eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa urządzeń na potrzeby projektu systemowego "Konwersja cyfrowa domów kultury" w ramach projektu "OCK online - cyfryzacja Oświęcimskiego Centrum Kultury"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń na potrzeby projektu systemowego "Konwersja cyfrowa domów kultury" w ramach projektu ”OCK online - cyfryzacja Oświęcimskiego Centrum Kultury”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚWIĘCIMSKIE CENTRUM KULTURY W OŚWIĘCIMIU

1.3.) Oddział zamawiającego: OCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357184621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śniadeckiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ock@ock.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ock.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-019e8502-e8d4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń na potrzeby projektu systemowego "Konwersja cyfrowa domów kultury" w ramach projektu ”OCK online - cyfryzacja Oświęcimskiego Centrum Kultury”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-019e8502-e8d4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071836/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa urządzeń na potrzeby projektu systemowego "Konwersja cyfrowa domów kultury"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 III Oś Programu – Zwiększenie stopnia oraz poprawa umiejętności korzystania z internetu, w tym z e-usług publicznych w szczególności realizuje cel stworzenie trwałych mechanizmów podnoszenia kompetencji cyfrowych na poziomie lokalnym. 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej;

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200456

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA/342/3/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest dostawa produktów na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego na potrzeby Oświęcimskiego Centrum Kultury w ramach zadania Dostawa urządzeń na potrzeby projektu systemowego "Konwersja cyfrowa domów kultury" w ramach projektu ”OCK online - cyfryzacja Oświęcimskiego Centrum Kultury”
część 1 zamówienia: sprzęt komputerowy
• zestaw komputerowy wydajny dedykowany do obróbki filmów zawierający elementy wg OPZ wraz z licencjonowanym systemem operacyjnym; 1 zestaw
• monitory komputerowe z HDMI; 2 sztuki
• monitor min. 23,8” przeznaczony dla osób słabowidzących;
• specjalistyczna klawiatura komputerowa dla słabowidzących wraz z kompatybilną nakładką; 1 zestaw
• powiększona mysz komputerowa przeznaczona dla osób z niepełnosprawnościami; 1 sztuka
• modem LTE z wbudowanym akumulatorem; 1 sztuka
• splitter HDMI; 2 sztuki
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) skompletowanie zamówienia oraz jego spakowanie w sposób zapewniający bezpieczny transport produktów, gwarantujący dotarcie produktów do Zamawiającego w stanie nienaruszonym,
b) transport produktów do siedziby Zamawiającego po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego o dacie dostawy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem,
c) przekazanie produktów Zamawiającemu.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego, warunki realizacji zamówienia, odbioru i rozliczenia, warunki gwarancji i rękojmi określone zostały w załączonych do SWZ:
a) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio do części zamówienia,
b) wzorze umowy ws. niniejszego zamówienia publicznego,
c) wzorze dokumentu gwarancyjnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 11745,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest dostawa produktów na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego na potrzeby Oświęcimskiego Centrum Kultury w ramach zadania Dostawa urządzeń na potrzeby projektu systemowego "Konwersja cyfrowa domów kultury" w ramach projektu ”OCK online - cyfryzacja Oświęcimskiego Centrum Kultury”
część 2 zamówienia: oprogramowanie i licencje
• licencja ESET Endpoint Security (ESET PROTECT Entry); 1 sztuka
• licencja pakiet biurowy; 1 sztuka
• program powiększający obraz na ekranie komputera z opcjami udźwiękawiającymi – dla osób słabowidzących, licencja wieczysta, wersja dla EDU; 1 sztuka
• licencja zaawansowanego oprogramowania do obróbki / edycji wideo, wersja dla EDU, wieczysta, klucz fizyczny z kodem do aktywacji licencji; 1 sztuka
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) skompletowanie zamówienia oraz jego spakowanie w sposób zapewniający bezpieczny transport produktów, gwarantujący dotarcie produktów do Zamawiającego w stanie nienaruszonym,
b) transport produktów do siedziby Zamawiającego po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego o dacie dostawy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem,
c) przekazanie produktów Zamawiającemu.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego, warunki realizacji zamówienia, odbioru i rozliczenia, warunki gwarancji i rękojmi określone zostały w załączonych do SWZ:
a) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio do części zamówienia,
b) wzorze umowy ws. niniejszego zamówienia publicznego,
c) wzorze dokumentu gwarancyjnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

4.5.5.) Wartość części: 4323,58 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest dostawa produktów na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego na potrzeby Oświęcimskiego Centrum Kultury w ramach zadania Dostawa urządzeń na potrzeby projektu systemowego "Konwersja cyfrowa domów kultury" w ramach projektu ”OCK online - cyfryzacja Oświęcimskiego Centrum Kultury”
część 3 zamówienia: sprzęt audio
• interfejs 4x4 Audio/MIDI USB 2.0; 2 sztuki
• słuchawki wokół uszne; 2 sztuki
• urządzenie typu Mikser / Streamer / rekorder wideo HDMI; 1 sztuka
• nadajnik cyfrowy typu „mikroport”; 4 sztuki
• nadajnik analogowy typu „mikroport”; 2 sztuki
• mikrofony nagłowne; 6 sztuk
• nagłośnienie mobilne - zestaw wieloelementowy z akcesoriami; 1 zestaw
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) skompletowanie zamówienia oraz jego spakowanie w sposób zapewniający bezpieczny transport produktów, gwarantujący dotarcie produktów do Zamawiającego w stanie nienaruszonym,
b) transport produktów do siedziby Zamawiającego po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego o dacie dostawy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem,
c) przekazanie produktów Zamawiającemu.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego, warunki realizacji zamówienia, odbioru i rozliczenia, warunki gwarancji i rękojmi określone zostały w załączonych do SWZ:
a) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio do części zamówienia,
b) wzorze umowy ws. niniejszego zamówienia publicznego,
c) wzorze dokumentu gwarancyjnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 99284,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest dostawa produktów na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego na potrzeby Oświęcimskiego Centrum Kultury w ramach zadania Dostawa urządzeń na potrzeby projektu systemowego "Konwersja cyfrowa domów kultury" w ramach projektu ”OCK online - cyfryzacja Oświęcimskiego Centrum Kultury”
część 4 zamówienia: wyposażenie cyfrowe
• telewizor duży 75”; 1 sztuka
• telewizor mobilny 50”; 1 sztuka
• aparat cyfrowy z optyką i akcesoriami; 2 sztuki
• kamera cyfrowa z dedykowanym akumulatorem i zasilaczem/ładowarką; 1 zestaw
• statyw fotograficzny z głowicą olejową; 2 sztuki
• gimbal; 1 sztuka
• slider; 1 sztuka
• mikrofon do kamery; 2 sztuki
• projektor multimedialny; 1 sztuka
• stojak na projektor; 1 sztuka
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) skompletowanie zamówienia oraz jego spakowanie w sposób zapewniający bezpieczny transport produktów, gwarantujący dotarcie produktów do Zamawiającego w stanie nienaruszonym,
b) transport produktów do siedziby Zamawiającego po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego o dacie dostawy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem,
c) przekazanie produktów Zamawiającemu.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego, warunki realizacji zamówienia, odbioru i rozliczenia, warunki gwarancji i rękojmi określone zostały w załączonych do SWZ:
a) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio do części zamówienia,
b) wzorze umowy ws. niniejszego zamówienia publicznego,
c) wzorze dokumentu gwarancyjnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38651600-9 - Kamery cyfrowe

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

38652120-7 - Projektory wideo

4.5.5.) Wartość części: 37278,86 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest dostawa produktów na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego na potrzeby Oświęcimskiego Centrum Kultury w ramach zadania Dostawa urządzeń na potrzeby projektu systemowego "Konwersja cyfrowa domów kultury" w ramach projektu ”OCK online - cyfryzacja Oświęcimskiego Centrum Kultury”
część 5 zamówienia: sprzęt oświetleniowy wraz z akcesoriami
• panel oświetleniowy LED; 4 sztuki
• statyw oświetleniowy; 4 sztuki
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) skompletowanie zamówienia oraz jego spakowanie w sposób zapewniający bezpieczny transport produktów, gwarantujący dotarcie produktów do Zamawiającego w stanie nienaruszonym,
b) transport produktów do siedziby Zamawiającego po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego o dacie dostawy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem,
c) przekazanie produktów Zamawiającemu.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego, warunki realizacji zamówienia, odbioru i rozliczenia, warunki gwarancji i rękojmi określone zostały w załączonych do SWZ:
a) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio do części zamówienia,
b) wzorze umowy ws. niniejszego zamówienia publicznego,
c) wzorze dokumentu gwarancyjnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.5.) Wartość części: 4806,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HASH S.C. MAREK ARCZEWSKI, WŁODZIMIERZ GIL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511755110

7.3.3) Ulica: POD KRUKAMI 2

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż nie złożono żadnej oferty dotyczącej części 2 zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129273,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129273,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129273,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsbud Audio Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260202855

7.3.3) Ulica: Gajdy 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-878

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129273,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48388,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48388,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48388,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13p Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962

7.3.3) Ulica: ul. Miedzyleska 2-4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-514

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48388,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4373,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4373,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4373,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13p Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962

7.3.3) Ulica: ul. Miedzyleska 2-4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-514

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4373,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.