eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzWypalenie zawodowe - jak działać, aby się nie wypalić?



Ogłoszenie z dnia 2025-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wypalenie zawodowe – jak działać, aby się nie wypalić?

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472286002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Barona 10

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 714-12-77

1.5.8.) Numer faksu: 42 717-41-60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lozg@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgierz.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4551c66-c6f5-4226-a750-a89c5435af64

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Promocja zatrudnienia, łagodzenie skutków bezrobocia oraz aktywizacja zawodowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wypalenie zawodowe – jak działać, aby się nie wypalić?

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4551c66-c6f5-4226-a750-a89c5435af64

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024086/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Szkolenie grupowe: Wypalenie zawodowe wśród pracowników PUP w Zgierzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Szkolenie jest częścią projektu „Profesjonalne służby zatrudnienia”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla łódzkiego 2021-2027, działanie FELD.07.04 „Kadry PSZ”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140894

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.2612.2.2025.KPT/EFS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 23000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szkolenie przeznaczone jest dla 10 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy
w Zgierzu.
2. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z charakterystyką zjawiska wypalenia zawodowego, przekazanie wiedzy dotyczącej głównych przyczyn wypalenia, jego objawów i sposobów przeciwdziałania.
3. Szkolenie jest częścią projektu „Profesjonalne służby zatrudnienia”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla łódzkiego 2021-2027, działanie FELD.07.04 „Kadry PSZ”.
4. Organizacja szkolenia:
1) Szkolenie musi zostać przeprowadzone dla nie więcej niż 10 osób w jednej grupie.
2) Zajęcia muszą odbyć się w terminie 13-14 czerwca 2025 r.
Czas trwania szkolenia musi wynosić:
 w piątek 4 godziny dydaktyczne plus jedna przerwa trwająca
30 minut;
 w sobotę 9 godzin dydaktycznych plus trzy przerwy, w tym jedna trwająca 30 minut, a pozostałe dwie po 10 minut.
3) Przez godzinę dydaktyczną szkolenia Zamawiający rozumie 45 minut zegarowych. Zamawiający nie dopuszcza kumulowania przerw w szczególności na zakończenie dnia zajęć.
4) Łączny czas szkolenia wynosi 13 godzin dydaktycznych, co stanowi, że szkolenie musi trwać 2 dni.
5) Zajęcia powinny zaczynać się:
w piątek nie wcześniej niż o godz. 14:45, a kończyć nie później niż o godzinie 18:15,
w sobotę nie wcześniej niż o godz. 08:45, a kończyć nie później niż o godzinie 16:20.
6) Szkolenie musi odbywać się na terenie miasta Uniejów.
Sala dydaktyczna musi się znajdować w miejscu noclegu.
7) Wykonawca dla celów realizacji szkolenia zobowiązany jest zapewnić:
 transport uczestników szkolenia (trasa: Zgierz-Uniejów (miejsce realizacji szkolenia)/ Uniejów (miejsce realizacji szkolenia)-Zgierz).
 jeden nocleg w hotelu o standardzie co najmniej trzy gwiazdkowym,
w pokojach dwuosobowych,
 salę dydaktyczną adekwatną dla grupy dziesięcioosobowej, odpowiednio wyposażoną, w szczególności w rzutnik multimedialny, tablicę flipchart,
z osobnymi miejscami siedzącymi dla każdego uczestnika szkolenia,
z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz spełniającą wszystkie wymogi określone przepisami z zakresu BHP, a także dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością oraz osób 55+, przez to rozumie się m.in. standard architektoniczny budynku, w którym będą odbywały się zajęcia szkoleniowe (winda, przystosowane toalety, miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych), a także dostosowanie tempa szkolenia do potrzeb uczestników (łatwy, zrozumiały język, dostosowana wielkość czcionki wyświetlanych materiałów),
Sala dydaktyczna musi się znajdować w miejscu noclegu.
 ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.
8) Wykonawca musi dysponować odpowiednią kadrą dydaktyczną, posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce związanej z wypaleniem zawodowym, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości.
Zamawiający wymaga, aby szkolenie było prowadzone przez psychologa.
9) Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
10) Termin zakończenia realizacji całości zamówienia: 20 czerwca 2025 roku.
4) Program szkolenia musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne.
5) Szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Czas trwania egzaminu (liczba godzin przeznaczonych na egzamin) musi być uwzględniony w rozkładzie godzinowym szkolenia, w ramach 13 godzin przeznaczonych na szkolenie.
6) Szkolenie powinno prowadzić do nabycia przez uczestników kompetencji zgodnie z programem szkolenia. Kompetencje zostaną sprawdzone w procesie walidacji w sposób zgodny z wymaganiami ustalonymi dla danej kompetencji, odnoszącymi się w szczególności do składających się na nią efektów uczenia się, w ramach 4 etapów weryfikacji zgodnie z Załącznikiem 2 do Wytycznych w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2021-2027.
https://wuplodz.praca.gov.pl/web/funduszeue/-/19914391-wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027
7) Po ukończeniu szkolenia wykonawca zobowiązany jest wydać każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia według wzoru Zamawiającego, zawierające:
a) numer z rejestru,
b) imię i nazwisko uczestnika szkolenia,
c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
d) formę i nazwę szkolenia,
e) okres trwania szkolenia,
f) miejsce i datę wydania zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji,
g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
h) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
na papierze kredowym matowym o gramaturze min. 150 g.
6. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia materiały dydaktyczne w formie elektronicznej – dokument w formacie pdf, adekwatne do treści zajęć.
7. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia także harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes – format A-4 oraz długopis.
8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia przez cały czas trwania szkolenia imiennej listy obecności, listy potwierdzającej otrzymanie materiałów dydaktycznych oraz cateringu wskazanego w pkt 9, według wzoru Zamawiającego. Terminy przekazania list Zamawiającemu określi zawarta umowa szkoleniowa.
9. Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia
a) pierwszego dnia zajęć (piątek):
-obiad składający się z dwóch ciepłych dań, deseru oraz napoju, I danie: zupa,
II danie: składające się z mięsa/ryby (filet), surówki/warzyw gotowanych, dodatki w postaci ziemniaków/kaszy/ryżu /makaronu, napój: sok lub woda;
-serwis kawowo-herbaciany w ramach, którego zobowiązany jest zapewnić następujące produkty spożywcze w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia: kawa z ekspresu (min. 30g/osoba) oraz kawa rozpuszczalna (min. 30g/osoba), herbata ekspresowa w torebkach ze sznurkiem – wybór smaków (min. 4 saszetki/osoba), cukier i słodzik (min.60g/osoba), mleko (min. 150 ml/osoba), cytryna (min. 50g/osoba) oraz woda mineralna niegazowana w ilości zapewniającej swobodny dostęp dla wszystkich uczestników szkolenia (min. 600 ml/osoba);
-susz konferencyjny w którego skład wchodzą: kruche ciasteczka (np. z marmoladą, ziarnami, wafelki min. 250g/osoba) oraz słone przekąski (np. paluszki, krakersy min. 150g/osoba) a także owoce – minimum dwa rodzaje (np. banany, jabłka, mandarynki) (min. 300g/osoba);
-kolacja w formie bufetu.
b) drugiego dnia zajęć (sobota):
- śniadanie w formie bufetu
- obiad składający się z dwóch ciepłych dań, deseru oraz napoju, I danie: zupa,
II danie: składające się z mięsa/ryby (filet), surówki/warzyw gotowanych, dodatki w postaci ziemniaków/kaszy/ryżu /makaronu, napój: sok lub woda;
- serwis kawowo-herbaciany w ramach, którego zobowiązany jest zapewnić następujące produkty spożywcze w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia: kawa z ekspresu (min. 30g/osoba) oraz kawa rozpuszczalna (min. 30g/osoba), herbata ekspresowa w torebkach ze sznurkiem – wybór smaków (min. 4 saszetki/osoba), cukier i słodzik (min.60g/osoba), mleko (min. 150 ml/osoba), cytryna (min. 50g/osoba) oraz woda mineralna niegazowana w ilości zapewniającej swobodny dostęp dla wszystkich uczestników szkolenia (min. 600 ml/osoba);
- susz konferencyjny w którego skład wchodzą: kruche ciasteczka (np. z marmoladą, ziarnami, wafelki min. 250g/osoba) oraz słone przekąski (np. paluszki, krakersy min. 150g/osoba) a także owoce – minimum dwa rodzaje (np. banany, jabłka, mandarynki) (min. 300g/osoba);
Szczegóły w SWZ , rozdział IV. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I WYMAGANEGO SPOSOBU REALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Global Consulting sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793042165

7.3.3) Ulica: ul. Smolki 13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-513

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.