Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00209465/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 20 01 32, 20 01 21*,16 01 03 oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04”. Znak sprawy: 02/RZP/SWZ/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BOLESŁAWCU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZGKBC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230478960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 6
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 734 62 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: MZGK@MZGK.COM.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7deb5b9f-7198-4103-8b7e-2a491b74309b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 20 01 32, 20 01 21*,16 01 03 oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04”. Znak sprawy: 02/RZP/SWZ/2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7deb5b9f-7198-4103-8b7e-2a491b74309b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/RZP/SWZ/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247212,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: 20 01 32 - leki inne niż wymienione w 20 01 31.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 19872,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: 20 01 21* - lampy fluorescencyjne.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 540,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: 17 09 04 - zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 162000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: 16 01 03 - zużyte opony.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 64800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części I zamówienia kwotę w wysokości: 19.872,00 zł brutto. Ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części I zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części I zamówienia, do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części II zamówienia kwotę w wysokości: 540,00 zł brutto. Ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części II zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części II zamówienia, do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z odrzuceniem oferty nr 1 (Biopartner Ariel Junak, Bolesławice 252, 59-700 Bolesławiec), cena oferty nr 2 (PPHU ABBA -EKOMED Sp. z o. o, ul. Filomatów Pomorskich 8,87-100 Toruń) przewyższa kwotę jaką Zamawiający zmierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (162 000,00 zł) w części III. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie w części III.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówieni części IV, kwotę w wysokości: 64.800,00 zł brutto. Ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części IV zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części IV zamówienia, do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie w części IV.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Budowa boiska przy ul. Granicznej w ramach zadania pn.: "Utworzenie wielofunkcyjnych miejsc aktywności społeczności lokalnej poprzez budowę otwartego toru dla rolkarzy i wrotkarzy na Bulwarze nad...
- Ochrona osób i mienia w budynkach będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Bolesławcu w latach 2026-2028
- Usługi sprzątania pom. biurowych i posesji Sądu Rej. w Bolesławcu przy ul. Sądowej 1 oraz powierzchni biurowych w lokalu OK nr 1 przy Al. Wojska Polskiego 6/1a w Bolesławcu w latach 2026-2027.
- Sukcesywne dostawy leków (produkty dla ukł. pokarmowego i metabolizmu, środki dla ukł. oddechowego, produkty dla ukł. moczowo płciowego hormonów, leki różne, produkty dla dermatologii)
- "Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych i Przyrodniczych w Bolesławcu"
- Zakup w ramach dotacji z budżetu państwa ambulansu wraz z dodatkowym wyposażeniem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tyszowce w 2026 roku."
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Stopnica i PSZOK oraz odpadów komunalnych z nieruchomości Gminy Stopnica w 2026 r.
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zarzecze
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w granicach administracyjnych miasta Bytów
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





