z powodu:
1. wyst±pienia si³y wy¿szej rozumianej jako zdarzenia zewnêtrznego, niezale¿nego od dzia³ania stron umowy i którym strony nie mog³y zapobiec np. powód¼, tr±ba powietrzna, huragan - o czas w jakim si³a wy¿sza i jej skutki uniemo¿liwiaj±ce realizacjê przedmiotu umowy wystêpowa³y, a w szczególno¶ci:
a) klêski ¿ywio³owe, w tym trzêsienia ziemi, huragan, powód¼ i inne nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne,
b) akty w³adzy pañstwowej, w tym stan wojenny, stan wyj±tkowy, zakazy importu lub eksportu, blokady granic lub portów, wyw³aszczenie, itd.,
c) dzia³ania wojenne, akty sabota¿u, akty terrorystyczne i inne podobne wydarzenia zagra¿aj±ce porz±dkowi publicznemu,
d) strajki powszechne lub inne niepokoje spo³eczne, w tym publiczne demonstracje,
e) epidemie lub pandemie.
2. przed³u¿aj±cych siê postêpowañ administracyjnych lub cywilnych niezawinionych przez Strony,
3. wyst±pienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych rozumianych jako ci±g³e: opady deszczu d³u¿szych ni¿ 7 dni kalendarzowych, wystêpowanie niskich temperatur uniemo¿liwiaj±cych realizacjê prac zgodnie z przyjêt± technologi± powy¿ej 7 dni kalendarzowych - o czas wystêpowania tych zjawisk,
4. decyzji s³u¿b konserwatorskich lub nadzoru budowlanego oraz innych instytucji, które maj± wp³yw na zatrzymanie prac - o czas na jaki prace zosta³y zatrzymane,
5. z powodu istotnych braków lub b³êdów dokumentacji projektowej, równie¿ tych polegaj±cych na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa - o czas niezbêdny na dokonanie stosownych zmian w dokumentacji,
6. nadzwyczajnych zdarzeñ gospodarczych niezale¿nych od Zamawiaj±cego, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, w szczególno¶ci zmiany dotychczasowych lub wej¶cia w ¿ycie nowych przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy - o czas niezbêdny do wprowadzenia tych zmian,
7. zmian bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego w szczególno¶ci wstrzymanie prac przez Zamawiaj±cego - o czas na jaki wstrzymano prace,
8. wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy o czas wykonywania tych robót,
9. wyst±pienia dodatkowych robót w rozumieniu ustawy Prawo zamówieñ publicznych, niezbêdnych do prawid³owego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, gdyby ich wykonanie spowodowa³o znaczne opó¼nienie realizacji przedmiotu umowy – o czas niezbêdny na wykonanie tych robót,
10. wyst±pienia kolizji z istniej±cymi obiektami infrastruktury, o których nie by³o wiadomo na etapie opracowywania dokumentacji projektowej oraz kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
11. skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy na wniosek Wykonawcy,
12. zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania czê¶ci lub ca³o¶ci prac na czas trwania przeszkody w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy i nie przewidywanych, których brak wykonania uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy bez zmiany wynagrodzenia,
13. zastosowania innej technologii wykonania robót spowodowanej w szczególno¶ci: niedostêpno¶ci± na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji na skutek zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku materia³ów lub urz±dzeñ, pojawieniem siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji, pojawieniem siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy – o czas niezbêdny do wdro¿enia na budowie,

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zuk_mikolow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-22

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia- do dnia 30 listopada 2023r., w tym :
1) etap I – po podpisaniu umowy przy czym wej¶cie w teren nie wcze¶niej ni¿ od 1 sierpnia do 15 wrze¶nia 2023r.,
2) etap II – do 30 listopada 2023r.
Zg³oszenie zakoñczenia prac objêtych etapem I i dokonanie odbioru czê¶ciowego przez zamawiaj±cego skutkowaæ bêdzie automatycznie rozpoczêciem etapu II.

Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci, o których mowa art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej „UOBN”
2.1 Zgodnie z art. art. 7 ust. 1 UOBN z postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy wyklucza Wykonawcê:
1) wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;
3) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN.
2.2 Wykluczenie, o którym mowa w ust. 5 nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiaj±cy odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertê takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2.3 Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ przes³ankê wykluczenia na podstawie:
1) Wykazów okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014,
2) Listy Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych obejmuj±cej osoby i podmioty, wobec których s± stosowane ¶rodki, o których mowa w art. 1 UOBN

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.