eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ochotnica Dolna › "Odbudowa dróg gminnych uszkodzonych w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych w roku 2021"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Odbudowa dróg gminnych uszkodzonych w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych w roku 2021”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160

1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182620910

1.5.8.) Numer faksu: 182620936

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ochotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugochotnicadolna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbudowa dróg gminnych uszkodzonych w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych w roku 2021”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5b403b6-19f5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010810/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Odbudowa dróg gminnych uszkodzonych w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych w roku 2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186031/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ. 271.1.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1283773,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części I jest odbudowa drogi gminnej 363890K Ochotnica Dolna - Osobie w km 0+000 - 0+695 oraz 0+745 do 0+920 położonej w Ochotnicy Dolnej, Gmina Ochotnica Dolna.
2. Zakres rzeczowy prac/robót w ramach Części I obejmuje:
1) Rozbiórkę płyt betonowych – wielootworowych.
2) Korytowanie i ułożenie podbudowy żwirowej w miejscy zdemontowanych płyt.
3) Ścinanie poboczy trawnikowych.
4) Wykonanie wcinek na początku i na końcu odcinka.
5) Rozbiórka wyciętych skrawków asfaltu.
6) Ułożenie warstwy wyrównawczej średniej grubości 3cm.
7) Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.
8) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej.
9) Ułożenie warstwy wiążącej gr. 4cm.
10) Skropienie międzywarstwowe nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.
11) Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4cm.
12) Ułożenie obustronnych poboczy szer. 0,3m i grubości 11cm.
13) Skropienie poboczy emulsją asfaltową i grysem kamiennym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 357353,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części II jest Odbudowa drogi gminnej 363967K Tylmanowa - Ligasy w km 0+000 - 1+150 położonej w Tylmanowej, Gmina Ochotnica Dolna.
2. 4) Zakres rzeczowy robót w ramach Części II obejmuje:
1) Ścinanie poboczy trawnikowych.
2) Wykonanie wcinek na początku i na końcu odcinka.
3) Rozbiórka wyciętych skrawków asfaltu.
4) Ułożenie warstwy wyrównawczej średniej grubości 3cm
5) Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.
6) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej.
7) Ułożenie warstwy wiążącej gr. 4cm.
8) Skropienie międzywarstwowe nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.
9) Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4cm.
10) Ułożenie obustronnych poboczy szer. 0,3m i grubości 11cm.
11) Skropienie poboczy emulsją asfaltową i grysem kamiennym.
12) Regulacja zjazdów do posesji.
13) Wymiana istniejącego wodościeku na nowy.
14) Montaż rusztu metalowego na zjeździe do posesji.
15) Wymiana wodościeków liniowych na wodościeki fabrycznie wykonane z rusztem żeliwnym D400 typu Aco-drain lub równoważne
16) Nadbudowanie studni z kręgów i wymiana kraty metalowej na wzmocnioną .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 438314,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części III jest odbudowa drogi gminnej 363945K Tylmanowa - Bliszcze - Księżaki w km 0+000 - 0+720 położonej w Tylmanowej, Gmina Ochotnica Dolna.
2. 4) Zakres rzeczowy robót w ramach Części III obejmuje:
1) Ścinanie poboczy trawnikowych.
2) Wykonanie wcinek na początku i na końcu odcinka.
3) Rozbiórka wyciętych skrawków asfaltu.
4) Ułożenie warstwy wyrównawczej średniej grubości 3cm
5) Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.
6) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej.
7) Ułożenie warstwy wiążącej gr. 4cm.
8) Skropienie międzywarstwowe nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.
9) Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4cm.
10) Ułożenie obustronnych poboczy szer. 0,3m i grubości 11cm
11) Skropienie poboczy emulsją asfaltową i grysem kamiennym.
12) Regulacja zjazdów do posesji.
13) Oczyszczenie istniejącego wodościeku z namułu i darniny.
14) Przełożenie istniejącego wodościeku na fragmencie.
15) Ułożenie nawierzchni betonowej na zjeździe do drogi żwirowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 277947,01 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części IV jest odbudowa drogi gminnej 363960K Tylmanowa - Wybrańce w km 0+000 - 0+180 położonej w Tylmanowej, Gmina Ochotnica Dolna.
2. 6) Zakres rzeczowy robót w ramach Części IV obejmuje:
1) Ścinanie poboczy trawnikowych.
2) Wykonanie wcinek na początku i na końcu odcinka.
3) Rozbiórka wyciętych skrawków asfaltu.
4) Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.
5) Ułożenie warstwy wyrównawczej średniej grubości 4cm
6) Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.
7) Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4cm.
8) Ułożenie obustronnych poboczy szer. 0,3m i grubości 11cm
9) Skropienie poboczy emulsją asfaltową i grysem kamiennym.
10) Demontaż istniejącego ogrodzenia z cokołem betonowym.
11) Budowa nowego ogrodzenia w nowym przebiegu.
12) Wykonanie korytowania i podbudowy żwirowej na poszerzeniu jezdni.
13) Ułożenie podbudowy asfaltowej na poszerzeniu jezdni.
14) Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 6cm na poszerzeniu jezdni.
15) Ułożenie warstwy ścieralnej na rozjazdach, skrzyżowaniu i na zjazdach do posesji.
16) Wymiana wodościeków liniowych na wodościeki fabrycznie wykonane z rusztem żeliwnym D400 typu Aco-drain lub równoważne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 128153,10 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części V jest odbudowa drogi gminnej 363982K Tylmanowa - Górki w km 0+260 - 0+460 położonej w Tylmanowej, Gmina Ochotnica Dolna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 82004,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498098,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519498,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498098,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327

7.3.3) Ulica: Kamienica 1000

7.3.4) Miejscowość: Kamienica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498098,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516938,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700300,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516938,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327

7.3.3) Ulica: Kamienica 1000

7.3.4) Miejscowość: Kamienica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 516938,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350421,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462570,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350421,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327

7.3.3) Ulica: Kamienica 1000

7.3.4) Miejscowość: Kamienica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350421,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249356,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249356,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249356,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ignacy Śledź prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: IMBUD Ignacy Śledź

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340008412

7.3.3) Ulica: Naszacowice 124

7.3.4) Miejscowość: Podegrodzie

7.3.5) Kod pocztowy: 33-386

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249356,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-28

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99479,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118489,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99479,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Pawlak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: „PAWLAK” ŁUKASZ PAWLAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343430146

7.3.3) Ulica: Łabowa 81

7.3.4) Miejscowość: Łabowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-336

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99479,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.