eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › szkolenie: "Asystent zarządu z językiem angielskim" z egzaminem zewnętrznym dla 11 osób bezrobotnych



Ogłoszenie z dnia 2023-06-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
szkolenie: "Asystent zarządu z językiem angielskim" z egzaminem zewnętrznym dla 11 osób bezrobotnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W PARCZEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030294610

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bema 2

1.5.2.) Miejscowość: Parczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 833551630

1.5.8.) Numer faksu: 833551630

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lupa@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: parczew.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

szkolenie: "Asystent zarządu z językiem angielskim" z egzaminem zewnętrznym dla 11 osób bezrobotnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e013253-0519-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00153555/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Szkolenie Asystent zarządu z jęz. Angielskim z egzaminem zewnętrznym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu parczewskiego (I)” dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy, Działanie 9.1 Aktywizacja zawodowa- projekty PUP.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pupparczew.bip.lubelskie.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, e-PUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres skrytki
Zamawiającego: /pupparczew/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej pod adresem przetarg@parczew.praca.gov.pl z zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona przy użyciu miniPortalu.
2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ( ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający podaje identyfikator postępowania, numer zamówienia w ogłoszeniu o zamówieniu.
7. Dane postępowania można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuje się, że Zamawiający:
1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób których dane wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu.
2. Administrator zgodnie z art. 37 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyznaczył inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez adres email: iod@parczew.praca.gov.pl.
3. Dane, w tym dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt e RODO dla celów realizacji zadania publicznego ujętego w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie.
4. Odbiorcą danych osobowych są podmioty, którym Administrator przekazuje dane osobowe na podstawie przepisów prawa, w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp.
5. Dane, w tym dane osobowe związane z realizacją szkolenia dla osób bezrobotnych przechowywane są przez okres niezbędny do zakończenia danej formy wsparcia oraz przez okres przechowywania dokumentacji okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu.
7. Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych o ile zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 11 osób bezrobotnych oraz bezpośrednio po zakończeniu szkolenia zorganizowanie egzaminu zewnętrznego certyfikującego - potwierdzającego kwalifikacje zawodowe uczestników szkolenia – w zawodzie asystent zarządu - finansowanego w ramach projektu „Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu parczewskiego (I)” dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy, Działanie 9.1 Aktywizacja zawodowa- projekty PUP

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową

4.3.6.) Waga: 13,33

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kadry dydaktycznej

4.3.6.) Waga: 26,67

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - posiadanie przez Wykonawcę aktywnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy. Spełnienie warunku Zamawiający sprawdzi na stronie www.ris.praca.gov.pl ,
2) zdolności technicznej i zawodowej:
a) zdolność techniczna - Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki z uwzględnieniem zasad BHP oraz stosownym wyposażeniem:
− salę szkoleniową do realizacji zajęć dydaktycznych, spełniającą wymagania:
-BHP i ppoż.
-w zakresie odpowiedniego oświetlenia (zgodne z Polskimi Normami).
-w sytuacji przywrócenia stanu epidemiologicznego w Polsce dostosowanie wielkości sali do wielkości grupy z uwzględnieniem przepisów dotyczący zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania epidemii COVID-19,
-wyposażoną w odpowiedni sprzęt multimedialny umożliwiający prawidłowe prowadzenie zajęć (tablice lub flipchart, laptop z projektorem, ekran do projekcji lub inny system pozwalający na wizualizację omawianych zagadnień) oraz wyposażoną w przedmioty, urządzenia, niezbędne do realizacji zajęć praktycznych,
-dostęp każdego uczestnika szkolenia do urządzeń i sprzętu: komputer lub laptop z dostępem do Internetu (dla każdego uczestnika oddzielny), drukarka, kserokopiarka, gilotyna, bindownica, laminator, rzutnik, projektor,
-mebli (m.in. krzesło, stół),
-dostęp do WC,
-dostęp do pomieszczenia socjalnego umożliwiającego przygotowanie ciepłych i zimnych napoi oraz spożycie posiłku, wyposażonego w czajnik lub ekspres do kawy, naczynia i sztućce.
− W przypadku konieczności użycia zdalnej metody nauczania - Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował technologią informatyczną, umożliwiającą bezpłatne uczestnictwo kursantów w szkoleniu za pośrednictwem komputerów i urządzeń mobilnych.
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o dysponowaniu powyższymi zasobami wraz z informacją o podstawie dysponowania w załączniku nr 7 do SWZ.
b) zdolność zawodowa.
Wymagane jest, aby Wykonawca dysponował kadrą dydaktyczną do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającą kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe, gwarantujące należyte wykonanie zamówienia, tj.:
− co najmniej 1 wykładowcą do zajęć teoretycznych, który posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w części teoretycznej z zakresu tematyki szkolenia: charakterystyka i funkcjonowania asystenta zarządu, etyka rozmów telefonicznych, organizacja posiedzeń i narad w zarządzie,
w ilości minimum 2 wykonane szkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
− co najmniej 1 instruktorem do zajęć praktycznych, który posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w części praktycznej z zakresu tematyki szkolenia: obsługi urządzeń biurowych, środowiska Windows, edytora tekstu MS Word, arkusz kalkulacyjny MS Excel, oprogramowania do wideokonferencji, Internet, sporządzanie protokołów, tworzenie zestawień, raportów, analizy i prezentacji, w ilości minimum 2 wykonane szkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
- co najmniej 1 wykładowcę do zajęć z języka angielskiego, który posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu tematyki szkolenia: komunikacja w języku angielskim zarówno w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym, pisanie e-mail, w ilości minimum 2 wykonane szkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Wykładowca prowadzący zajęcia teoretyczne może prowadzić również zajęcia praktyczne, jeżeli spełnia w/w warunki.
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, Wykonawca składa aktualne na dzień składania oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Załącznik nr 8 do SWZ wraz z informacją o wykazie szkoleń zrealizowanych przez wykładowcę wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
2. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowego środka dowodowego, aktualnego na dzień jego złożenia w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.
a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ,
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę, do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do oferty Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców (np. konsorcjum) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 składa każdy z Wykonawców, w którym potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca załącza do oferty również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby.
3. Oświadczenie składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron, przy uwzględnieniu zgody uczestników szkolenia, w zakresie jakim zmiany te będą ich dotyczyły.
2. W przypadku problemów wynikających z przeprowadzeniem rekrutacji uczestników lub innych problemów technicznych czy organizacyjnych Zamawiający ma prawo do zmiany terminu szkolenia, po ustaleniu z Wykonawcą.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian osobowych wśród uczestników szkolenia w terminie umożliwiającym rozpoczęcie i ukończenie kursu.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę zaoferowanych materiałów dydaktycznych w przypadku, gdy z powodów niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe dostarczenie materiałów dydaktycznych, przedstawionych w „Programie szkolenia”. W tym przypadku, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną powodów, dla których chce zaoferować nowe materiały dydaktyczne. Zamawiający dokona badania przesłanek braku możliwości dostarczenia materiałów dydaktycznych, w oparciu o informacje przedstawione przez Wykonawcę. W przypadku gdy przesłanki nie znajdą akceptacji Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć materiały dydaktyczne wymagane przez Zamawiającego.
5. Wykonawca może dokonać zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia w przypadkach:
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających osobom wskazanym do realizacji zamówienia przeprowadzenie zajęć;
b) niezdolności do wykonania pracy wskutek opieki nad chorym członkiem rodziny lub pobytu w stacjonarnym zakładzie opieki zdrowotnej,
c) niewywiązywania się osób prowadzących zajęcia z należytego wykonywania przedmiotu zamówienia;
d) wystąpienia innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji) skutkujących koniecznością zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia,
e) konieczności stawienia się przed sądem lub organem administracji publicznej (potwierdzone stosownym wezwaniem)
W sytuacji wystąpienia jednego z wyżej wymienionego przypadku, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu drogą elektroniczną, powodów uniemożliwiających osobom wskazanym do realizacji zamówienia wykonania usługi szkolenia oraz informacji na temat kwalifikacji i doświadczenia nowych osób. Kwalifikacje i doświadczenie nowego wykładowcy mają być na takim samym poziomie.
6. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia, jeżeli uzna, że osoby te nienależycie wykonują swoje obowiązki. W takiej sytuacji Zamawiający pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną przedstawi powody, dla których żąda zmiany osób realizujących zamówienie i wskaże termin, w jakim wykonawca zobowiązany będzie wskazać nowe osoby spełniające wymogi zamawiającego.
7. Zmiany umowy są możliwe również w innych przypadkach lub okolicznościach lub zdarzeniach losowych, w tym w związku z epidemią COVID-19, nieprzewidzianych przez zamawiającego lub wykonawcę, a udokumentowanych, a w szczególności: zmiana terminu realizacji szkolenia, miejsca realizacji szkolenia, zmiana formy prowadzenia zajęć na formę zdalną i inne, za zgodą Zamawiającego i uczestników szkolenia, których wprowadzenie przyczyni się do właściwej realizacji usługi szkoleniowej lub pomoże uniknąć sytuacji, które mogłyby zakłócić prawidłową realizację szkolenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-14 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP, i udostępnionego również na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-14 14:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.