eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Remonty dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krasiczyn zs. w Przemyślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 29 Listopada 12

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: (16) 670 66 56

1.5.8.) Numer faksu: (16) 670 66 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasiczyn.krosno.lasy.gov.pl/nadlesnictwo

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-300d0601-1ac2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018122/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remonty dróg leśnych w Nadleśnictwie Krasiczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188482/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1061224,87 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 707483,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Remont drogi leśnej nr inw. 220/2048 w Leśnictwie Olszany”,
Zakres prac obejmuje:
a) Roboty przygotowawcze:
- roboty pomiarowe – 0,452 km
- karczowanie pni - 5,0 szt.
- zdjęcie humusu – 1 356,0m2

b) Odwodnienie korpusu drogowego:
- oczyszczenie rowów z namułu – 420,00 m
- rozebranie uszkodzonego przepustu Fi 800 – 9,0 m
- wykonanie ławy żwirowej gr. 30 cm pod przepust - 4,50 m3
- wykonanie części przelotowej przepustu z rur PEHD fi 800 – 9,0 m
- wykonanie ścianek czołowych dla rur fi 800 – szt. 2
- montaż wodospustów winylowych dł.7,0 m – 6szt*7= 42,0 m

c) Roboty ziemne:
- ręczne formowanie nasypów z gruntu dostarczonego samochodami – 452,0 m3

d) Wykonanie podbudowy:
- profilowanie I zagęszczanie podłoża - 2 809,00m2
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem – 1 889,00m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63 (warstwa dolna) – 1 889,00 m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 ( warstwa górna ) – 1 808,00 m2

e) Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych:
- wykonanie nawierzchni z płyt drogowych – 342,00 m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 15 cm – 342,00 m2
f) prace inne:
- koszty związane z otrzymaniem GDDKiA Rejon Lesko decyzji na zajęcie pasa drogowego drogi krajowej nr 28

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.1 do SWZ.
Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy
wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących
obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy
o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na
podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach
dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek
zatrudnienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 374422,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Remont wybranych odcinków drogi nr 6L nr inw. 370/242 w Leśnictwie Krzeczkowa”,
Zakres prac obejmuje:
- mechaniczne ścinanie poboczy koparką z odrzuceniem urobku poza obręb robót – 1 400,00 m2
- uzupełnienie ubytków i kolein wypłukanej nawierzchni kruszywem łamanym – 94,00 m3
- spulchnienie istniejącej podbudowy gruntofrezarką na gł. 15-20 cm – 4 900,00 m2
- profilowanie podłoża wykonywane mechanicznie - 4 900,00 m2
- zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie – 4 900,00 m2
- klinowanie nawierzchni z kruszywa łamanego - 4 900,00 m2
- zagęszczanie nawierzchni - 4 900,00 m2
- demontaż i montaż wodo spustów drewnianych – 90,00 mb
- oczyszczenie rowów z profilowaniem dna i skarp z namułu – 1 400,00 mb.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.2 do SWZ. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy
wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących
obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy
o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na
podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach
dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek
zatrudnienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 104832 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: „Remont wybranych odcinków drogi leśnej Brylińce – Koniusza nr inw. 353/242
w Leśnictwie Rokszyce”
Zakres prac obejmuje:
- mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 20 cm koparką z odrzuceniem urobku poza obręb robót
– 4 000,00 m2
- uzupełnienie ubytków istniejącej podbudowy kruszywem łamanym zagęszczanym mechanicznie
(koleiny i wyboje) - 149,30 m3
- oczyszczenie rowów z profilowaniem dna i skarp z namułu – 1400,00 mb

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.3 do SWZ. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy
wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących
obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy
o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na
podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach
dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek
zatrudnienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 63871,5 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: „Remont wybranych odcinków drogi leśnej Łączki - Skała nr inw. 406/242 w Leśnictwie Krzeczkowa”
Zakres prac obejmuje:
- profilowanie zdeformowanej nawierzchni drogi - 3 600,00 m2
- uzupełnienie wypłukanej nawierzchni drogi przy użyciu kruszywa łamanego 4,0–31,5 warstwa górna
2 160,00 m2
- mechaniczne zagęszczanie - 3 200,00 m2
- mechaniczne ścinanie poboczy o gr. 20 cm przy użyciu koparki z odrzuceniem urobku poza obręb robót – 3 200,00 m2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.4 do SWZ. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy
wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących
obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy
o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na
podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach
dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek
zatrudnienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 84282 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: „Remont wybranych odcinków drogi leśnej Reczpol-Średnia nr inw. 1446/220
w Leśnictwie Korytniki„
Zakres prac obejmuje:
- mechaniczne ścinanie poboczy koparką o gr. 20 cm z odrzuceniem urobku poza obręb robót
– 6 200,00 m2
- wyrównane istniejącej podbudowy kruszywem łamanym (uzupełnienie ubytków nawierzchni) – 98,0 m3
- spulchnienie istniejącej podbudowy gruntofrezarką na gł. 15-20 cm – 5 000,00 m2
- profilowanie podłoża wykonywane mechanicznie - 5 000,00 m2
- zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie – 5 000,00 m2
- klinowanie nawierzchni z kruszywa łamanego - 5 000,00 m2
- zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie – 5 000,00 m2
- demontaż wodospustów drewnianych i montaż wodospustów winylowych na betonie – 96,0 mb

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.5 do SWZ. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy
wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących
obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy
o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na
podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach
dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek
zatrudnienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 119790 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: „Remont wybranych odcinków drogi leśnej nr 27 Cisowa - Łodzinka nr inw. 288/242
w Leśnictwie Cisowa”
Zakres prac obejmuje:
- mechaniczne ścinanie poboczy o gr. 20 cm przy użyciu koparki z odrzuceniem urobku poza obręb robót – 2 500,00 m2
- uzupełnienie ubytków wypłukanej nawierzchni drogi przy użyciu kruszywa łamanego 0/63mm warstwa górna, gr. po zagęszczeniu 8 cm – 640,00 m2
- uzupełnienie ubytków wypłukanej nawierzchni drogi przy użyciu kruszywa łamanego 0/63mm warstwa górna, gr. po zagęszczeniu 8 cm – 320,00 m2
- uzupełnienie ubytków wypłukanej nawierzchni drogi przy użyciu kruszywa łamanego 0/63mm warstwa górna, gr. po zagęszczeniu 8 cm – 480,00 m2
- mechaniczne profilowanie zdeformowanej nawierzchni drogi – 2 700,00 m2
- demontaż wodospustów drewnianych i montaż wodospustów winylowych na betonie – 56,0 mb

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.6 do SWZ. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy
wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących
obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy
o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na
podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach
dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek
zatrudnienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 52348,5 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: „Remont wybranych odcinków drogi leśnej nr 54 Kupna – Chyrzynka nr inw. 400/242
w Leśnictwie Kupna”
Zakres prac obejmuje:
- profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni wraz ze ścięciem zawyżonych poboczy - 2 520,00 m2
- warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0 /63 grubości 15 cm po zagęszczeniu – 900,00 m2
- uzupełnienie wypłukanej nawierzchni drogi przy użyciu kruszywa łamanego 0/63, warstwa górna uzupełniana pasami – gr. po zagęszczeniu 10 cm – 320,00m2
- uzupełnienie wypłukanej nawierzchni drogi przy użyciu kruszywa łamanego 0/63, warstwa górna uzupełniana pasami – gr. po zagęszczeniu 12 cm – 248,00m2
- uzupełnienie ubytków nawierzchni drogi gł. 10-15 cm przy użyciu kruszywa łamanego 0/63 – 145,0 m2
- profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 2 310,0 m2
- warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm grubości 12 cm po zagęszczeniu –
2 310,0 m2
- oczyszczenie rowów z namułu gr. 20 cm z wyprofilowanie dna i skarp rowu – 265,0 m
- ręczne karczowanie krzaków – 0,012 ha
- mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o gr. 30 cm – osuwisko – 75,0 m2
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległość 1 km - 146,25 m3
- mechaniczne zasypanie wnęk za ścianami budowli wodno-inżynieryjnych – 146,25 m3
- podbudowa z kruszywa łamanego 31,5/63 warstwa dolna gr. 20 cm – 75,0 m2
- nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/63 - warstwa górna gr. 15 cm – 75,0 m2
- Demontaż uszkodzonych i montaż nowych wodo spustów drewnianych długości 6,0 m szt. 5- 30,00 m

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.7 do SWZ. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy
wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących
obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy
o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na
podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach
dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek
zatrudnienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 159039,23 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: „Remont wybranych odcinków drogi leśnej Krasiczyn - Kopija nr inw. 395/242
w Leśnictwie Kupna”
Zakres prac obejmuje:
- profilowanie zdeformowanej nawierzchni drogi wraz ze ścięciem zawyżonych poboczy
6370,0 m2
- uzupełnienie wypłukanej nawierzchni drogi przy użyciu kruszywa łamanego 0/63, warstwa górna uzupełniana pasami – gr. po zagęszczeniu 10 cm – 1 792,00m2
- uzupełnienie wypłukanej nawierzchni drogi przy użyciu kruszywa łamanego 0/63, warstwa górna uzupełniana pasami – gr. po zagęszczeniu 15 cm – 880,00m2
- uzupełnienie ubytków nawierzchni drogi gł. 10-15 cm przy użyciu kruszywa łamanego 0/63 wraz
z zagęszczeniem – 97,5 m2
- nawierzchnie z płyt żelbetowych pełnych - rozbiórka – 27,0 m2
- remont przepustu o śr. 1,2 m (rozbiórka i ponowne ustawienie rur) – 5,0 m
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległość 1 km – 17,1 m3
- mechaniczne zasypanie wnęk za ścianami budowli wodno-inżynieryjnych – 17,1 m3
- wymiana uszkodzonych wodospustów drewnianych dł. 6,0 m – 60,0 m

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.8 do SWZ. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy
wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących
obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy
o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na
podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach
dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek
zatrudnienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 102639,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292960,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348735,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292960,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951963753

7.3.3) Ulica: Sielecka 2

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292960,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78338,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141548,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78338,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951963753

7.3.3) Ulica: Sielecka 2

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78338,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49685,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49685,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49685,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951963753

7.3.3) Ulica: Sielecka 2

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49685,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67010,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67010,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67010,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951963753

7.3.3) Ulica: Sielecka 2

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67010,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91758 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152372,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91758 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951963753

7.3.3) Ulica: Sielecka 2

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91758 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41721,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41721,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41721,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951963753

7.3.3) Ulica: Sielecka 2

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41721,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122580,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122580,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122580,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951963753

7.3.3) Ulica: Sielecka 2

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122580,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81538,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81538,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81538,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951963753

7.3.3) Ulica: Sielecka 2

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81538,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.