eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebieszów DrugiModernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie miejscowości Wierzejki i Jakusze



Ogłoszenie z dnia 2025-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych
w obrębie miejscowości Wierzejki i Jakusze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZEBIESZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 89

1.5.2.) Miejscowość: Trzebieszów Drugi

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-404

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 25/7960355

1.5.8.) Numer faksu: 25/7960373

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzebieszow.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebieszow.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b5e13da-7011-45ce-bbfd-56b00255d13f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych
w obrębie miejscowości Wierzejki i Jakusze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b5e13da-7011-45ce-bbfd-56b00255d13f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252000

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002421/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie miejscowości Wierzejki i Jakusze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185200

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 272225,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie miejscowości Wierzejki i Jakusze, na dz. nr ewid. 480 w miejscowości Wierzejki i dz. nr ewid. 66 położonej w miejscowości Jakusze.
Zakres budowy obejmuje:
• nawierzchnię na odcinku 1275 mb i szer. 4,0 m,
• pobocza,
• obsługę geodezyjną – wytyczenie + inwentaryzacja
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Przedmiar robót,
2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST),
3) Mapa poglądowa.
Zadanie dofinansowane jest ze środków celowych budżetu Województwa Lubelskiego, związanych z wyłączeniem gruntów z produkcji rolnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 760736,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Trzebieszowie Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252187574

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Trzebieszów Drugi 44

7.3.5) Kod pocztowy: 21-404

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

zakres wg złożonego zobowiązania (kierownik budowy) przez podmiot trzeci firmę – Obsługa Inwestycji Paweł Krasuski, zam. Karwów 78, 21-404 Trzebieszów.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.