Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparko-ładowarki do prac kanalizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491936095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łącko
1.5.2.) Miejscowość: Łącko
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_zgk@lacko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lacko.pl/zgk.html
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup koparko-ładowarki do prac kanalizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba8dd0b3-cc15-4a8a-a274-2d3eaf204a85
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056829/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup koparko-ładowarki do prac kanalizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający zastosował tryb z wolnej ręki na realizację zadania pn. „Zakup koparko-ładowarki do prac kanalizacyjnych”, gdyż w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nr ZGK.271.2.2025 nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
art. 305 pkt 2
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej, w pełni sprawnej koparki obrotowej, kołowej. Rok produkcji nie starszy niż 2013.
Pojazd winien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 1251 ze zm.) oraz warunki dopuszczenia do ruchu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Pojazd powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych.
Minimalne wymagania dla pojazdu:
1) Moc silnika 70-95 kW
2) Silnik Diesel z normą spalin min. Stage IV lub Tier 4
3) Silnik chłodzony cieczą
4) Ilość cylindrów: 4
5) System wtrysku COMMON RAIL
6) Ciśnienie robocze układu hydraulicznego min 300 bar
7) Wydajność pompy hydraulicznej min 180 l/min
8) Chłodnica oleju hydraulicznego
9) Przebieg do 8500 mth
10) Szybkość podróży min. 30 km/h
11) Waga 9-12 ton
12) Głowica obrotowa tzw. Rototilt
13) Możliwość obrotu koparki o 360°
14) Skrętne koła bliźniacze, przód-tył lub przód
15) Ogumienie bliźniacze, stan ogumienia min. 60%
16) Hydrostatyczny napęd na wszystkie koła, niezależny od hydrauliki roboczej
17) Złącza hydrauliczne przystosowane do obsługi manipulatora łyżki: łyżki obrotowej, chwytaka do drewna, młota
18) Ramię koparki łamane 3 elementowe
19) Zawory rozerwania węża na łamanym wysięgniku
20) Max zasięg – min. 7,5 m
21) Długość transportowa – max 7,8 m
22) Szerokość transportowa – max 2,7 m
23) Wysokość transportowa – max 3,3 m
24) Siła zrywająca wysięgnika min. 40 kN
25) Siła zrywająca łyżki min. 70kN
26) Głębokość kopania – min. 4m
27) Łyżki przedsiębierne: 60 cm, 80 cm, skarpówka
28) Lemiesz opuszczany i podnoszony
29) Szerokokątne lusterka zewnętrzne
30) Lusterko wsteczne
31) Kabina wentylowana, ogrzewana, klimatyzowana, zapewniająca widoczność na wszystkie strony
32) Oświetlenie wew. kabiny
33) Roleta przeciwsłoneczna lub szyba przednia przyciemniana
34) Szyba przednia otwierana, podnoszenie wspomagane amortyzatorem
35) Deska rozdzielcza analogowo-cyfrowa z możliwością odczytu motogodzin i zużycia paliwa
36) Sterowanie za pomocą joysticka
37) Przełącznik kierunku jazdy na joysticku lub pokrętle
38) Fotel operatora amortyzowany, pneumatyczny z podparciem lędźwiowym
39) Wycieraczki przedniej i tylnej szyby
40) Radio
41) Ostrzegawcza lampa błyskowa
42) Oświetlenie robocze min. 4 lampy
Przedmiot zamówienia nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia jakiejkolwiek firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta.
Przedmiot zamówienia winien być w pełni sprawny i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia.
2. Transport przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca na własny koszt i ryzyko. Miejsce dostawy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącku, 33-390 Łącko 755
3. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 3 miesiące licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Good Machinery Andrzej Gilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290665832
7.3.4) Miejscowość: Lechów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-004
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GILEWSKI ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GILEWSKI ANDRZEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI ŁĄCKO
- Zakup wyposażenia do przedszkola samorządowego w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- "Modernizacja budynku Urzędu Gminy Łącko"
więcej: przetargi ŁĄCKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu: koparko-ładowarki oraz minikoparki wraz z przyczepką
- "Najem długoterminowy na okres 36 miesięcy dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych, samochodu dostawczego typu furgon, sprzętu budowlanego typu minikoparka oraz używanego ciągnika rolniczego"
- Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki
- Zakup oraz dostawa koparko ładowarki do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Świerzawie z/s w Sędziszowej ul. Polna 6
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.