eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NUMER 5 W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW OŚWIATOWYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH ".



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NUMER 5 W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.:
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW OŚWIATOWYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH ”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48748165-300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NUMER 5 W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.:
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW OŚWIATOWYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH ”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f44c3cf-c78e-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021978/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Termomodernizacja budynków Przedszkola Publicznego nr 2 i Przedszkola Publicznego nr 5 w Ząbkowicach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Projekt „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140670/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa nadana postępowaniu: Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego numer 5 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich ”.

2. Projekt „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Główny kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane

Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:
45453100 - 8 Roboty renowacyjne
45111100 - 9 Roboty rozbiórkowe
45453000 - 7 Roboty remontowe
45262100 - 2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45454000 - 4 Tynkowanie
45443000 - 4 Roboty elewacyjne
45452000 - 0 Zewnętrzne czyszczenie budynków
45450000 - 6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe
45311200 - 2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100 - 1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300 - 5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45321000 - 3 Izolacja cieplna
45261215 - 4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
39715210 - 2 Urządzenia centralnego ogrzewania
WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.

ZAMAWIJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.

4. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu budynku przy
ul. Ziębickiej 34 w Ząbkowicach Śląskich, w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych
i bocznych tylnych, wymiany istniejących okien drewnianych, wymiany drzwi zewnętrznych, docieplenia podłogi stropów oraz ścian zewnętrznych strychu, docieplenia dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego oraz orynnowania, modernizację instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem nowej kotłowni, montaż instalacji fotowoltaicznej, zagospodarowanie podwórka. Obiekt Ziębicka 34, m. Ząbkowice Śląskie ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków Gminy Ząbkowice Śląskie, w wykazie zabytków architektury jako Ziębicka 34, dom mieszkalny.

Lokalizacja inwestycji:
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Ząbkowice Śląskie przy
ul. Ziębickiej 34, Gmina Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie.

Stan istniejący:

Przeprowadzenie termomodernizacji budynku oraz prac remontowych jest niezbędne. Wymiana pokrycia dachowego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz docieplenie budynku jest konieczne. Przedmiotowe prace budowlane zabezpieczą obiekt przed jego dalszą degradacją oraz w znacznym stopniu obniżą koszty utrzymania obiektu.

Zakres przewidzianych robót:

Wykonanie remontu budynku przy ul. Ziębickiej 34 w Ząbkowicach Śląskich w zakresie:
a) Docieplenia ścian zewnętrznych i bocznych tylnych.
b) Wymianę istniejących okien drewnianych, wymianę drzwi zewnętrznych.
c) Docieplenia podłogi stropów oraz ścian zewnętrznych strychu.
d) Docieplenia dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego oraz orynnowania.
e) Modernizację instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem nowej kotłowni.
f) Montaż instalacji fotowoltaicznej.
g) Zagospodarowanie podwórka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
• Pełnej dokumentacji projektowej.
• Pomocniczym przedmiarze robót.

Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji oraz koszty finansowe.

5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy (trzy letni). Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2388690,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2388690,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2388690,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Robert Kulikowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner 1: ZAKŁAD BUDOWLANY GRZEGORZ KULIKOWSKI Tarnów 73, 57-200 Ząbkowice Śl. Partner 2: ZAKŁAD BUDOWLANY Dawid Witsanko Brzeźnica 39A, 57-256 Bardo, Partner 3: ZPHU INSTALUX MARCIN CZEKAJ Jaworek 50, 57-200 Ząbkowice Śl.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: Lider: 8871530834 REGON: Lider: 891299799

7.3.3) Ulica: Ul. Jeżynowa 32

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śl.

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2388690,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.