eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław"Dostawa bielizny szpitalno - operacyjnej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa bielizny szpitalno – operacyjnej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Poznańska 97

1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.4.7.) Numer telefonu: 523545587

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalino.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251980

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00243791

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę bielizny szpitalno – operacyjnej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany na 3 części w Załączniku Nr 2 do SWZ
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje.
6) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
7) Zamawiający wymaga bielizny chipowanej zgodnie ze specyfiką RFID HF kompatybilne z urządzeniem zbierającym odzież R110 z ramieniem pneumatycznym wraz z czytnikiem kart (zestawem RFID) i urządzeniem wydającym odzież D200 z ramieniem pneumatycznym wraz z czytnikiem kart RFID oraz serwerem zarządzającym. Tagi muszą spełniać następujące wymagania:
• działają w paśmie HF,
• nie posiadają własnego źródła zasilania,
• wytrzymują min. 200 cykli prania, suszenia, maglowania, prasowania i sterylizacji (prania w temp. 90oC i sterylizacji w temp. 134oC),
• nie wywierają wpływu na rezonans magnetyczny,
• gwarantują bezpieczeństwo dla ludzi i sprzętu elektronicznego jak np.: rozrusznik serca, defibrylatory, diatermia, etc.
• standard RFID – ISO14443, ISO15693, ISO 18000
• częstotliwość pracy – HF 13,56MHz
• zasięg odczytu – od 1 do 10 cm
• materiał – PVC, PET
• temperatura pracy – od -25°C do 55°C
• temperatura przechowywania – od -25°C do 65°C
8) Próbki - wzorniki oferowanej bielizny dostarczone do oferty muszą spełnić wszelkie wymagania określone w opisie znajdującym się w Formularzu asortymentowo-cenowym (zawierać wymagane kolory). Wzorniki bielizny należy dostarczyć do Działu Zamówień Publicznych – niski parter, pokój 03 lub 02A z dopiskiem: „Dział Zamówień Publicznych – próbki do przetargu na dostawę bielizny operacyjno – szpitalnej nr sprawy M-18/2025 w terminie do dnia 26.05.2025 r. do godz. 10:00. Na opakowaniu musi znajdować się trwały opis zawierający: nazwą i adres Wykonawcy wraz z numerem Pakietu.
9) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 39518000-6 bielizna szpitalna
10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ,
11) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia
złożenia zamówienia
10) Sukcesywna dostawa bielizny szpitalno - operacyjnej do siedziby Zamawiającego na koszt
Wykonawcy

Uwaga!
 W celu umożliwienia identyfikacji i weryfikacji zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w Zał. nr 2 do SWZ, Zamawiający na etapie oceny ofert zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do zaprezentowania przez nich przedmiotu zamówienia, które objęte jest niniejszym postępowaniem. Oferta wykonawcy, którego produkt nie spełnia wymagań zawartych w SWZ, zostanie odrzucona na mocy art. 89 ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 Wykonawca dopuszcza zmiany ilościowe asortymentu w ramach ogólnej kwoty kontraktu.

Po zmianie:
1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę bielizny szpitalno – operacyjnej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany na 3 części w Załączniku Nr 2 do SWZ
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje.
6) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
7) Zamawiający wymaga bielizny chipowanej zgodnie ze specyfiką RFID HF kompatybilne z urządzeniem zbierającym odzież R110 z ramieniem pneumatycznym wraz z czytnikiem kart (zestawem RFID) i urządzeniem wydającym odzież D200 z ramieniem pneumatycznym wraz z czytnikiem kart RFID oraz serwerem zarządzającym. Tagi muszą spełniać następujące wymagania:
• działają w paśmie HF,
• nie posiadają własnego źródła zasilania,
• wytrzymują min. 200 cykli prania, suszenia, maglowania, prasowania i sterylizacji (prania w temp. 90oC i sterylizacji w temp. 134oC),
• nie wywierają wpływu na rezonans magnetyczny,
• gwarantują bezpieczeństwo dla ludzi i sprzętu elektronicznego jak np.: rozrusznik serca, defibrylatory, diatermia, etc.
• standard RFID – ISO14443, ISO15693, ISO 18000
• częstotliwość pracy – HF 13,56MHz
• zasięg odczytu – od 1 do 10 cm
• materiał – PVC, PET
• temperatura pracy – od -25°C do 55°C
• temperatura przechowywania – od -25°C do 65°C
8) Próbki - wzorniki oferowanej bielizny dostarczone do oferty muszą spełnić wszelkie wymagania określone w opisie znajdującym się w Formularzu asortymentowo-cenowym (zawierać wymagane kolory). Wzorniki bielizny należy dostarczyć do Działu Zamówień Publicznych – niski parter, pokój 03 lub 02A z dopiskiem: „Dział Zamówień Publicznych – próbki do przetargu na dostawę bielizny operacyjno – szpitalnej nr sprawy M-18/2025 w terminie do dnia 06.06.2025 r. do godz. 10:00. Na opakowaniu musi znajdować się trwały opis zawierający: nazwą i adres Wykonawcy wraz z numerem Pakietu.
9) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 39518000-6 bielizna szpitalna
10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ,
11) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia
złożenia zamówienia
10) Sukcesywna dostawa bielizny szpitalno - operacyjnej do siedziby Zamawiającego na koszt
Wykonawcy

Uwaga!
 W celu umożliwienia identyfikacji i weryfikacji zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w Zał. nr 2 do SWZ, Zamawiający na etapie oceny ofert zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do zaprezentowania przez nich przedmiotu zamówienia, które objęte jest niniejszym postępowaniem. Oferta wykonawcy, którego produkt nie spełnia wymagań zawartych w SWZ, zostanie odrzucona na mocy art. 89 ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 Wykonawca dopuszcza zmiany ilościowe asortymentu w ramach ogólnej kwoty kontraktu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę bielizny szpitalno – operacyjnej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany na 3 części w Załączniku Nr 2 do SWZ
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje.
6) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
7) Zamawiający wymaga bielizny chipowanej zgodnie ze specyfiką RFID HF kompatybilne z urządzeniem zbierającym odzież R110 z ramieniem pneumatycznym wraz z czytnikiem kart (zestawem RFID) i urządzeniem wydającym odzież D200 z ramieniem pneumatycznym wraz z czytnikiem kart RFID oraz serwerem zarządzającym. Tagi muszą spełniać następujące wymagania:
• działają w paśmie HF,
• nie posiadają własnego źródła zasilania,
• wytrzymują min. 200 cykli prania, suszenia, maglowania, prasowania i sterylizacji (prania w temp. 90oC i sterylizacji w temp. 134oC),
• nie wywierają wpływu na rezonans magnetyczny,
• gwarantują bezpieczeństwo dla ludzi i sprzętu elektronicznego jak np.: rozrusznik serca, defibrylatory, diatermia, etc.
• standard RFID – ISO14443, ISO15693, ISO 18000
• częstotliwość pracy – HF 13,56MHz
• zasięg odczytu – od 1 do 10 cm
• materiał – PVC, PET
• temperatura pracy – od -25°C do 55°C
• temperatura przechowywania – od -25°C do 65°C
8) Próbki - wzorniki oferowanej bielizny dostarczone do oferty muszą spełnić wszelkie wymagania określone w opisie znajdującym się w Formularzu asortymentowo-cenowym (zawierać wymagane kolory). Wzorniki bielizny należy dostarczyć do Działu Zamówień Publicznych – niski parter, pokój 03 lub 02A z dopiskiem: „Dział Zamówień Publicznych – próbki do przetargu na dostawę bielizny operacyjno – szpitalnej nr sprawy M-18/2025 w terminie do dnia 26.05.2025 r. do godz. 10:00. Na opakowaniu musi znajdować się trwały opis zawierający: nazwą i adres Wykonawcy wraz z numerem Pakietu.
9) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 39518000-6 bielizna szpitalna
10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ,
11) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia
złożenia zamówienia
10) Sukcesywna dostawa bielizny szpitalno - operacyjnej do siedziby Zamawiającego na koszt
Wykonawcy

Uwaga!
 W celu umożliwienia identyfikacji i weryfikacji zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w Zał. nr 2 do SWZ, Zamawiający na etapie oceny ofert zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do zaprezentowania przez nich przedmiotu zamówienia, które objęte jest niniejszym postępowaniem. Oferta wykonawcy, którego produkt nie spełnia wymagań zawartych w SWZ, zostanie odrzucona na mocy art. 89 ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 Wykonawca dopuszcza zmiany ilościowe asortymentu w ramach ogólnej kwoty kontraktu.

Po zmianie:
1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę bielizny szpitalno – operacyjnej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany na 3 części w Załączniku Nr 2 do SWZ
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje.
6) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
7) Zamawiający wymaga bielizny chipowanej zgodnie ze specyfiką RFID HF kompatybilne z urządzeniem zbierającym odzież R110 z ramieniem pneumatycznym wraz z czytnikiem kart (zestawem RFID) i urządzeniem wydającym odzież D200 z ramieniem pneumatycznym wraz z czytnikiem kart RFID oraz serwerem zarządzającym. Tagi muszą spełniać następujące wymagania:
• działają w paśmie HF,
• nie posiadają własnego źródła zasilania,
• wytrzymują min. 200 cykli prania, suszenia, maglowania, prasowania i sterylizacji (prania w temp. 90oC i sterylizacji w temp. 134oC),
• nie wywierają wpływu na rezonans magnetyczny,
• gwarantują bezpieczeństwo dla ludzi i sprzętu elektronicznego jak np.: rozrusznik serca, defibrylatory, diatermia, etc.
• standard RFID – ISO14443, ISO15693, ISO 18000
• częstotliwość pracy – HF 13,56MHz
• zasięg odczytu – od 1 do 10 cm
• materiał – PVC, PET
• temperatura pracy – od -25°C do 55°C
• temperatura przechowywania – od -25°C do 65°C
8) Próbki - wzorniki oferowanej bielizny dostarczone do oferty muszą spełnić wszelkie wymagania określone w opisie znajdującym się w Formularzu asortymentowo-cenowym (zawierać wymagane kolory). Wzorniki bielizny należy dostarczyć do Działu Zamówień Publicznych – niski parter, pokój 03 lub 02A z dopiskiem: „Dział Zamówień Publicznych – próbki do przetargu na dostawę bielizny operacyjno – szpitalnej nr sprawy M-18/2025 w terminie do dnia 06.06.2025 r. do godz. 10:00. Na opakowaniu musi znajdować się trwały opis zawierający: nazwą i adres Wykonawcy wraz z numerem Pakietu.
9) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 39518000-6 bielizna szpitalna
10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ,
11) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia
złożenia zamówienia
10) Sukcesywna dostawa bielizny szpitalno - operacyjnej do siedziby Zamawiającego na koszt
Wykonawcy

Uwaga!
 W celu umożliwienia identyfikacji i weryfikacji zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w Zał. nr 2 do SWZ, Zamawiający na etapie oceny ofert zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do zaprezentowania przez nich przedmiotu zamówienia, które objęte jest niniejszym postępowaniem. Oferta wykonawcy, którego produkt nie spełnia wymagań zawartych w SWZ, zostanie odrzucona na mocy art. 89 ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 Wykonawca dopuszcza zmiany ilościowe asortymentu w ramach ogólnej kwoty kontraktu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę bielizny szpitalno – operacyjnej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany na 3 części w Załączniku Nr 2 do SWZ
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje.
6) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
7) Zamawiający wymaga bielizny chipowanej zgodnie ze specyfiką RFID HF kompatybilne z urządzeniem zbierającym odzież R110 z ramieniem pneumatycznym wraz z czytnikiem kart (zestawem RFID) i urządzeniem wydającym odzież D200 z ramieniem pneumatycznym wraz z czytnikiem kart RFID oraz serwerem zarządzającym. Tagi muszą spełniać następujące wymagania:
• działają w paśmie HF,
• nie posiadają własnego źródła zasilania,
• wytrzymują min. 200 cykli prania, suszenia, maglowania, prasowania i sterylizacji (prania w temp. 90oC i sterylizacji w temp. 134oC),
• nie wywierają wpływu na rezonans magnetyczny,
• gwarantują bezpieczeństwo dla ludzi i sprzętu elektronicznego jak np.: rozrusznik serca, defibrylatory, diatermia, etc.
• standard RFID – ISO14443, ISO15693, ISO 18000
• częstotliwość pracy – HF 13,56MHz
• zasięg odczytu – od 1 do 10 cm
• materiał – PVC, PET
• temperatura pracy – od -25°C do 55°C
• temperatura przechowywania – od -25°C do 65°C
8) Próbki - wzorniki oferowanej bielizny dostarczone do oferty muszą spełnić wszelkie wymagania określone w opisie znajdującym się w Formularzu asortymentowo-cenowym (zawierać wymagane kolory). Wzorniki bielizny należy dostarczyć do Działu Zamówień Publicznych – niski parter, pokój 03 lub 02A z dopiskiem: „Dział Zamówień Publicznych – próbki do przetargu na dostawę bielizny operacyjno – szpitalnej nr sprawy M-18/2025 w terminie do dnia 26.05.2025 r. do godz. 10:00. Na opakowaniu musi znajdować się trwały opis zawierający: nazwą i adres Wykonawcy wraz z numerem Pakietu.
9) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 39518000-6 bielizna szpitalna
10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ,
11) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia
złożenia zamówienia
10) Sukcesywna dostawa bielizny szpitalno - operacyjnej do siedziby Zamawiającego na koszt
Wykonawcy

Uwaga!
 W celu umożliwienia identyfikacji i weryfikacji zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w Zał. nr 2 do SWZ, Zamawiający na etapie oceny ofert zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do zaprezentowania przez nich przedmiotu zamówienia, które objęte jest niniejszym postępowaniem. Oferta wykonawcy, którego produkt nie spełnia wymagań zawartych w SWZ, zostanie odrzucona na mocy art. 89 ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 Wykonawca dopuszcza zmiany ilościowe asortymentu w ramach ogólnej kwoty kontraktu.

Po zmianie:
1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę bielizny szpitalno – operacyjnej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany na 3 części w Załączniku Nr 2 do SWZ
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje.
6) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
7) Zamawiający wymaga bielizny chipowanej zgodnie ze specyfiką RFID HF kompatybilne z urządzeniem zbierającym odzież R110 z ramieniem pneumatycznym wraz z czytnikiem kart (zestawem RFID) i urządzeniem wydającym odzież D200 z ramieniem pneumatycznym wraz z czytnikiem kart RFID oraz serwerem zarządzającym. Tagi muszą spełniać następujące wymagania:
• działają w paśmie HF,
• nie posiadają własnego źródła zasilania,
• wytrzymują min. 200 cykli prania, suszenia, maglowania, prasowania i sterylizacji (prania w temp. 90oC i sterylizacji w temp. 134oC),
• nie wywierają wpływu na rezonans magnetyczny,
• gwarantują bezpieczeństwo dla ludzi i sprzętu elektronicznego jak np.: rozrusznik serca, defibrylatory, diatermia, etc.
• standard RFID – ISO14443, ISO15693, ISO 18000
• częstotliwość pracy – HF 13,56MHz
• zasięg odczytu – od 1 do 10 cm
• materiał – PVC, PET
• temperatura pracy – od -25°C do 55°C
• temperatura przechowywania – od -25°C do 65°C
8) Próbki - wzorniki oferowanej bielizny dostarczone do oferty muszą spełnić wszelkie wymagania określone w opisie znajdującym się w Formularzu asortymentowo-cenowym (zawierać wymagane kolory). Wzorniki bielizny należy dostarczyć do Działu Zamówień Publicznych – niski parter, pokój 03 lub 02A z dopiskiem: „Dział Zamówień Publicznych – próbki do przetargu na dostawę bielizny operacyjno – szpitalnej nr sprawy M-18/2025 w terminie do dnia 06.06.2025 r. do godz. 10:00. Na opakowaniu musi znajdować się trwały opis zawierający: nazwą i adres Wykonawcy wraz z numerem Pakietu.
9) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 39518000-6 bielizna szpitalna
10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ,
11) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia
złożenia zamówienia
10) Sukcesywna dostawa bielizny szpitalno - operacyjnej do siedziby Zamawiającego na koszt
Wykonawcy

Uwaga!
 W celu umożliwienia identyfikacji i weryfikacji zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w Zał. nr 2 do SWZ, Zamawiający na etapie oceny ofert zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do zaprezentowania przez nich przedmiotu zamówienia, które objęte jest niniejszym postępowaniem. Oferta wykonawcy, którego produkt nie spełnia wymagań zawartych w SWZ, zostanie odrzucona na mocy art. 89 ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 Wykonawca dopuszcza zmiany ilościowe asortymentu w ramach ogólnej kwoty kontraktu.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Pakiet Nr 1 - 1.570,00 zł
Pakiet Nr 2 – 297.00 zł
Pakiet Nr 3 – 282.00 zł
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 01.07.2025 r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Bank PKO BP, numer rachunku 43 1020 1462 0000 7302 0358 9496, w tytule przelewu wpisać tylko identyfikator przetargu „M-18/2025. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

Po zmianie:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Pakiet Nr 1 - 1.570,00 zł
Pakiet Nr 2 – 297.00 zł
Pakiet Nr 3 – 282.00 zł
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 05.07.2025 r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Bank PKO BP, numer rachunku 43 1020 1462 0000 7302 0358 9496, w tytule przelewu wpisać tylko identyfikator przetargu „M-18/2025. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-06-02 10:00

Po zmianie:
2025-06-06 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-06-02 10:05

Po zmianie:
2025-06-06 10:05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.