eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie"Modernizacja obiektu sportowego "Moje boisko Orlik 2012" przy ul. Kusocińskiego w Ząbkowicach Śląskich"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja obiektu sportowego „Moje boisko Orlik 2012” przy ul. Kusocińskiego w Ząbkowicach Śląskich”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja obiektu sportowego „Moje boisko Orlik 2012” przy ul. Kusocińskiego w Ząbkowicach Śląskich”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6768df9-afd8-473d-aece-0b19d1945f55

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045105/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja obiektu sportowego "Moje boisko Orlik 2012" przy ul. Kusocińskiego w Ząbkowicach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139220

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie modernizacji obiektu sportowego „Moje boisko Orlik 2012” przy ul. J. Kusocińskiego w Ząbkowicach Śląskich”.
Lokalizacja inwestycji:
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Ząbkowice Śląskie, Gmina Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie, działka o numerach ewidencyjnych 9/5, AM-6, Obręb Osiedle Wschód.

Stan istniejący:

Obiekt sportowy wymaga kompleksowej modernizacji oraz dostosowania do obowiązujących wymagań w zakresie nawierzchni boisk, zaplecza szatniowego i sanitarnego, ciągów komunikacyjnych, oświetlenia i ogrodzenia oraz wyposażenia. Zabudowa nowych urządzeń małej architektury jest niezbędna.

Zakres robót:
W ramach zadania przewiduje się:

1. Rozbiórki i demontaże wszystkich nawierzchni.
2. Wymianę nawierzchni ze sztucznej trawy boiska "orlik”.
3. Wymianę nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego.
4. Wymianę ogrodzenia i piłkochwytów.
5. Modernizację utwardzeń terenu.
6. Modernizację oświetlenia boisk.
7. Remont drenaży
8. Zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury: stojak na rowery 10 stanowisk, regulamin sztuk 1, ławki sztuk 3.
9. Zakup dostawa i montaż dwóch kompletnych koszy do koszykówki wraz ze słupami, tulejami, fundamentami, ramą, obręczami i siatkami.
10. Zakup dostawa i montaż dwóch kompletnych bramek do piłki nożnej 5 x 2 metry wraz z tulejami, stopami fundamentowymi oraz pałąkami, rozpórkami i siatkami.
11. Zakup dostawa i montaż dwóch słupków do siatkówki wraz z tulejami, fundamentami siatką i antenkami.
12. Roboty związane z zagospodarowaniem terenu.
13. Wykonanie wszystkich innych robót zgodnie z dokumentacją projektową.
14. Demontaż czterech istniejących kontenerów i ich transport (do 10 km) oraz ich ponowny montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
15. Zakup dostawa i montaż (przygotowanie podłoża, poziomowanie podłoża, utwardzenie podłoża kostką betonową grubość 8 wraz z pełną podbudową) dwóch ocieplanych kontenerów szatniowych o wymiarach 3 metry x 7 metrów jednego kontenera ocieplanego magazynowego o wymiarach 3 metry x 6 metrów oraz jednego kontenera ocieplanego sanitarnego o wymiarach 3 metry x 6 metrów. Rozkład pomieszczeń w kontenerach zgodny z załącznikiem graficznym. Dodatkowe wymagania w kontenerach: oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne (nad drzwiami wejściowymi), ogrzewanie elektryczne, kontener magazynowy wygrodzony ścianką działową. Drzwi wejściowe do kontenerów wyposażone w zamek. Kontenery wyposażone w wentylację. Wszystkie kontenery wyposażone w wewnętrzną instalację elektryczną oraz oświetlenie. Kontener sanitarny wyposażony w wewnętrzne instalacje: wodna (woda ciepła zapewnione podgrzewanie z bojlera o pojemności nie mniejszej niż 200 litrów), kanalizacyjna, elektryczna, kompletną umywalkę sztuk dwie (podwójna), baterię umywalkową sztuk 4, kompletną miskę wc sztuk 3, kompletną miskę wc dla osób niepełnosprawnych sztuk 1, umywalkę dla osób niepełnosprawnych, baterie dla osób niepełnosprawnych wraz z kompletnym zestawem uchwytów dla osób niepełnosprawnych, kompletny natrysk z baterią prysznicową sztuk 2, kompletny natrysk z baterią prysznicową sztuk 1 wraz z kompletnym zestawem siedzisk i uchwytów dla osób niepełnosprawnych. Obiekt wyposażony w komunikację pomiędzy kontenerami szatniowymi, a kontenerami sanitarnym i magazynowym z kostki betonowej koloru czerwonego, komunikacja pomiędzy kontenerami zadaszona. Grubość ocieplenia 100 mm. Kontener wyposażony w ramę podłogową stalową. Dwa wejścia zewnętrzne wyposażone w daszki okapowe nad drzwiami. Kontenery wyposażone w świetliki dachowe. Kolorystyka elewacji kontenera do uzgodnienia z Zamawiającym. Wysokość kontenera wewnątrz nie mniejsza niż 2,45 metra. Po zabudowaniu kontenerów należy podłączyć istniejące media energię, wodę, kanalizację, wykonać pomiary instalacji oraz wykonać wszystkie inne roboty niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zaplecza szatniowo sanitarnego. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania protokołów z przeprowadzonych badań Zamawiającemu.
16. W miejscu robót mogą wystąpić sieci niezinwentaryzowane. Koszty usunięcia ewentualnych kolizji leżą po stronie Wykonawcy zadania. Wykonawca jest zobowiązany w cenie zamówienia do wykonania wszystkich robót niezbędnych do kompletności i funkcjonalności modernizowanego obiektu sportowego.
17. Miejsce montażu czterech nowych kontenerów Ząbkowice Śląskie ul. Janusza Kusocińskiego, działka nr 9/5, AM-6, Osiedle Wschód.
18. Media (przyłącza wodne, sanitarne oraz elektryczne) oraz wyposażenie w ławki szatniowe lustra i wieszaki po stronie Wykonawcy.
19. Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania i przekazania Zamawiającemu nie później niż do 15 tygodni od daty przekazania placu budowy niezbędnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie zmodernizowanego obiektu sportowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262300-4 - Betonowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1611121,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2294264,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1611121,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anmed Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481581527

7.3.3) Ulica: ul. Sobieskiego 32

7.3.4) Miejscowość: Dzierżysław

7.3.5) Kod pocztowy: 48-130

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1309854,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.