Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00145000/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
- 2022/BZP 00166937/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa centrum przesiadkowego typu Park&Ride oraz Bike&Ride przy dworcu PKP w Rudzińcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudziniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Rudziniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-160
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 4000 715
1.5.8.) Numer faksu: (32) 4000 703
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rudziniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rudziniec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa centrum przesiadkowego typu Park&Ride oraz Bike&Ride przy dworcu PKP w Rudzińcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-704e7c76-cbdf-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020608/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa centrum przesiadkowego typu Park and Ride oraz Bike and Ride przy dworcu PKP w Rudzińcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Budowa centrum przesiadkowego typu Park&Ride oraz Bike&Ride przy dworcu PKP w Rudzińcu - Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145000/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UE.271.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2296776,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa centrum przesiadkowego typu Park&Ride oraz Bike&Ride przy dworcu PKP w Rudzińcu.
2. Zagospodarowanie terenu wraz branżą drogową – ujmującą kompleksowo rozwiązania drogowe (jako branży wiodącej) wraz z ich korelacją niezbędnymi sieciami podziemnego uzbrojenia terenu, w skład elementów drogowych wchodzą pętla do zawracania dla autobusów, parking dla samochodów osobowych o pojemności 29 miejsc postojowych w tym dwa miejsca dla pojazdów osób niepełnosprawnych, budowa dwu przystanków autobusowych wraz z wiatami. Przystanki zaprojektowano w formie pasa postojowego wzdłuż jezdni pętli autobusowej pozwalające na zatrzymanie min. 2 pojazdów komunikacji zbiorowej. Ponadto w ramach nowego zagospodarowania terenu pojawią się ciągi piesze umożliwiające możliwie najdogodniejszą komunikację pieszą z elementami istniejącego zagospodarowania terenu, wprowadzone zostaną także elementy bezpieczeństwa ruchu takie jak bariery energochłonne w rejonie nowoprojektowanej skarpy w pobliżu ulicy Kolejowej. Wzdłuż drogi dojazdowej do budynku dworca chodnik po stronie północnej należy umocnić tak aby był możliwy w razie zaistnienia potrzeby awaryjny najazd pojazdów służb technicznych. Nawierzchnię jezdni i drogę manewrową należy wykonać w technologii betonu asfaltowego, nawierzchnię drogi manewrowej na parkingu, nawierzchnię miejsc parkingowych oraz zjazd w kierunku budynku Dworca należy wykonać w technologii kostki brukowej o powierzchni uszlachetnionej, analogicznie nawierzchnię chodników należy wykonać w technologii kostki brukowej uszlachetnionej wg kształtu i kolorystyki określonej w części architektonicznej. Nawierzchnia pasa postojowego dla autobusów należy wykonać w technologii kostki kamiennej. W ramach zadania należy wykonać nowy nasyp na którym zlokalizowana będzie pętla autobusowa oraz parking, nasyp ten po umocnieniu podłoża należy wykonać z niesortu kamiennego o parametrach określonych w dokumentacji projektowej.
3. Branża kanalizacja deszczowa – ujmująca kanały odwadniające przedmiotowy obiekt wraz z ich włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej w ulicy Gliwickiej w Rudzińcu. Kanały oraz przykanaliki należy wykonać z rur prefabrykowanych PVC o średnicach określonych w dokumentacji projektowej, zaś wszystkie obiekty na sieci takie jak studnie rewizyjne oraz wpusty uliczne wykonać w technologii prefabrykowanych elementów żelbetowych, pokrywy studni i wpusty uliczne zabudować z zastosowaniem płyt i pierścieni odciążających, zaś same pokrywy studni i wpustów muszą spełniać warunki nośności 40 ton. Elementy betonowe należy zaizolować, zaś połączenie kanałów z rurami wykonać za pomocą przejść szczelnych.
4. Branża kanalizacja sanitarna i wodociągowa – dotyczy sieciowego odprowadzenia ścieków i dostarczenia wody do projektowanego w ramach zadania budynku WC samoobsługowego oraz przebudowę istniejącego hydrantu w związku z projektowaną geometrią obiektu. Odcinek kanalizacji sanitarnej należy wykonać z rur prefabrykowanych PVC-U połączonych studniami z tworzyw sztucznych wg parametrów opisanych w dokumentacji projektowej podobnie odcinki wodociągu należy wykonać z rur prefabrykowanych PE. Pokrywy studni kanalizacyjnych należy dostosować nośnością do elementu gdzie są zabudowane kierując się zapisami dokumentacji projektowej. Należy zabudować skrzynki zasuw oraz studzienkę wodomierzową z pokrywą odpowiadającą nośnością funkcji terenu na którym zostanie zabudowana.
5. Branża energetyczna i teletechniczna – ujmuje w swym zakresie oświetlenie obiektu i zasilanie budynku WC samoobsługowego, ale również niezbędne przebudowy kolidujących urządzeń teletechnicznych i energetycznych oraz zasilanie monitoringu, budowę obiektu typu Smartstation. Należy zastosować słupy oświetleniowe stalowe, ocynkowane w kolorze czarnym na fundamentach betonowych wyposażone w oprawy zgodne z parametrami opisanymi w dokumentacji projektowej, sieci energetyczne krzyżujące się z innymi sieciami podziemnego uzbrojenia terenu lub przebiegające pod jezdniami należy zabezpieczyć. W rejonie objętym robotami znajdują się przewody teletechniczne ORANGE, ale także należące do PKP, zaś roboty będą prowadzone na obu ich rodzajach.
6. Branża architektoniczna – dotyczy szczegółowego zagospodarowania mała architekturą i zielenią, a w pierwszej kolejności określa parametry techniczne projektowanego typowego, prefabrykowanego budynku WC samoobsługowego wraz z jego podstawowym wyposażeniem. W ramach niniejszego zadania ustawione będą w przedmiotowym rejonie następujące elementy małej architektury: ławki, kosze na śmieci, donice na zieleń w dwu rodzajach, stojaki na rowery oraz wiata je osłaniająca oraz wiaty przystankowe oraz prefabrykowany, kompletny budynek WC samoobsługowego. Zaleca się aby stosować rozwiązania zaproponowane w dokumentacji lub nawiązujące do zaproponowanych. Ewentualne zmiany można dokonywać jedynie po pisemnej zgodzie Inwestora skonsultowanej z Projektantem branżowym.
7. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określa dokumentacja techniczna stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert tj.: 24.05.2022 r. do godz. 12:00 w przedmiotowym postępowaniu złożono 3 oferty. W tym samym dniu zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 Zamawiający poinformował, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 2.610.817,48 zł. Z uwagi na fakt, iż wartość złożonych ofert przewyższa kwotę na realizację zamówienia, postępowanie zostało unieważnione.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3401933,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3882192,08 PLN
INNE PRZETARGI RUDZINIEC
więcej: przetargi RUDZINIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Rewitalizacja parku podworskiego w Bludziach.
- Modernizacja kładki edukacyjnej "Rechot" - remont fragmentu ścieżki edukacyjnej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





